GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

Ders - Prog. Çıktıları İlişkileri
 --Dersler ile Program Öğrenme Çıktıları İlişkileri
DERS
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
13909-YÜKSEK LİSANS TEZİNE HAZIRLIK
4
4
2
4
4
4
4
3
4
2
3
4
5
3
2
1
23909-YÜKSEK LİSANS TEZ ÇALIŞMASI
4
4
4
4
4
4
4
3
4
4
3
4
4
4
3
1
AHB-4002-DOKTORA SEMİNERİ
3
4
3
4
5
2
3
3
3
2
0
3
2
3
1
0
AHB-608-KADINLARDA VE YAŞLILARDA EGZERSİZ
3
4
3
4
4
4
3
4
4
3
5
3
5
4
3
4
BES-A-1010-BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ
3
1
4
5
5
3
4
5
3
1
5
1
1
1
1
3
BES-A-1020-SPOR FİZYOLOJİSİ
4
5
1
1
4
1
3
1
1
1
1
1
1
1
1
3
BES-A-1030-GENEL ANTRENMAN BİLGİSİ
3
5
3
5
4
5
4
2
3
2
1
3
4
5
3
1
BES-A-1040-ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ İLKELERİ
3
3
2
3
3
3
3
4
2
1
2
4
4
3
3
1
BES-A-1050-SPORDA TEKNİK ve TAKTİK ANTRENMAN İLKELERİ
4
2
2
3
3
2
2
2
2
2
3
3
2
1
4
0
BES-A-1060-PERFORMANS SPORLARINDA BESLENME İLKELERİ
2
3
4
4
3
5
3
3
4
3
3
4
5
3
3
3
BES-A-1070-SPOR PSİKOLOJİSİ ve MOTİVASYON
3
2
3
4
4
4
3
5
4
4
5
4
4
3
4
3
BES-A-1080-KONDİSYON ve ANTRENMAN METODLARI
4
5
5
4
4
5
4
4
4
4
4
4
4
5
5
3
BES-A-1090-ANTRENMAN PLANLAMASI İLKELERİ
4
5
3
5
4
4
5
5
4
4
4
4
5
4
5
4
BES-A-1100-SPORDA YETENEK ARAŞTIRMASI
4
4
4
4
5
4
5
5
4
4
4
5
4
4
4
4
BES-A-1110-SPOR TRAVMATOLOJİSİ ve REHABİLİTASYON
5
4
4
4
5
5
4
4
4
4
4
5
4
4
4
4
BES-A-1120-İSTATİSTİK
1
4
3
3
5
3
4
3
2
1
0
3
3
3
3
1
BES-A-1130-SPORDA ALAN ve LABORATUAR TESTLERİ İLE PERFORMANSIN DEĞERLENDİRİLMESİ
4
3
2
4
3
1
1
5
3
1
2
3
4
3
3
2
BES-A-1140-MOTOR GELİŞİM ve BECERİ ÖĞRENİMİ
4
3
3
3
1
2
5
3
2
4
3
3
4
3
2
1
BES-A-1150-SPORDA KİNESİYOLOJİ
5
4
4
5
3
4
4
4
4
3
3
4
3
5
4
4
BES-A-2002-YÜKSEK LİSANS SEMİNERİ
1
4
5
3
1
4
4
5
5
1
1
1
BES-A-2010-BİOMEKANİK
4
5
4
5
4
4
4
3
3
4
3
4
4
4
4
3
BES-A-2020-ÖZEL ALAN ÇALIŞMALARI I
3
4
3
5
5
3
3
4
1
2
1
1
1
2
1
1
BES-A-2030-SPORDA DOPİNG ve ERGOJENİK YAKLAŞIMLAR
5
5
1
4
3
1
1
4
1
1
1
4
1
3
4
5
BES-A-2040-ÇOCUK VE ERGENLERDE FİZİKSEL AKTİVİTE
5
1
0
1
1
1
3
0
0
1
0
3
3
4
1
1
İlişkili ders sayısı / 24 24242324242424232324212423232321
İlişki ağırlığı 85887291877883847159617877756853
* İlişki düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir