GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI
Program Yeterlilikleri
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Kuramsal, Olgusal |
- Programı tamamlayan öğrenciler; 1 Bireysel farklılıkları dikkate alarak gelişim alanlarını desteklemeye yönelik eğitim sürecini planlayabilme |
- 2 Fiziksel açıdan eğitim ortamını düzenleyebilme |
- 3 Psikolojik açıdan eğitim ortamını düzenleyebilme |
- 4 Eğitim faaliyetlerini yürütebilme |
- 5 Kendini söz, beden ve sanat yoluyla ifade edebilme |
- 6 Bilişim teknolojilerini eğitim ve öğretimde kullanabilme |
- 7 Araştırma, keşfetme ve alternatif çözüm yolları üretebilme |
- 8 Eğitim programını değerlendirebilme ve gerekli gördüğü düzenlemeler yapabilme |
- 9 Etkin dinleyebilme |
- 10 Empati kurabilme |
- 11 Özgün ürünler oluşturabilme |
- 12 Eğitim sürecini ulusal ve evrensel değerler doğrultusunda yürütebilme |
- 13 Türk Milli Eğitim Sistemi’nin amaç ve ilkelerini benimseme ve eğitim sürecine yansıtabilme |
- 14 Toplumsal, bilimsel ve mesleki etik değerlere sahip olabilme |
- 15 Bir yabancı dili temel düzeyde kullanabilme |
- 16 Farklı öğretim, yaklaşım, yöntem ve teknikleri eğitim sürecinde kullanabilme |
- 17 Okulun kültür ve öğrenme merkezi haline getirilmesinde toplumla işbirliği yapabilme |
- 18 Kişisel ve mesleki açıdan kendini geliştirebilme |
- 19 Kendini tanıyabilme ve geliştirebilme |
- 20 Eleştirel düşünebilme ,Gereksinim duyduğu bilgiye etkin bir şekilde ulaşabilme,Ulusal ve uluslararası gelişmelere duyarlı olabilme ,Ulusal ve uluslararası farklı kültürlere saygı duyabilme |
BECERİLER |
Bilişsel, Uygulamalı |
- Programı tamamlayan öğrenciler; 1 Bireysel farklılıkları dikkate alarak gelişim alanlarını desteklemeye yönelik eğitim sürecini planlayabilme |
- 2 Fiziksel açıdan eğitim ortamını düzenleyebilme |
- 3 Psikolojik açıdan eğitim ortamını düzenleyebilme |
- 4 Eğitim faaliyetlerini yürütebilme |
- 5 Kendini söz, beden ve sanat yoluyla ifade edebilme |
- 6 Bilişim teknolojilerini eğitim ve öğretimde kullanabilme |
- 7 Araştırma, keşfetme ve alternatif çözüm yolları üretebilme |
- 8 Eğitim programını değerlendirebilme ve gerekli gördüğü düzenlemeler yapabilme |
- 9 Etkin dinleyebilme |
- 10 Empati kurabilme |
- 11 Özgün ürünler oluşturabilme |
- 12 Eğitim sürecini ulusal ve evrensel değerler doğrultusunda yürütebilme |
- 13 Türk Milli Eğitim Sistemi’nin amaç ve ilkelerini benimseme ve eğitim sürecine yansıtabilme |
- 14 Toplumsal, bilimsel ve mesleki etik değerlere sahip olabilme |
- 15 Bir yabancı dili temel düzeyde kullanabilme |
- 16 Farklı öğretim, yaklaşım, yöntem ve teknikleri eğitim sürecinde kullanabilme |
- 17 Okulun kültür ve öğrenme merkezi haline getirilmesinde toplumla işbirliği yapabilme |
- 18 Kişisel ve mesleki açıdan kendini geliştirebilme |
- 19 Kendini tanıyabilme ve geliştirebilme |
- 20 Eleştirel düşünebilme ,Gereksinim duyduğu bilgiye etkin bir şekilde ulaşabilme,Ulusal ve uluslararası gelişmelere duyarlı olabilme ,Ulusal ve uluslararası farklı kültürlere saygı duyabilme |
YETKİNLİKLER |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
- Programı tamamlayan öğrenciler; 1 Bireysel farklılıkları dikkate alarak gelişim alanlarını desteklemeye yönelik eğitim sürecini planlayabilme |
- 2 Fiziksel açıdan eğitim ortamını düzenleyebilme |
- 3 Psikolojik açıdan eğitim ortamını düzenleyebilme |
- 4 Eğitim faaliyetlerini yürütebilme |
- 5 Kendini söz, beden ve sanat yoluyla ifade edebilme |
- 6 Bilişim teknolojilerini eğitim ve öğretimde kullanabilme |
- 7 Araştırma, keşfetme ve alternatif çözüm yolları üretebilme |
- 8 Eğitim programını değerlendirebilme ve gerekli gördüğü düzenlemeler yapabilme |
- 9 Etkin dinleyebilme |
- 10 Empati kurabilme |
- 11 Özgün ürünler oluşturabilme |
- 12 Eğitim sürecini ulusal ve evrensel değerler doğrultusunda yürütebilme |
- 13 Türk Milli Eğitim Sistemi’nin amaç ve ilkelerini benimseme ve eğitim sürecine yansıtabilme |
- 14 Toplumsal, bilimsel ve mesleki etik değerlere sahip olabilme |
- 15 Bir yabancı dili temel düzeyde kullanabilme |
- 16 Farklı öğretim, yaklaşım, yöntem ve teknikleri eğitim sürecinde kullanabilme |
- 17 Okulun kültür ve öğrenme merkezi haline getirilmesinde toplumla işbirliği yapabilme |
- 18 Kişisel ve mesleki açıdan kendini geliştirebilme |
- 19 Kendini tanıyabilme ve geliştirebilme |
- 20 Eleştirel düşünebilme ,Gereksinim duyduğu bilgiye etkin bir şekilde ulaşabilme,Ulusal ve uluslararası gelişmelere duyarlı olabilme ,Ulusal ve uluslararası farklı kültürlere saygı duyabilme |
Öğrenme Yetkinliği |
- Programı tamamlayan öğrenciler; 1 Bireysel farklılıkları dikkate alarak gelişim alanlarını desteklemeye yönelik eğitim sürecini planlayabilme |
- 2 Fiziksel açıdan eğitim ortamını düzenleyebilme |
- 3 Psikolojik açıdan eğitim ortamını düzenleyebilme |
- 4 Eğitim faaliyetlerini yürütebilme |
- 5 Kendini söz, beden ve sanat yoluyla ifade edebilme |
- 6 Bilişim teknolojilerini eğitim ve öğretimde kullanabilme |
- 7 Araştırma, keşfetme ve alternatif çözüm yolları üretebilme |
- 8 Eğitim programını değerlendirebilme ve gerekli gördüğü düzenlemeler yapabilme |
- 9 Etkin dinleyebilme |
- 10 Empati kurabilme |
- 11 Özgün ürünler oluşturabilme |
- 12 Eğitim sürecini ulusal ve evrensel değerler doğrultusunda yürütebilme |
- 13 Türk Milli Eğitim Sistemi’nin amaç ve ilkelerini benimseme ve eğitim sürecine yansıtabilme |
- 14 Toplumsal, bilimsel ve mesleki etik değerlere sahip olabilme |
- 15 Bir yabancı dili temel düzeyde kullanabilme |
- 16 Farklı öğretim, yaklaşım, yöntem ve teknikleri eğitim sürecinde kullanabilme |
- 17 Okulun kültür ve öğrenme merkezi haline getirilmesinde toplumla işbirliği yapabilme |
- 18 Kişisel ve mesleki açıdan kendini geliştirebilme |
- 19 Kendini tanıyabilme ve geliştirebilme |
- 20 Eleştirel düşünebilme ,Gereksinim duyduğu bilgiye etkin bir şekilde ulaşabilme,Ulusal ve uluslararası gelişmelere duyarlı olabilme ,Ulusal ve uluslararası farklı kültürlere saygı duyabilme |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
- Programı tamamlayan öğrenciler; 1 Bireysel farklılıkları dikkate alarak gelişim alanlarını desteklemeye yönelik eğitim sürecini planlayabilme |
- 2 Fiziksel açıdan eğitim ortamını düzenleyebilme |
- 3 Psikolojik açıdan eğitim ortamını düzenleyebilme |
- 4 Eğitim faaliyetlerini yürütebilme |
- 5 Kendini söz, beden ve sanat yoluyla ifade edebilme |
- 6 Bilişim teknolojilerini eğitim ve öğretimde kullanabilme |
- 7 Araştırma, keşfetme ve alternatif çözüm yolları üretebilme |
- 8 Eğitim programını değerlendirebilme ve gerekli gördüğü düzenlemeler yapabilme |
- 9 Etkin dinleyebilme |
- 10 Empati kurabilme |
- 11 Özgün ürünler oluşturabilme |
- 12 Eğitim sürecini ulusal ve evrensel değerler doğrultusunda yürütebilme |
- 13 Türk Milli Eğitim Sistemi’nin amaç ve ilkelerini benimseme ve eğitim sürecine yansıtabilme |
- 14 Toplumsal, bilimsel ve mesleki etik değerlere sahip olabilme |
- 15 Bir yabancı dili temel düzeyde kullanabilme |
- 16 Farklı öğretim, yaklaşım, yöntem ve teknikleri eğitim sürecinde kullanabilme |
- 17 Okulun kültür ve öğrenme merkezi haline getirilmesinde toplumla işbirliği yapabilme |
- 18 Kişisel ve mesleki açıdan kendini geliştirebilme |
- 19 Kendini tanıyabilme ve geliştirebilme |
- 20 Eleştirel düşünebilme ,Gereksinim duyduğu bilgiye etkin bir şekilde ulaşabilme,Ulusal ve uluslararası gelişmelere duyarlı olabilme ,Ulusal ve uluslararası farklı kültürlere saygı duyabilme |
Alana Özgü Yetkinlik |
- Programı tamamlayan öğrenciler; 1 Bireysel farklılıkları dikkate alarak gelişim alanlarını desteklemeye yönelik eğitim sürecini planlayabilme |
- 2 Fiziksel açıdan eğitim ortamını düzenleyebilme |
- 3 Psikolojik açıdan eğitim ortamını düzenleyebilme |
- 4 Eğitim faaliyetlerini yürütebilme |
- 5 Kendini söz, beden ve sanat yoluyla ifade edebilme |
- 6 Bilişim teknolojilerini eğitim ve öğretimde kullanabilme |
- 7 Araştırma, keşfetme ve alternatif çözüm yolları üretebilme |
- 8 Eğitim programını değerlendirebilme ve gerekli gördüğü düzenlemeler yapabilme |
- 9 Etkin dinleyebilme |
- 10 Empati kurabilme |
- 11 Özgün ürünler oluşturabilme |
- 12 Eğitim sürecini ulusal ve evrensel değerler doğrultusunda yürütebilme |
- 13 Türk Milli Eğitim Sistemi’nin amaç ve ilkelerini benimseme ve eğitim sürecine yansıtabilme |
- 14 Toplumsal, bilimsel ve mesleki etik değerlere sahip olabilme |
- 15 Bir yabancı dili temel düzeyde kullanabilme |
- 16 Farklı öğretim, yaklaşım, yöntem ve teknikleri eğitim sürecinde kullanabilme |
- 17 Okulun kültür ve öğrenme merkezi haline getirilmesinde toplumla işbirliği yapabilme |
- 18 Kişisel ve mesleki açıdan kendini geliştirebilme |
- 19 Kendini tanıyabilme ve geliştirebilme |
- 20 Eleştirel düşünebilme ,Gereksinim duyduğu bilgiye etkin bir şekilde ulaşabilme,Ulusal ve uluslararası gelişmelere duyarlı olabilme ,Ulusal ve uluslararası farklı kültürlere saygı duyabilme |