GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

Program Yeterlilikleri
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
Gösterim Biçimi
Sınıflandırılmış
Sıralı
1- Lisans düzeyi yeterliliklerine bağlı olarak Sağlık Bilişimi alanındaki bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirir ve derinleştirir.
2- Sağlık Bilişimi ile ilişkili disiplinler arasındaki etkileşimi kavrar.
3- Sağlık Bilişiminde edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanır.
4- Sağlık Bilişiminde edinmiş olduğu bilgileri ilgili disiplinlerden gelen bilgilerle bütünleştirerek yorumlar ve yeni bilgiler oluşturur.
5- Sağlık Bilişimindeki sorunları bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak çözümler.
6- Sağlık Bilişimi ile ilgili uzmanlık gerektiren bir çalışmayı bağımsız olarak yürütür.
7- Sağlık Bilişimindeki uygulamalarda karşılaşacağı karmaşık problemlere yeni yaklaşımlar geliştirir.
8- Sağlık Bilişimindeki uygulamalarda karşılaşacağı karmaşık problemlerde sorumluluk alır ve çözüm üretir.
9- Sağlık Bilişimi ile ilgili sorunların çözümlenmesini gerektiren ortamlarda inisiyatif alır
10- Sağlık Bilişimi ile ilgili bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirir ve öğrenmeyi yönlendirir.
11- Sağlık Bilişimindeki gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarabilir
12- Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren değerler bütününü eleştirel bir yaklaşımla geliştirebilir ve gerektiğinde dönüştürebilir.
13- Bir yabancı dili kullanarak sözlü ve yazılı iletişim kurar (Avrupa Dil Pörtföyü B2 düzeyi).
14- Sağlık Bilişiminin gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımlarını kullanır.
15- Sağlık Bilişiminin gerektirdiği düzeyde bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanır.
16- Sağlık Bilişimi ile ilgili verileri toplar, yorumlar, sonuçlandırır, etik değerleri gözeterek uygular ve paylaşır.
17- Sağlık Bilişimi ile ilgili konularda farklı bakış açıları geliştirir, politikalar belirler, planlamalar yapar ve ulaştığı sonuçları kalite çerçevesinde değerlendirir.
18- Sağlık Bilişiminde kazandığı bilgileri içselleştirir, beceriye dönüştürür ve disiplinler arası çalışmalarda kullanır.