GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI
DERS TANIMI
İngilizce Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme/1640008 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
DERS BİLGİLERİ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- DERSİN DİLİ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
İngilizce | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Yard Doç Dr. Gültekin Boran | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
http://websitem.gazi.edu.tr/site/gboran | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gboran@gazi.edu.tr | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- ÖĞRENME ÇIKTILARI | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Öğrenciler sınavların ket vurma etkisini kavrarlar. Öğrenciler sınavın öğretim üzeindeki olumlu etkisini öğrenirler. Öğrenciler sınav tiplerini, sınav hazırlamanın aşamalarını, sınav uygularken dikkat edilmesi gereken hususları öğrenirler. Öğrenciler kelime bilgisini ölçen çeşitli sınavları tanırlar. Kendieri hatasız kelime sınavları hazırlarlar. Öğrenciler çeşitli gramer sınavlarını tanırlar ve hatasız gramer sınavları hazırlarlar. Öğrenciler çeşitli telaffuz sınavlarını tanırlar ve hatasız telaffuz sınavları hazırlarlar. Öğrenciler çeşitli okuduğunu anlama sınavlarını tanırlar ve hatasız okuma becerisini ölçen sınavlar hazırlarlar. Öğrenciler çeşitli yazma becerisini ölçen sınavları tanırlar ve hatasız telaffuz sınavları hazırlarlar. Öğrenciler çeşitli dinleme becerisini ölçen sınavları tanırlar ve hatasız dinleme sınavları hazırlarlar. Öğrenciler çeşitli konuşma becerisini ölçen Öğrenciler madde ayırdedicilik gücü, madde zorluk derecesi gibi hesaplamaları ve sınav geçerliliği ve güvenirliği givi kavramları öğrenirler. Öğrenciler portfolyo, bilgisayar destekli sınav gibi yeni yaklaşımları öğrenirler. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- DERSİN ÖNKOŞULLARI | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bu dersin önkoşulu yada eş koşulu bulunmamaktadır. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- ÖNERİLEN DERSLER | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Madsen, Harold S.Techniques in Testing, Oxford, Oxford University Press, 1983. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anlatım,Soru-Yanıt, Gösterme, Uygulama | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- STAJ / UYGULAMA | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
YOK | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|