GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
İNGİLİZCE VIII/ING 402
Dersin Adı: İNGİLİZCE VIII
Dersin Kredisi: 4 Ders AKTS : 4
Dersin Yarıyılı: 8 Ders Türü : Seçmeli
DERS BİLGİLERİ
 -- DERSİN DİLİ
  -İngilizce
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
  - Okutman Sibel DervişeCephe
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
  -
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
  -sibeld@gazi.edu.tr
 -- ÖĞRENME ÇIKTILARI
Sıfat cümleciklerinin kullanılması (Who,Whom,That)
Konuyla ilgili pasaj çevirisi yapıp öğretilen dil-bilgisi kurallarını pekiştirmek
Sıfat cümleciklerinin kullanılması (Which,That)
Konuyla ilgili pasaj çevirisi yapıp öğretilen dil-bilgisi kurallarını pekiştirmek
İsim Cümlelerinin "That" ile kullanımı
Konuyla ilgili pasaj çevirisi yapıp öğretilen dil-bilgisi kurallarını pekiştirmek.
Sınav Haftası
İsim Cümlelerinin "Whether" ile kullanımı
İsim Cümlelerinin "WH" soru kelimeleri ile kullanımı
Kimya ile ilgili pasaj çevirisi yapıp öğretilen dil-bilgisi kavramlarının ve kurallarını pekiştirilmesi.
 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  -Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
  -Bu dersin önkoşulu yada eş koşulu bulunmamaktadır.
 -- ÖNERİLEN DERSLER
  -Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır
 --DERS İÇERİĞİ
1. Hafta  Sıfat Cümlecikleri
2. Hafta  Sıfat Cümlecikleri
3. Hafta  Konuyla ilgili pasaj çevirisi
4. Hafta  Konuyla ilgili pasaj çevirisi
5. Hafta  İsim Cümleleri
6. Hafta  Konuyla ilgili pasaj çevirisi.
7. Hafta  Sınav Haftası
8. Hafta  İsim Cümleleri
9. Hafta  Konuyla ilgili pasaj çevirisi
10. Hafta  İsim Cümleleri
11. Hafta  Konuyla ilgili pasaj çevirisi
12. Hafta  Kimya ile ilgili pasajların İngilizceden Türkçeye çevrilmesi
13. Hafta  Kimya ile ilgili pasajların İngilizceden Türkçeye çevrilmesi
14. Hafta  Kimya ile ilgili pasajların İngilizceden Türkçeye çevrilmesi
15. Hafta  Kimya ile ilgili pasajların İngilizceden Türkçeye çevrilmesi
16. Hafta  Kimya ile ilgili pasajların İngilizceden Türkçeye çevrilmesi
 -- ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
  " The Worksheets" / Main Approach / More to Read
 -- ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
  -Anlatım, Soru-Yanıt, Gösterme, Uygulama - Alıştırma
 -- STAJ / UYGULAMA
  YOK
 -- DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
1
50
 Ödev
0
0
 Uygulama
0
0
 Projeler
0
0
 Pratik
0
0
 Quiz
0
0
 Yıliçinin Başarıya Oranı (%)  
50
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
50
 -- İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
14
4
56
 Haftalık uygulamalı ders saati
0
 Okuma Faaliyetleri
7
1
7
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
0
 Materyal tasarlama, uygulama
0
 Rapor hazırlama
0
 Sunu hazırlama
0
 Sunum
0
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
1
10
10
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
1
15
15
 Diğer
0
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
88
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
3.52
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
4
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
Kimya biliminin hangi kavramlarla bilgi üretmekte olduğunu öğrenmek.X
2
Bilimsel bakış açısının ve değerlendirme yönteminin yararlarını öğrenmek.X
3
Temel Kimyasal konular hakkında bilgi sahibi olmak.X
4
Sosyolojik perspektifleri eleştirel bir bakış açısı ile tartışmak; bilgi ve uygulama eksikliklerini tespit etmek.X
5
Hayat boyu öğrenme becerileri kazanarak, alanı ile ilgili bilgilerini, toplumsal sorumluluk bilinciyle meslek ve gündelik yaşamında kullanabilmek.X
6
Toplumsal soru ve sorunlarla ilgili diğer bilimlerle bağlantı kurmak; bilginin diğer yakın bilimlerin bilgileriyle benzerlik ve farklılığını öğrenmek.X
7
Yazılı ve görsel bilgi ve veri kaynaklarına ulaşma yöntemleri hakkında bilgi sahibi olma ve bu bilgiyi kuramsal analiz ve uygulama açısından değerlendirme.X
8
Düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek yazılı ve sözlü olarak paylaşabilmek.X
9
Bir yabancı dili kullanarak kimya alanındaki bilgileri takip edebilmek ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek.X
10
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilmek.X
11
Kimya alanındaki bilgi ve deneyimini sürekli olarak canlı tutmak; bu bilgisini başkaları ile paylaşarak zenginleşmek; öğrenimini bir ileri eğitim düzeyine taşıyabilmek.X