GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
İNGİLİZCE-II/ING-102
Dersin Adı: İNGİLİZCE-II
Dersin Kredisi: 3 Ders AKTS : 3
Dersin Yarıyılı: 2 Ders Türü : Zorunlu
DERS BİLGİLERİ
 -- DERSİN DİLİ
  İngilizce
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
  Okt. Eda KAHRAMAN
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
  -
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
  edakahraman@gazi.edu.tr,edabaldan@hotmail.com
 -- ÖĞRENME ÇIKTILARI
Öğrenciler dersler hakkında, geçmiş zaman hakkında, okul günleri hakkında ve iyi haberler hakkında konuşabilir, vücudun kısımlarını isimlendirebilir.
Öğrenciler geçmiş olaylar hakkında soru sorabilir, bir kaza hakkında konuşabilir, eczaneden bir şey alabilir.
Öğrenciler seyahat hakkında konuşabilir, gelecekteki planlar hakkında konuşabilir ve açıklayabilir, üzücü olaylar hakkında konuşabilir
Öğrenciler yiyecek ve içecek hakkında konuşabilir, miktarlar hakkında konuşabilir, ne yiyip ne içtiklerini açıklayabilirler
Öğrenciler lokantada yemek siparişi verebilirler, giysiler hakkında konuşabilir, varlıkları tarif edebilirler, insanların giysilerini tarif edebilirle
Öğrenciler postanede her hangi bir şey isteyebilirler, yapmak zorunda oldukları ve olmadıkları şeyler hakkında konuşabilirler, ricalara karşılık vereb
Öğrenciler telefon ifadelerini kullanabilirler ve anlayabilirler, hava durumu hakkında konuşabilirler, iki şeyi ve farklı yerleri karşılaştırabilirler
Öğrenciler bir yolculuk hakkında konuşabilirler, coğrafi özellikler hakkında konuşabilirler, ikiden fazla şeyi karşılaştırabilirler, bir ülkeyi tanıta
Öğrenciler ölçümlerden bahsedebilirler, günlük işler hakkında konuşabilirler, yakın geçmişi ifade edebilirler, kısa mesajları anlayabilirler ve yazabi
Öğrenciler tecrübeleri hakkında konuşabilir, soru sorabilirler, havaalanında biletlerini kontrol ettirebilir, gelecekle ilgili tahminde bulunabilirler
 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
  Bu dersin önkoşulu yada eş koşulu bulunmamaktadır
 -- ÖNERİLEN DERSLER
  Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
 --DERS İÇERİĞİ
1. Hafta  Ders 41- Dersler. Ders 42- Geçmiş Zaman, Düz Cümleler. Ders 43- Okuma ve Yazma -
2. Hafta  Ders 44- İşte Hayat! Bölüm 6 -. Ders 45- Vücudun Kısımları. Ders 46- Geçmiş Zaman. Sorular ve Kısa Cevaplar.
3. Hafta  Ders 47- Dinleme ve Konuşma - Ders 48- Eczaneden Bir Şey Almak. Ders 49- Seyahat.
4. Hafta  Ders 50- -Cek, -cak.. Ders 51- Okuma ve Yazma - Ders 52- İşte Hayat! Bölüm 7 -
5. Hafta  Ders 53- Yiyecek ve İçecek. Ders 54- Sayılabilen ve Sayılamayan İsimler. Ders 55- Dinleme ve Yazma -.
6. Hafta  Ders 56- Yemek Siparişi Vermek. Ders 57- Giysiler. Öğrenciler Ders 58- Sıfatlar. Öğrenciler
7. Hafta  ARA SINAV-
8. Hafta  Ders 59- Okuma ve Yazma - Ders 60- İşte Hayat! Bölüm 8 - GENEL TEKRAR
9. Hafta  Ders 61- Postanede. Ders 62- Zorunluluk. Ders 63- Dinleme ve Yazma -
10. Hafta  Ders 64- Telefonda.. Ders 65- Hava. Ders 66- Karşılaştırmalar.. Ders 67- Okuma ve Yazma -
11. Hafta  Ders 68- İşte Hayat! Bölüm 9 - Ders 69- Coğrafi Özellikler Ders 70- Sıfatlarda En Üstünlük Derecesi Ders 71- Dinleme ve Yazma -
12. Hafta  Ders 72- Ölçümler.. Ders 73- Günlük İşler. Öğrenciler. Ders 74- Yakın Geçmiş Zaman. ARA SINAV MAZARET-
13. Hafta  Ders 75- Okuma ve Yazma- Öğrenciler. Ders 76- İşte Hayat! Bölüm 10 – Ders 77- Tecrübeler hakkında Konuşma.
14. Hafta  Ders 78- Yakın Geçmiş ve Geçmiş Zaman. Ders 79- Dinleme ve Konuşma - Ders -- İşte Hayat! Son Bölüm –
15. Hafta  
16. Hafta  
 -- ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
  “English For Life- Elementary” by Tom Hutchinson (Oxford University Press)
 -- ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
  -
 -- STAJ / UYGULAMA
  -
 -- DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
1
40
 Ödev
0
0
 Uygulama
0
0
 Projeler
0
0
 Pratik
0
0
 Quiz
0
0
 Yıliçinin Başarıya Oranı (%)  
40
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
60
 -- İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
14
2
28
 Haftalık uygulamalı ders saati
14
1
14
 Okuma Faaliyetleri
5
4
20
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
3
4
12
 Materyal tasarlama, uygulama
0
0
0
 Rapor hazırlama
0
0
0
 Sunu hazırlama
0
0
0
 Sunum
0
0
0
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
1
4
4
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
1
6
6
 Diğer
0
0
0
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
84
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
3.36
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
3
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
Coğrafya ile ilgili temel kavramlara ilişkin yeterli bilgiye sahiptir ve coğrafya biliminin metodolojisine hakim olur ve felsefesini kavrar.
2
Mesleği ile ilgili yasal mevzuatı, haklarını bilerek, temel ilke ve değerlere uygun davranır.
3
Coğrafyaya ait kuram, model, ilke ve genellemeleri açıklar, genellemeler ışığında coğrafyanın temel prensiplerini, olay, olgu ve coğrafi süreçleri açıklayarak coğrafyanın diğer bilim dalları ile ilişkisini kurar.
4
Coğrafya biliminde yer alan kavram, kuram, model, ilke, genelleme, yöntem ve tekniklere yönelik dersleri ve etkinlikleri planlar. Coğrafya konularına yönelik ders içi ve dışı uygulamalara ait planlamalar yapar.
5
Eğitim-öğretim sürecini öğrencilerin hazır bulunuşluk düzeylerini dikkate alarak tasarlar.X
6
Coğrafya eğitim - öğretim faaliyetleri için gerekli olan eğitim teknolojilerini seçer ve kullanır.
7
Öğrencilerin bireysel farklılıklarını, aktif katılım, sosyal etkileşim, okulun ve çevrenin şartları gibi faktörleri dikkate alarak kazanımlara en uygun öğretim yöntem ve tekniğini seçer.X
8
Çağdaş öğrenme öğretme yaklaşımları çerçevesinde konuların kalıcı ve etkin öğrenimine yönelik öğretim materyallerini belirler.X
9
Planlama, sorun çözme ve karar verme becerilerinin gelişimi açısından proje hazırlama ve yönetme becerilerine sahip olur.X
10
Öğrenmenin çok yönlü doğasını dikkate alan, ürün kadar süreci değerlendiren çeşitli ölçme ve değerlendirme tekniklerini etkili bir biçimde kullanır.X
11
Bilgiye erişmek amacıyla kaynak araştırması yapar, veri tabanları ve diğer bilgi kaynaklarını kullanır, farklı kaynaklardan edindiği bilgilerin doğruluğunu ve güncelliğini değerlendirir.X
12
Coğrafi sorgulama becerilerine sahip olur ve eğitim öğretimde kullanır.
13
Bilgi ve İletişim Teknolojileri derslerini okutabilecek ve diğer öğretmenlere destek olacak düzeyde yazılım ve donanım bilgisine sahiptir; bilgi ve iletişim teknolojilerini kullanır ve bu teknolojileri kullanarak iletişim kurar.X
14
Coğrafya öğretimi için coğrafi bilgi sistemlerinin kullanımına hâkim olur.
15
Arazi çalışması becerileriyle ilgili düzenlemeler yapar.
16
Doğa ve insana karşı olumlu tutumlara sahip olur.X
17
Coğrafya eğitim öğretimi için gerekli olan yabancı kaynakları kullanabilecek ve meslektaşlarıyla iletişim kurabilecek yabancı dil bilgisi becerisine sahip olur.X
18
Mesleki ve etik kurallara uyar ve işbirliğine dayalı uygulamalarda görev alma sorumluluğuna sahiptir.X
19
Toplumun güncel sorunlarını çözmeye yönelik projeler üretir ve öğretmenlik mesleğini yürütürken ya da başka bir işte çalışırken, araştırmacı ya da veri kaynağı olan verilerin toplanması, analiz edilmesi, yorumlanması, duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, mesleki ve etik değerleri gözetirX
20
Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenleyebilme ve bunları uygulayabilme becerisine sahip olur.X