GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2017 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
İNGİLİZCE-II/ING-102
Dersin Adı: İNGİLİZCE-II
Dersin Kredisi: 3 Ders AKTS : 3
Dersin Yarıyılı: 2 Ders Türü : Zorunlu
DERS BİLGİLERİ
 -- DERSİN DİLİ
  İngilizce
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
  Okut. SEYHAN ÇUBUKÇU ALİOĞLU
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
  http://websitem.gazi.edu.tr/site/scubukcu/
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
  -
 -- ÖĞRENME ÇIKTILARI
Öğrenciler dersler hakkında, geçmiş zaman hakkında, okul günleri hakkında ve iyi haberler hakkında konuşabilir, vücudun kısımlarını isimlendirebilir.
Öğrenciler geçmiş olaylar hakkında soru sorabilir, bir kaza hakkında konuşabilir, eczaneden bir şey alabilir.
Öğrenciler seyahat hakkında konuşabilir, gelecekteki planlar hakkında konuşabilir ve açıklayabilir, üzücü olaylar hakkında konuşabilir
Öğrenciler yiyecek ve içecek hakkında konuşabilir, miktarlar hakkında konuşabilir, ne yiyip ne içtiklerini açıklayabilirler
Öğrenciler lokantada yemek siparişi verebilirler, giysiler hakkında konuşabilir, varlıkları tarif edebilirler, insanların giysilerini tarif edebilirle
Öğrenciler postanede her hangi bir şey isteyebilirler, yapmak zorunda oldukları ve olmadıkları şeyler hakkında konuşabilirler, ricalara karşılık vereb
Öğrenciler telefon ifadelerini kullanabilirler ve anlayabilirler, hava durumu hakkında konuşabilirler, iki şeyi ve farklı yerleri karşılaştırabilirler
Öğrenciler bir yolculuk hakkında konuşabilirler, coğrafi özellikler hakkında konuşabilirler, ikiden fazla şeyi karşılaştırabilirler, bir ülkeyi tanıta
Öğrenciler ölçümlerden bahsedebilirler, günlük işler hakkında konuşabilirler, yakın geçmişi ifade edebilirler, kısa mesajları anlayabilirler ve yazabi
Öğrenciler tecrübeleri hakkında konuşabilir, soru sorabilirler, havaalanında biletlerini kontrol ettirebilir, gelecekle ilgili tahminde bulunabilirler
 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
  Bu dersin önkoşulu yada eş koşulu bulunmamaktadır.
 -- ÖNERİLEN DERSLER
  Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
 --DERS İÇERİĞİ
1. Hafta  GENEL TEKRAR
2. Hafta  Ders 41- Dersler. Ders 42- Geçmiş Zaman, Düz Cümleler. Ders 43- Okuma ve Yazma -
3. Hafta  Ders 44- İşte Hayat! Bölüm 6 -.Ders 45- Vücudun Kısımları. Ders 46- Geçmiş Zaman. Sorular ve Kısa Cevaplar.
4. Hafta  Ders 47- Dinleme ve Konuşma - Ders 48- Eczaneden Bir Şey Almak. Ders 49- Seyahat.
5. Hafta  Ders 50- -Cek, -cak.. Ders 51- Okuma ve Yazma -Ders 52- İşte Hayat! Bölüm 7 -
6. Hafta  Ders 53- Yiyecek ve İçecek. Ders 54- Sayılabilen ve Sayılamayan İsimler. Ders 55- Dinleme ve Yazma -.
7. Hafta  Ders 56- Yemek Siparişi Vermek. Ders 57- Giysiler. Öğrenciler Ders 58- Sıfatlar. Öğrenciler
8. Hafta  Ders 59- Okuma ve Yazma - Ders 60- İşte Hayat! Bölüm 8 -GENEL TEKRAR
9. Hafta  ARA SINAV-
10. Hafta  Ders 61- Postanede. Ders 62- Zorunluluk. Ders 63- Dinleme ve Yazma -
11. Hafta  Ders 64- Telefonda.. Ders 65- Hava. Ders 66- Karşılaştırmalar.. Ders 67- Okuma ve Yazma -
12. Hafta  Ders 68- İşte Hayat! Bölüm 9 -Ders 69- Coğrafi Özellikler Ders 70- Sıfatlarda En Üstünlük Derecesi Ders 71- Dinleme ve Yazma -
13. Hafta  Ders 72- Ölçümler.. Ders 73- Günlük İşler. Öğrenciler. Ders 74- Yakın Geçmiş Zaman. ARA SINAV MAZARET-
14. Hafta  Ders 75- Okuma ve Yazma- Öğrenciler. Ders 76- İşte Hayat! Bölüm 10 – Ders 77- Tecrübeler hakkında Konuşma.
15. Hafta  Ders 78- Yakın Geçmiş ve Geçmiş Zaman. Ders 79- Dinleme ve Konuşma - Ders -- İşte Hayat! Son Bölüm – GENEL TEKRAR
16. Hafta  DÖNEM SONU SINAVI-
 -- ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
  English For Life- Elementary” by Tom Hutchinson (Oxford University Press)
 -- ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
  Anlatım, Soru-Yanıt, Gösterme, Uygulama - Alıştırma
 -- STAJ / UYGULAMA
  -
 -- DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
1
40
 Ödev
0
0
 Uygulama
0
0
 Projeler
0
0
 Pratik
0
0
 Quiz
0
0
 Yıliçinin Başarıya Oranı (%)  
40
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
60
 -- İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
14
4
56
 Haftalık uygulamalı ders saati
0
 Okuma Faaliyetleri
0
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
0
 Materyal tasarlama, uygulama
0
 Rapor hazırlama
0
 Sunu hazırlama
0
 Sunum
0
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
1
5
5
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
1
8
8
 Diğer
0
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
69
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
2.76
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
3
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
Kimya biliminin hangi kavramlarla bilgi üretmekte olduğunu öğrenmek.
2
Bilimsel bakış açısının ve değerlendirme yönteminin yararlarını öğrenmek.
3
Temel Kimyasal konular hakkında bilgi sahibi olmak.
4
Sosyolojik perspektifleri eleştirel bir bakış açısı ile tartışmak; bilgi ve uygulama eksikliklerini tespit etmek.
5
Hayat boyu öğrenme becerileri kazanarak, alanı ile ilgili bilgilerini, toplumsal sorumluluk bilinciyle meslek ve gündelik yaşamında kullanabilmek.
6
Toplumsal soru ve sorunlarla ilgili diğer bilimlerle bağlantı kurmak; bilginin diğer yakın bilimlerin bilgileriyle benzerlik ve farklılığını öğrenmek.
7
Yazılı ve görsel bilgi ve veri kaynaklarına ulaşma yöntemleri hakkında bilgi sahibi olma ve bu bilgiyi kuramsal analiz ve uygulama açısından değerlendirme.
8
Düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek yazılı ve sözlü olarak paylaşabilmek.
9
Bir yabancı dili kullanarak kimya alanındaki bilgileri takip edebilmek ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek.X
10
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilmek.
11
Kimya alanındaki bilgi ve deneyimini sürekli olarak canlı tutmak; bu bilgisini başkaları ile paylaşarak zenginleşmek; öğrenimini bir ileri eğitim düzeyine taşıyabilmek.