GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
İNGİLİZCE-II/ING-102
Dersin Adı: İNGİLİZCE-II
Dersin Kredisi: 3 Ders AKTS : 3
Dersin Yarıyılı: 2 Ders Türü : Zorunlu
DERS BİLGİLERİ
 -- DERSİN DİLİ
  Türkçe
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
  Belirlenecek
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
  -
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
  -
 -- ÖĞRENME ÇIKTILARI
Öğrenciler dersler hakkında, geçmiş zaman hakkında, okul günleri hakkında ve iyi haberler hakkında konuşabilir, vücudun kısımlarını isimlendirebilir.
Öğrenciler geçmiş olaylar hakkında soru sorabilir, bir kaza hakkında konuşabilir, eczaneden bir şey alabilir.
Öğrenciler seyahat hakkında konuşabilir, gelecekteki planlar hakkında konuşabilir ve açıklayabilir, üzücü olaylar hakkında konuşabilir.
Öğrenciler yiyecek ve içecek hakkında konuşabilir, miktarlar hakkında konuşabilir, ne yiyip ne içtiklerini açıklayabilirler.
Öğrenciler lokantada yemek siparişi verebilir, giysiler hakkında konuşabilir, varlıkları tarif edebilir, insanların giysilerini tarif edebilirler.
Öğrenciler postanede her hangi bir şey isteyebilir, yapmak zorunda oldukları ve olmadıkları şeyler hakkında konuşabilir, ricalara karşılık verebilirle
Öğrenciler telefon ifadelerini kullanabilir ve anlayabilir, hava durumu hakkında konuşabilir, iki şeyi ve farklı yerleri karşılaştırabilirler.
Öğrenciler bir yolculuk hakkında konuşabilir, coğrafi özellikler hakkında konuşabilir, ikiden fazla şeyi karşılaştırabilir, bir ülkeyi tanıtabilirler.
Öğrenciler ölçümlerden bahsedebilir, günlük işler hakkında konuşabilir, yakın geçmişi ifade edebilir, kısa mesajları anlayabilirler ve yazabilirler.
Öğrenciler tecrübeleri hakkında konuşabilir, soru sorabilir, havaalanında biletlerini kontrol ettirebilir, gelecekle ilgili tahminde bulunabilirler.
 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
  Bu dersin önkoşulu bulunmamaktadır.
 -- ÖNERİLEN DERSLER
  Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
 --DERS İÇERİĞİ
1. Hafta  GENEL TEKRAR
2. Hafta  Ders 41- Dersler. Ders 42- Geçmiş Zaman, Düz Cümleler. Ders 43- Okuma ve Yazma -
3. Hafta  Ders 44- İşte Hayat! Bölüm 6 -. Ders 45- Vücudun Kısımları. Ders 46- Geçmiş Zaman. Sorular ve Kısa Cevaplar.
4. Hafta  Ders 47- Dinleme ve Konuşma - Ders 48- Eczaneden Bir Şey Almak. Ders 49- Seyahat.
5. Hafta  Ders 50- -Cek, -cak.. Ders 51- Okuma ve Yazma - Ders 52- İşte Hayat! Bölüm 7 -
6. Hafta  Ders 53- Yiyecek ve İçecek. Ders 54- Sayılabilen ve Sayılamayan İsimler. Ders 55- Dinleme ve Yazma -.
7. Hafta  Ders 56- Yemek Siparişi Vermek. Ders 57- Giysiler. Öğrenciler Ders 58- Sıfatlar. Öğrenciler
8. Hafta  ARA SINAV
9. Hafta  Ders 59- Okuma ve Yazma - Ders 60- İşte Hayat! Bölüm 8 -
10. Hafta  Ders 61- Postanede. Ders 62- Zorunluluk. Ders 63- Dinleme ve Yazma -
11. Hafta  Ders 64- Telefonda.. Ders 65- Hava. Ders 66- Karşılaştırmalar. Ders 67- Pusula yönleri -
12. Hafta  Ders 68- İşte Hayat! Bölüm 9 - Ders 69- Coğrafi Özellikler Ders 70- Sıfatlarda En Üstünlük Derecesi Ders 71- Dinleme ve Yazma -
13. Hafta  Ders 72- Ölçümler.. Ders 73- Günlük İşler. Öğrenciler. Ders 74- Yakın Geçmiş Zaman.
14. Hafta  Ders 75- Okuma ve Yazma- Öğrenciler. Ders 76- İşte Hayat! Bölüm 10 – Ders 77- Tecrübeler hakkında Konuşma.
15. Hafta  FİNAL SINAVI
16. Hafta  
 -- ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
   ''English For Life-Elementary'' by Tom Hutchinson (Oxford University Press)
 -- ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
  Anlatım, Soru-Yanıt, Gösterme, Uygulama.
 -- STAJ / UYGULAMA
  Yok
 -- DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
1
40
 Ödev
0
0
 Uygulama
0
0
 Projeler
0
0
 Pratik
0
0
 Quiz
0
0
 Yıliçinin Başarıya Oranı (%)  
40
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
60
 -- İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
14
2
28
 Haftalık uygulamalı ders saati
0
 Okuma Faaliyetleri
4
7
28
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
3
4
12
 Materyal tasarlama, uygulama
0
 Rapor hazırlama
0
 Sunu hazırlama
0
 Sunum
0
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
1
2
2
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
1
3
3
 Diğer
0
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
73
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
2.92
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
3
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
Felsefe grubu ve eğitim bilimleri dalları ile ilgili yeterli altyapıya sahiptir ve mesleği ile ilgili mevzuatı (yasa, yönetmelik, genelge vb.), temel değer ve ilkeleri izler, bunlara uygun davranır, iş güvenliği ve sosyal güvenlik konularında haklarını bilir.
2
Felsefe grubu ve eğitim bilimleri alanlarındaki kuramsal ve uygulamalı bilgileri eğitsel sorunlara çözümler üretmek için kullanır.X
3
Eğitim problemlerini belirler, tanımlar, ilgili çözümleri tasarlarlar, bu amaca uygun analitik yöntemleri ve modelleme tekniklerini seçer ve uygular.X
4
Felsefe, psikoloji, sosyoloji ve mantık ile ilgili kuram, model, ilke ve genellemeleri açıklar ve bu genellemeler ışığında bu alanların temel prensiplerini, olay, olgu ve süreçlerini açıklar.X
5
Kişilerarası ilişkileri etkileyen bireysel, çevresel ve toplumsal etkenleri bilir. Edindiği bilgileri kullanarak etkin dinleme, yapıcı geri bildirim alma ve verebilme, yaratıcı sorun çözme becerisi kazanır ve bu becerileri mesleki alanda kullanabilir.X
6
Sorgulama, değerlendirme, karar verme, analiz ve sentez yapma, olaylar arasında bağlantı kurma, karşılaştırma, tahlil yapma, problemlere farklı perspektiflerden bakabilme, alternatifleri görebilme, esnek ve çok yönlü düşünebilme, mantıksal düşünme yeterliliğine sahiptir ve tarihsel, kültürel, sosyal vb. problemlerin felsefe grubu alanındaki etkilerini fark edebilir.X
7
alan öğretimine yönelik etkinlikler düzenler ve uygun öğretim materyallerini geliştirir. Eğitim-öğretim faaliyetleri için gerekli olan eğitim teknolojilerini seçer ve kullanır.X
8
Öğretmenlik mesleği ve eğitim teknolojisi ile ilgili kavramları, fikirleri, bilimsel yöntemlerle inceler ve değerlendirir, problem ve konuları tanılar, analiz eder ve tartışır, bilimsel bulgular ve kanıtlara dayalı öneriler geliştirir.X
9
Gelişimin temel kavramlarını bilir; çocukluk, ergenlik ve yetişkinlik dönemlerinin bedensel, zihinsel ve psiko-sosyal özelliklerini bilir. Ayrıca bireyin psikolojik özelliklerinin ölçülmesinde ihtiyaç duyulan unsurları ve özelliklerini bilir.X
10
Bilgiye erişmek amacıyla kaynak araştırması yapar, veri tabanları ve diğer bilgi kaynaklarını kullanır, farklı kaynaklardan edindiği bilgilerin doğruluğunu ve güncelliğini değerlendirir. Arşiv, kütüphane, internet, müze, araştırma merkezleri gibi bilgiye ulaşma yollarını bilir ve bunları etkin bir şekilde kullanır.X
11
Öğrenmeyi öğrenme, öz-düzenleme, yaşam boyu öğrenme, eleştirel düşünme, yaratıcı düşünme, mantıksal düşünme becerilerine sahiptir.X
12
Mesleki ve etik kurallara uyar ve işbirliğine dayalı uygulamalarda görev alır. Ayrıca demokratik, toplumsal, bilimsel, kültürel ve ahlaki değerlere sahip çıkar ve bu değerlere uygun davranır.X