ENGLISH
Gazi Üniversitesi
Bilgi Paketi
Anasayfa
Kurumsal
Derece Programları
Öğrenciler İçin Bilgi
ANASAYFA
»
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
» YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇENİN ÖĞRETİMİ
Program Hakkında
Kazanılan Derece
Dersler - AKTS Kredileri
Program Yeterlilikleri
Ders - Prog. Çıktıları İlişkileri
Eğitim Öğretim Metotları
Kabul ve Kayıt Koşulları
Önceki Öğrenmenin Tanınması
Mezuniyet Koşulları ve Kuralları
İstihdam Olanakları
Üst Derece Programlarına Geçiş
Ölçme ve Değerlendirme
Çalışma Şekli
Program Profili
Bölüm Bşk. ve AKTS Koord.
Arama
GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI
Ders - Prog. Çıktıları İlişkileri
--Dersler ile Program Öğrenme Çıktıları İlişkileri
DERS
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
1720101-Türk Kültürü ve Uygarlığı (Alan)
1
4
1
3
2
3
1
3
3
4
1720103-Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Anlama Becerileri (A.E.)
1
3
1
4
4
3
5
4
5
4
1720105-Türkçe Öğretiminde Materyal Geliştirme (A.E)
1
2
1
4
4
3
5
4
5
4
1720107-Yabancılara Türkçe Öğretiminde Yaklaşımlar
1
4
3
4
5
4
5
5
5
4
1720108-Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Yaratıcı Drama Etkinlikleri
3
4
5
5
3
4
4
4
4
4
1720201-Dil Öğretiminde Metin Kullanımı
1
4
3
2
3
3
5
4
4
3
1720202-Dil Politikaları ve Türkçe Öğretimi
1
3
3
4
3
3
2
5
3
2
1720203-Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Anlatma Becerileri
1
5
4
3
4
3
5
3
5
3
1720205-Seminer
5
5
5
5
5
5
5
5
4
5
1720206-Sözlü Kültür Ürünleriyle Türkçe Öğretimi
1
4
3
3
3
3
3
3
4
3
1720207-Yurt Dışındaki Türk Çocuklarına Türkçe Öğretiminde Kültür ve Dil Aktarımı
1
2
4
4
3
3
3
5
5
4
1720208-Yabancılara Türkçe Öğretimi Kültür ve Dili Aktarımı
1
2
4
4
3
3
3
5
5
4
1720209-Yabancılara Türkçe Öğrt.de Avrupa Dilleri Öğretimi Ortak Çerçeve Metni ve Türkçe Öğt.
4
3
4
4
4
3
3
3
4
4
1720213-Yabancılara Türkçe Öğretiminde Çocuk Edebiyatının Yeri ve Önemi
3
5
3
3
4
4
5
4
4
4
1720214-Yabancı Dil Öğretim Yöntem ve Teknikleri
3
4
4
4
4
4
4
4
4
4
1720215-Yabancılara Türkçe Öğretiminde Materal Tasarımı ve Eleştirisi
4
3
3
4
4
4
4
5
4
4
1720810-UZMANLIK ALAN DERSİ
5
3
5
5
4
4
2
4
4
4
1720820-Tez Dönemi
5
3
5
5
3
3
1
5
3
3
İlişkili ders sayısı / 18
18
18
18
18
18
18
18
18
18
18
İlişki ağırlığı
42
63
61
70
65
62
65
75
75
67
* İlişki düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir