ENGLISH
Gazi Üniversitesi
Bilgi Paketi
Anasayfa
Kurumsal
Derece Programları
Öğrenciler İçin Bilgi
ANASAYFA
»
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
» SINIF ÖĞRETMENLİĞİ
Program Hakkında
Kazanılan Derece
Dersler - AKTS Kredileri
Program Yeterlilikleri
Ders - Prog. Çıktıları İlişkileri
Eğitim Öğretim Metotları
Kabul ve Kayıt Koşulları
Önceki Öğrenmenin Tanınması
Mezuniyet Koşulları ve Kuralları
İstihdam Olanakları
Üst Derece Programlarına Geçiş
Ölçme ve Değerlendirme
Çalışma Şekli
Program Profili
Bölüm Bşk. ve AKTS Koord.
Arama
GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI
Ders - Prog. Çıktıları İlişkileri
--Dersler ile Program Öğrenme Çıktıları İlişkileri
DERS
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
4310217 -İlköğretimde Çevre Eğitimi
4
4
5
5
4
5
5
4
5
4
5
5
4
4
4
5
5
5
5
4340002-Okuma Yazmada Nörolojik ve Sosyal Temeller
5
3
4
4
2
2
4
2
2
4
1
2
3
3
1
1
2
2
3
4340003-İlköğretimde Matematik Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar ve Temel Sorunlar
5
5
5
4
5
4
4
2
4
4
4
4
3
3
2
2
1
3
3
4340004-Fen Bilgisi Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar ve Temel Sorunlar
4
3
4
5
4
4
5
3
4
4
5
4
4
5
3
4
4
5
5
4340009-Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğt.de Yeni Yak. Ve Temel Sorun.
4
3
3
3
2
2
3
2
4
3
4
4
3
4
2
3
4
3
4
4340010-Okuma Yazmada Bilişsel ve Duyuşsal Süreçler
5
5
5
5
5
5
5
4
4
4
4
4
3
4
2
3
3
3
3
4340011-Yapılandırmacılığın Felsefi Temelleri ve İlkokul Programlarına Yansımaları
5
5
5
3
5
4
3
4
5
5
5
4
5
5
1
5
4
4
4
4340012-İlköğretimde Çocuk Literatürü
4
5
5
5
4
4
4
4
4
5
3
5
4
4
1
4
5
3
2
4340013-Okuma Yazma Eğitiminde Öğrenci Bilgisayar Etkileşimi
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
4
5
4
5
3
4
5
5
5
4340014-Kültür Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi
3
3
4
5
3
4
5
5
4
4
4
5
5
5
4
3
4
3
4
4340016-Karşılaştırmalı Öğretmen Yetiştirme Program ve Politikaları
3
3
4
2
4
2
2
3
5
4
4
2
2
2
3
4
5
2
4
4340017-Temel Eğitimde Disiplinler Arası Yaklaşıma Göre Değer Eğitimi
5
3
5
5
3
3
5
4
5
4
4
4
4
4
1
3
4
4
3
4340101 -Eğitim Teknolojileri ve İlköğretimde Uygulamalar
4
4
3
4
5
5
3
4
3
5
4
4
4
4
5
2
3
4
4
4340114 -Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma Teknikleri ve Uygulamalar
5
5
5
4
4
5
5
4
4
4
4
3
3
3
4
3
4
3
3
4340218-Okuma Güçlükleri Tespiti ve Giderilmesi
3
3
5
4
4
5
5
3
4
4
5
4
4
4
3
4
4
4
4
4340221-Çagdaş Eğitim Akımları
5
5
4
5
5
4
4
3
4
5
5
5
3
4
1
5
5
5
5
4340222-Okuma Eğitiminde Yöntem ve Yaklaşımlar
5
5
5
5
5
5
4
4
4
5
4
5
5
5
1
4
5
5
5
4340307 -Seminer (Z)
5
5
4
4
4
4
4
4
5
5
5
4
5
4
3
3
5
5
5
4340308-Bilgisayar Ortamında İleri İstatistik Uygulamaları
3
3
5
4
3
4
4
3
2
1
1
1
1
3
0
1
1
0
3
4340311 -İlköğretimde Örgütsel ve Yönetsel Sorunlar
2
2
3
1
2
0
2
1
3
3
2
0
0
1
0
1
1
1
1
İlişkili ders sayısı / 20
20
20
20
20
20
19
20
20
20
20
20
19
19
20
18
20
20
19
20
İlişki ağırlığı
84
79
88
82
78
76
81
68
80
82
77
74
69
76
44
64
74
69
75
* İlişki düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir