GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2017 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
İNGİLİZCE-II/ING-102
Dersin Adı: İNGİLİZCE-II
Dersin Kredisi: 3 Ders AKTS : 3
Dersin Yarıyılı: 2 Ders Türü : Zorunlu
DERS BİLGİLERİ
 -- DERSİN DİLİ
  İngilizce
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
  Modern Diller Birimi Okutmanı- Gizem Açelya Ünsay
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
  http://websitem.gazi.edu.tr/site/gizemunsay
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
  gizemunsay@gazi.edu.tr
 -- ÖĞRENME ÇIKTILARI
Öğrenciler İngilizce'de sahiplik durumlarını kavrayabilir.
Öğrenciler yetenekleri hakkında konuşabilir
Öğrenciler İngilizce sıfat yapılarını kullanabilir.
Öğrenciler duyguları hakkında konuşabilirler
Öğrenciler sıfat ve zarf yapıları arasındaki farkı kavrayabilirler
Öğrenciler zorunluluk kalıbını kullanabilirler.
Öğrenciler gelecekle ilgili planlarını anlatabilirler.
Öğrenciler nesne ve özne konumundaki zamirlerin farkına varabilirler.
Öğrenciler başlarından geçen bir olayı anlatabilirler.
Öğrenciler geçmiş zaman zarflarını kullanabilirler. Öğrenciler düzenli ve düzensiz fiil ayrımını yapabilirler. Öğrenciler soru kelimelerini kullanar
 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  Bu ders bilgi teknolojilerine dayalı uzaktan eğitim yoluyla verilmektedir.
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
  Bu dersin önkoşulu yada eş koşulu bulunmamaktadır.
 -- ÖNERİLEN DERSLER
  Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
 --DERS İÇERİĞİ
1. Hafta  ders1: Oryntasyon ders2: İyelik eki (-s)
2. Hafta  ders3: Yapabilme kalıbı(can) ders4: 'd-de-da' yapıları (too,either)
3. Hafta  ders5: Sıfatlar ders6: Vücudumuzun kısımları
4. Hafta  ders7: Hastalıklar ders8: Duygularımız
5. Hafta  ders9: Zarflar ders10: Geçmiş zamanda olmak (to be) fiili
6. Hafta  ders11: Zorunluluk kalıbı (must) ders12: Geçmiş zamanda ve geniş zamanda olmak (to be) fiil ayrımı
7. Hafta   ders13: Genel tekrar ders14: Genel tekrar
8. Hafta  ara sınav ders15: Genel tekrar ders16: Genel tekrar
9. Hafta  ders 17:Gelecek zaman (be going to) ders18: Nesne konumundaki zamirler
10. Hafta  ders 19: Kelime çalışması( ofis araçları) ders20: Nesne konumundaki ve özne konumundaki zamir ayrımı
11. Hafta  ders21:Düzenli fiilerler geçmiş zaman ders22: Düzensiz fiillerle geçmiş zaman
12. Hafta  ders23: Geçmiş zaman zarfları ders24: Zaman kalıpları tekrarı
13. Hafta  ders25 Soru kalıpları(which,what) ders26 Soru kalıpları( Where, how many,when)
14. Hafta  ders27:Soru kalıpları(Whose who) ders 28: Soru kalıpları (why, how)
15. Hafta  ders29:Genel Tekrar der30:Genel Tekrar
16. Hafta  Final Sınavı
 -- ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
  Gazi Üniversitesi bünyesinde hazırlanan ve Gazi Üniversitesi Uzaktan Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi tarafından sunulan içerividyoları, Gazi Üniversitesi bünyesinde hazırlanan ve Gazi Üniversitesi Uzaktan Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi tarafından sunulan öğrenci portalındaki forum sayfaları
 -- ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
  Anlatım ,Soru-Yanıt,Video Gösterim, Uygulama - Alıştırma
 -- STAJ / UYGULAMA
  Yok
 -- DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
1
40
 Ödev
0
0
 Uygulama
0
0
 Projeler
0
0
 Pratik
0
0
 Quiz
0
0
 Yıliçinin Başarıya Oranı (%)  
40
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
60
 -- İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
15
2
30
 Haftalık uygulamalı ders saati
0
 Okuma Faaliyetleri
15
1
15
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
15
2
30
 Materyal tasarlama, uygulama
0
 Rapor hazırlama
0
 Sunu hazırlama
0
 Sunum
0
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
4
1
4
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
4
1
4
 Diğer
0
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
83
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
3.32
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
3
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
Rekreasyon alanının yapısı, işleyişi ve ülke kalkınmasındaki önemi konusunda bilgi sahibi olur.X
2
Rekreasyon alanındaki kavramlar, kuramlar, ilkeler ve olgular ile ilgili kapsamlı ve sistemli bilgiye sahip olur.X
3
En az bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B2 genel düzeyinde kullanarak alanına ilişkin bilgileri takip edebilir ve iletişim kurar.X
4
Türkçeyi etkin kullanmakla birlikte, yazılı, sözlü ve sözsüz olarak etkili iletişim kurar ve sunum becerileri gösterir.X
5
Bilgi ve verileri mesleki anlamda tanımlar, sentezler, analiz eder, yorumlar ve değerlendirir.X
6
Sahip olduğu bilgiyi sorunların çözümünde kullanır.X
7
Demokrasi, insan hakları, toplumsal, bilimsel, kültürel ve mesleki etik değerleri eleştirel bir bakış açısıyla değerlendirir ve bunlara uygun davranışları geliştirir.X
8
Hem temel hem de alanıyla ilgili bilgi ve iletişim teknolojilerini ve yazılımlarını ileri düzeyde kullanır.X
9
Rekreasyon ile ilgili alanlardaki temel kavramlar, kuramlar, ilkeler ve olgular hakkında bilgi sahibi olur.X
10
Rekreasyon işletmelerini etkin bir şekilde yönetebilmek için gerekli olan uygulamalı ve teorik bilgiye sahip olur.X
11
Rekreasyon alanı ile ilgili ulusal ve uluslararası hukuki düzenlemeleri ve mesleki standartları bilir ve uygular.X
12
Rekreasyon alanı ile ilgili bilimsel bilgiye ulaşma, yeni çalışmaları izleme, değerlendirme ve uygulama bilgisine sahip olur.X
13
Rekreasyon alanı ile ilgili programların tasarlanmasında ve uygulanmasında gerekli olan bireysel farklılıkların bilgisine sahip olur.X
14
Rekreasyon alanının ulusal ve uluslararası farklı kültürlerdeki durumu hakkında bilgi sahibi olur.X
15
Bireysel farklılıkları ve çevre olanaklarını dikkate alarak fiziksel aktivite ve rekreasyon programlarını planlar ve uygun yöntem ve teknikleri kuramsal/bilimsel temellerine uygun bir şekilde kullanır.X
16
Rekreasyon programlarının uygulandığı alanlarda karşılaştığı problem durumlarının çözümünde etkili ve yaratıcı öneriler geliştirir.X
17
Rekreasyon alanıyla ilgili süreli yayınları, ulusal ve uluslararası örgütlerin raporlarını izler, yorumlar ve kullanır.X
18
Eleştirel düşünme, yaratıcı düşünme ve problem çözme becerilerine sahip olur.X
19
Rekreasyon etkinliklerine katılım yoluyla fiziksel, zihinsel, duyuşsal, ruhsal ve sosyal gelişime ve sağlığın korunmasına katkıda bulunmak amacıyla geliştirilen projelerde bağımsız veya ekip üyesi olarak çalışır, ekibi yönetir.X
20
Rekreasyon alanlarında oluşabilecek sağlık sorunlarına ilk müdahaleyi yapabilme yeterliliğine ve becerisine sahip olur.X