GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI
DERS TANIMI
NESNE YÖNELİMLİ ANALİZ VE TASARIM (TEK.SEÇ)/BM361 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
DERS BİLGİLERİ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- DERSİN DİLİ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Türkçe/İngilizc | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bilgisayar Mühendisliği Bölüm Başkanlığı | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ceng.gazi.edu.tr | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bmbb@gazi.edu.tr | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- ÖĞRENME ÇIKTILARI | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Klasik ve modern metotlar, yazılım geliştirme metotlarının karşılaştırmalı analizi. Nesne ile bağlantı. Coad-Yourdon ve Rumbaugh tasarımları ve nesne Klasik ve modern metotlar, yazılım geliştirme metotlarının karşılaştırmalı analizi. Nesne ile bağlantı. Coad-Yourdon ve Rumbaugh tasarımları ve nesne Klasik ve modern metotlar, yazılım geliştirme metotlarının karşılaştırmalı analizi. Nesne ile bağlantı. Coad-Yourdon ve Rumbaugh tasarımları ve nesne Klasik ve modern metotlar, yazılım geliştirme metotlarının karşılaştırmalı analizi. Nesne ile bağlantı. Coad-Yourdon ve Rumbaugh tasarımları ve nesne Klasik ve modern metotlar, yazılım geliştirme metotlarının karşılaştırmalı analizi. Nesne ile bağlantı. Coad-Yourdon ve Rumbaugh tasarımları ve nesne Klasik ve modern metotlar, yazılım geliştirme metotlarının karşılaştırmalı analizi. Nesne ile bağlantı. Coad-Yourdon ve Rumbaugh tasarımları ve nesne Klasik ve modern metotlar, yazılım geliştirme metotlarının karşılaştırmalı analizi. Nesne ile bağlantı. Coad-Yourdon ve Rumbaugh tasarımları ve nesne Klasik ve modern metotlar, yazılım geliştirme metotlarının karşılaştırmalı analizi. Nesne ile bağlantı. Coad-Yourdon ve Rumbaugh tasarımları ve nesne Klasik ve modern metotlar, yazılım geliştirme metotlarının karşılaştırmalı analizi. Nesne ile bağlantı. Coad-Yourdon ve Rumbaugh tasarımları ve nesne Klasik ve modern metotlar, yazılım geliştirme metotlarının karşılaştırmalı analizi. Nesne ile bağlantı. Coad-Yourdon ve Rumbaugh tasarımları ve nesne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- DERSİN ÖNKOŞULLARI | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bu dersin önkoşulu yada eş koşulu bulunmamaktadır. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- ÖNERİLEN DERSLER | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ders Notları | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anlatım, Soru-Yanıt, Gösterme, Uygulama - Alıştırma | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- STAJ / UYGULAMA | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
- | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|