ENGLISH
Gazi Üniversitesi
Bilgi Paketi
Anasayfa
Kurumsal
Derece Programları
Öğrenciler İçin Bilgi
ANASAYFA
»
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
» FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ
Program Hakkında
Kazanılan Derece
Dersler - AKTS Kredileri
Program Yeterlilikleri
Ders - Prog. Çıktıları İlişkileri
Eğitim Öğretim Metotları
Kabul ve Kayıt Koşulları
Önceki Öğrenmenin Tanınması
Mezuniyet Koşulları ve Kuralları
İstihdam Olanakları
Üst Derece Programlarına Geçiş
Ölçme ve Değerlendirme
Çalışma Şekli
Program Profili
Bölüm Bşk. ve AKTS Koord.
Arama
GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI
Ders - Prog. Çıktıları İlişkileri
--Dersler ile Program Öğrenme Çıktıları İlişkileri
DERS
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
1310001-İlköğretim Fen Bilgisi Öğretiminde İşbirlikçi Öğrenme
4
4
4
5
4
4
4
5
4
5
1310003-Fen Bilgisi Eğitiminde Kimya
5
4
5
4
4
4
5
5
4
4
1310004-Fen Bilgisinde Laboratuar Teknikleri
4
4
5
5
3
3
4
3
4
4
1310005-Fen Bilimleri Eğitimi Literatürünün Eleştirel İncelenmesi
5
5
2
4
1
1
1
2
3
3
1310006-Fen Bilgisi Eğt.de Mikroskop Kul. ve Preparat Hazırlama Yön.
2
2
2
2
1
4
2
4
1
2
1310007-Fen Bilgisi Eğitiminde Öğrenme Teorileri
5
5
4
4
3
2
3
2
3
4
1310008-Bilimsel Süreç Becerileri
4
3
2
3
2
3
3
3
3
3
1310009-Fen Eğitiminde Araştırma Metotları
4
3
5
5
5
5
3
5
4
5
1310010- Fen Bilgisi Eğitiminde İleri Biyoloji
4
4
4
3
3
3
3
5
4
4
1310012- Fen Öğretimi ve Ölçme-Değerlendirme Uygulamaları
3
5
1
2
1
2
2
2
3
3
1310013- Çevre Kirliliği ve Kontrolünün Fen Eğitimindeki Yeri
4
4
5
4
5
4
3
3
4
5
1310014- Fen Eğitimi Çalışmalarında Sonuçlarında İstatistik Değer.
5
5
5
5
4
5
5
5
5
5
1310015- Fen Eğt.de Karşılaşılan Öğrenme Zorlukları ve Kavram Yanılgıları
5
5
4
4
3
5
4
5
3
4
1310017-SPSS Uygulamaları
1
1
5
2
2
5
3
2
2
3
1310018-Limnolojide Bilimsel Araştırma Yöntemleri
4
5
4
5
5
5
4
5
4
5
1310019-Excel ve SPSS Uygulamaları Temel İstatistik
2
3
5
2
2
5
1
2
4
5
1310020-Teorik ve Uygulamalı Test İstatistiği
2
3
5
4
4
5
5
3
4
4
1310021-Argümantasyona Dayalı Bilim Eğitimi
5
5
5
5
5
5
5
5
2
5
1310022-Proje Tabanlı Öğrenme ve Fen Eğitimi Uygulamaları
5
5
5
5
5
5
4
5
5
5
1310023-Fen Öğretiminde Kavramlar ve Yanlış Kavramların Araştırılması
5
5
5
5
5
5
4
5
5
5
1310024-Çevre Eğitiminde Farklı Yöntem ve Teknikler
4
5
4
5
3
4
3
5
4
4
1310025-Fen Eğitiminde Teknoloji Kullanımı ve Elektromanyetik Kirlilik
4
5
4
5
3
5
3
5
4
4
1310026-Alternatif Ölçme-Değerlendirme Yaklaşımları ve Fen Eğitimindeki Uyg.
5
5
5
5
3
5
4
5
3
5
1310027-Fen Bilgisi Eğitiminde Astronomi ve Astronomi Tarihi
4
5
2
3
2
2
1
2
2
1
1310028-Fen Eğitiminde Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları
5
5
4
4
3
2
3
2
2
4
1310029-Fen Eğitiminde Ölçek Geliştirme
4
5
4
4
3
3
2
3
2
4
1310030-Fen Eğitiminde Eğitsel Filmler
5
5
4
5
3
3
4
4
3
5
1310031-Eğitsel Oyunlarla Fen Öğretimi
5
4
4
4
3
3
4
4
3
4
1310032-Fen Bilimlerinde Temel Kavramların Tarihsel Gelişimi
5
3
2
4
5
3
3
3
4
4
1310034-Fen Bilgisi Eğitiminde Biyoteknoloji ve Nanobiyoteknoloji Konuları
5
5
4
4
2
4
3
5
3
3
1310035-Fen Eğitiminde Proje Geliştirme
5
5
5
5
5
5
5
5
3
5
1310036-Fen Bilimleri Eğitiminde Motivasyon
5
5
5
5
5
5
5
5
3
5
1310037-Fen Eğitiminde Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Uygulamaları
3
4
2
4
2
5
1
2
2
3
1310038-Fen Eğitiminde Bilimsel Muhakeme
4
4
4
4
3
3
3
3
3
4
1310039-Fen Bilgisinde Otantik Öğrenme
5
5
5
5
5
5
4
5
4
4
1310040-Ekoloji Okuryazarlığı
5
5
5
5
5
5
5
3
3
5
1310127 -İlköğretim Fen Öğretiminde Öğretim Materyalleri Geliştirme (A.E)
5
4
4
5
4
5
4
5
3
5
1310135 -Bilimsel Süreç Becerileri (A.E)
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
1310138 -Çevre Kirliliği (A.E.)
5
5
5
4
5
5
5
5
4
5
1310142-Tatlı Su Biyolojisi
4
4
5
2
3
3
4
4
2
5
1310143-Bilimsel Araştırmalarda Etik (A.E)
4
4
5
5
4
3
3
5
2
5
1310144-İlköğretimde Biyoloji Uygulamaları (A.E)
5
4
5
5
5
4
5
5
4
5
1310145-İleri Hücre Biyolojisi
5
4
3
4
2
1
2
4
1
2
1310148-Omurgasız Canlılar (Alan)
5
3
1
2
0
4
1
4
1
3
1310217 -Fen Bilgisi Öğretiminde Özel Öğretim Metotları (A.E)
5
5
4
4
4
4
3
5
4
4
1310222 -Fen Bilgisi Öğretiminde Çoklu Zeka Öğrenme Modeli (A.E)
5
5
5
5
4
5
5
5
4
5
1310229 -Teknoloji Eğitimi (A.E)
2
2
2
4
2
0
5
2
0
3
1310231 -Fen Eğitimi Çalışmalarında Sonuçlarında İstatistik Değer. (A.E)
5
5
5
5
4
5
5
5
4
5
1310234 -İnsan Biyolojisi (Alan Eğitimi)
4
4
3
5
4
4
3
5
4
5
1310240 -Kimya Tarihi (A.E.)
5
4
5
5
2
4
4
5
4
5
1310243-Fen Eğitimi Araştırmalarında Özel Konular I
3
3
1
5
2
1
5
4
4
2
1310244-Fen Eğitiminde Rol Oynama (A.E.)
5
5
3
3
3
4
3
5
4
4
İlişkili ders sayısı / 52
52
52
52
52
51
51
52
52
51
52
İlişki ağırlığı
222
220
205
216
174
198
182
209
168
214
* İlişki düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir