GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI
DERS TANIMI
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II/MAT404M | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
DERS BİLGİLERİ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- DERSİN DİLİ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Türkçe | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prof. Dr. Ziya Argün, | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.gazi.edu.tr/~ziya, www.gazi.edu.tr/~arikan | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ziya@gazi.edu.tr, arikan@gazi.edu.tr | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- ÖĞRENME ÇIKTILARI | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Matematik öğrenmeye yardımcı olmada, öğrencilerin yardımlaşmalarını sağlamada ve derse ilgisiz öğrencilere derse katmada denyim kazanımlar Öğrencilerinin matematiği anlayıp anlamadığını belirleme ve ölçmeye yönelik deneyimlere sahip olurlar Görsel öğreniciler için gerekli olan maltimedya grafikleri ve diğer bilgisayar programları hakkında bilgi sahibi olurlar. Öğrencileri ile diğer öğretmenler, yöneticiler ve velilerle iyi ilişkiler kurabilirler öğrencilerinin kavramları ne derece yapılandırabildikleri ne yönelik dönütleri almak için performans değerlendirmesi hakkında deneyim sahibi olurlar Öğrencilerin bireysel anlayışlarının gelişimini ve onların matematiği nasıl öğrendiğinin iç yüzünü anlayabilirler. Öğrencilerinizin kavramları inşa etmelerine olanak sağlayacak dersleri ve matematiksel ilişkileri keşfetmeye itecek dersleri dizayn edebilirler. Müfredat dışı ekstra olay ve etkinlikler düzenleyebilirler. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- DERSİN ÖNKOŞULLARI | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bu dersten önce Eğitim Bilimlerine Giriş, Program Geliştirme, Ölçme ve Deperlendirme, Çocuk Gelişimi, Sınıf Yönetimi, Rehberlik gibi derslerin alınmas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- ÖNERİLEN DERSLER | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Eğitim Bilimlerine Giriş, Program Geliştirme, Ölçme ve Deperlendirme, Çocuk Gelişimi, Sınıf Yönetimi, Rehberlik gibi derslerin alınması | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Matematik öğrenme, öğretme, ders tasarlama ve uygulama ile ilgili bütün kaynaklar | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anlatım, sunum, grup çalışması,bilgisayar teknolojisi, beyin fırtınası,teşhis, problem çözme, Soru-Yanıt, Gösterme, | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- STAJ / UYGULAMA | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
YOK | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|