GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

Ders - Prog. Çıktıları İlişkileri
 --Dersler ile Program Öğrenme Çıktıları İlişkileri
DERS
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
1440009 -Seminer
4
4
5
5
4
4
3
5
5
4
1440025 -Matematik Eğitiminde Yapılan Araştırmalar II
4
4
5
5
5
4
4
3
4
5
1440026 -Temel Matematiksel Kavramlar
4
3
3
3
4
4
3
3
3
3
1440031 -Cebir
4
4
4
4
5
4
4
4
5
4
1440037 -Matematik Eğitiminde Nitel Araştırmalar
4
4
5
4
4
4
4
4
3
3
1440038 -Geometri-I
4
3
4
3
4
3
3
3
4
3
1440039 -Matematik Eğitiminde Yapılan Araştırmalar
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
1440042 -Cebir - II
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
1440045 -Matematiksel Modelleme
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
1440046 -Matematik Eğitiminde Nitel Araştırmalar - II
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
1440047 -Öklidyen Olmayan Geometriler
4
4
2
3
2
3
4
3
3
4
1440048 -Matematikte Seçme Konular
4
3
3
3
3
3
4
3
2
3
1440049 -Uygulamalı Matematik
5
5
3
3
2
3
4
3
3
4
4440009 -Matematik Eğitiminde Son Gelişmeler
5
5
3
5
4
4
5
4
3
4
4440010 -Matematik Eğitiminde Son Gelişmeler II
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
4440011 -Kümeler Teorisi
5
0
0
0
5
0
5
5
5
5
4440015 -Sayıların İnşası
3
5
2
2
3
3
4
3
3
4
4440017 -Bilim Felsefesi
4
4
3
3
5
5
4
3
4
4
4440020 -Ölçek Geliştirme
4
4
5
5
3
4
4
4
3
3
4440021 -Doğrular Geometrisi
4
5
4
5
4
5
4
5
4
5
4440022 -Yüzeyler
4
3
2
3
2
2
3
4
4
3
4440023 -Matematik Felsefesi
3
3
3
3
5
4
4
3
3
3
4440024 -İleri Analiz
4
4
4
4
4
4
3
4
3
4
4440025 -Matematik Eğitimde Teori Geliştirme
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
4440027 -Galois Teorisi ve Denklem Çözümleri
4
5
4
4
5
4
4
5
4
4
4440028 -Uygulamalı Matematik
5
4
2
3
3
3
3
2
3
4
4440029 -Matematiksel Modelleme II
3
5
3
3
3
3
4
4
3
3
4440030 -Matematik Eğitiminde Öğrenme Teorileri
4
4
2
4
4
4
4
4
4
4
4440031-Matematik Eğitimde İstatistik Uygulamaları
4
5
4
5
4
5
4
5
4
5
4440032-Matematik Eğitim ve Teknoloji I
4
5
4
5
4
5
4
5
4
5
4440033-Temel Matematiksel Kavramlar II
4
3
3
3
4
4
3
3
3
3
4440399-Seminer (Z)
3
4
3
4
5
3
4
4
4
4
İlişkili ders sayısı / 32 32313131323132323232
İlişki ağırlığı 134132115124130124129128123130
* İlişki düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir