GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2017 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
İNGİLİZCE VII/ING 401
Dersin Adı: İNGİLİZCE VII
Dersin Kredisi: 4 Ders AKTS : 4
Dersin Yarıyılı: 7 Ders Türü : Seçmeli
DERS BİLGİLERİ
 -- DERSİN DİLİ
  İngilizce
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
  -Okutman Sibel Dervişe Cephe
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
  -
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
  -sibeld@gazi.edu.tr
 -- ÖĞRENME ÇIKTILARI
Gelecekteki olayları bu zamanı kullanarak ifade edebilmek ve zaman bağlaçlarını gelecek zamanda doğru kullanabilmek
Because, As, Since, Although, Eventhough, Whereas bağlaçlarının cümle içinde kullanılması
Because of, Due to, Owing to, In spite of, Despite cümleciklerinin kullanımı
Therefore, However, Moreover, Furthermore bağlaçlarının anlam ve kullanımı
Süreç gösteren zarf cümlecikleri/cümlelerinin kullanımı
Amaç gösteren zarf cümlecikleri/cümlelerinin kullanımı
Edilgen yapıların kullanılması.
Yeterlilik gösteren "enough" yapısının isim ve sıfatla kullanımı
Aşırılık ifade "too + sıfat" yapısının cümle içinde kullanımı
Şart cümleciklerinin (1. ve 2.tip) kullanımı
 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  -Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
  -Bu dersin önkoşulu yada eş koşulu bulunmamaktadır.
 -- ÖNERİLEN DERSLER
  -Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
 --DERS İÇERİĞİ
1. Hafta   Geçmiş yıl ders konularının tekrarı
2. Hafta   Gelecek zaman ve zaman bağlaçlarının anlam ve kullanımı
3. Hafta   Zaman Bağlaçları
4. Hafta   Zarf Cümleleri
5. Hafta   Zarf Cümlecikleri
6. Hafta   Zarf Cümleleri
7. Hafta   Sınav Haftası
8. Hafta   Zarf Cümlecikleri/Cümleleri
9. Hafta   Zarf Cümlecikler/Cümleleri
10. Hafta   Zarf Cümleleri
11. Hafta   Edilgen Yapılar
12. Hafta   Edilgen Yapılar
13. Hafta   Too yapısının sıfatlarla kullanımı Enough yapısının sıfat ve isimle kullanımı
14. Hafta   Şart Cümleleri
15. Hafta   Şart cümleleri
16. Hafta   Konuların Tekrarı
 -- ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
  The Worksheets, Main Approach (Cahit Şeremet & Mehmet Öztuna, Haziran'97)
 -- ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
  -Anlatım, Soru-Yanıt, Gösterme, Uygulama - Alıştırma
 -- STAJ / UYGULAMA
  -
 -- DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
1
50
 Ödev
0
0
 Uygulama
0
0
 Projeler
0
0
 Pratik
0
0
 Quiz
0
0
 Yıliçinin Başarıya Oranı (%)  
50
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
50
 -- İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
14
4
56
 Haftalık uygulamalı ders saati
0
 Okuma Faaliyetleri
7
1
7
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
0
 Materyal tasarlama, uygulama
0
 Rapor hazırlama
0
 Sunu hazırlama
0
 Sunum
0
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
1
10
10
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
1
15
15
 Diğer
0
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
88
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
3.52
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
4
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
Kimya biliminin hangi kavramlarla bilgi üretmekte olduğunu öğrenmek.X
2
Bilimsel bakış açısının ve değerlendirme yönteminin yararlarını öğrenmek.X
3
Temel Kimyasal konular hakkında bilgi sahibi olmak.X
4
Sosyolojik perspektifleri eleştirel bir bakış açısı ile tartışmak; bilgi ve uygulama eksikliklerini tespit etmek.X
5
Hayat boyu öğrenme becerileri kazanarak, alanı ile ilgili bilgilerini, toplumsal sorumluluk bilinciyle meslek ve gündelik yaşamında kullanabilmek.X
6
Toplumsal soru ve sorunlarla ilgili diğer bilimlerle bağlantı kurmak; bilginin diğer yakın bilimlerin bilgileriyle benzerlik ve farklılığını öğrenmek.X
7
Yazılı ve görsel bilgi ve veri kaynaklarına ulaşma yöntemleri hakkında bilgi sahibi olma ve bu bilgiyi kuramsal analiz ve uygulama açısından değerlendirme.X
8
Düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek yazılı ve sözlü olarak paylaşabilmek.X
9
Bir yabancı dili kullanarak kimya alanındaki bilgileri takip edebilmek ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek.X
10
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilmek.X
11
Kimya alanındaki bilgi ve deneyimini sürekli olarak canlı tutmak; bu bilgisini başkaları ile paylaşarak zenginleşmek; öğrenimini bir ileri eğitim düzeyine taşıyabilmek.X