GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

Ders - Prog. Çıktıları İlişkileri
 --Dersler ile Program Öğrenme Çıktıları İlişkileri
DERS
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
ING-101-İNGİLİZCE-I
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
5
0
1
0
0
ING-102-İNGİLİZCE-II
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
5
2
2
0
0
KIM501M-OKUL DENEYİMİ
3
3
5
5
5
4
5
5
5
5
3
4
4
2
3
3
3
2
5
5
KIM503M-ÖĞRETİM TEK. VE MATERYAL TASARIMI
4
0
3
4
0
0
0
1
1
5
0
4
0
0
5
0
0
3
3
1
KIM505A-ARAŞTIRMA PROJESİ
3
0
2
4
4
4
3
2
3
3
2
4
2
5
5
5
0
3
3
0
KIM507A-ENDÜSTRİYEL KİMYA I
2
5
0
0
0
0
0
0
0
0
0
1
0
0
4
0
0
0
0
0
KIM509A-SEÇMELİ (ELEKTROKİMYA)
5
4
3
4
1
1
3
4
1
3
1
2
1
3
3
1
1
1
3
4
KIM511A-SEÇMELİ (SİMETRİ VE NOKTA GRUPLARI)
2
1
0
1
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
KIM513A-SEÇMELİ (YAKIT KİMYASI)
5
4
2
3
3
2
3
4
4
2
3
4
3
4
3
2
2
3
4
4
KIM515A-SEÇMELİ (ORGANİK SPEKTROSKOPİK YÖNTEMLER)
5
5
4
3
1
1
2
3
1
1
1
1
2
2
3
1
1
1
1
2
KIM517M-SEÇMELİ (KİMYA EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ)
1
1
4
3
1
1
2
5
2
1
2
4
4
4
3
2
4
1
5
1
KIM519M-SEÇMELİ (KİMYA EĞİTİMİNDE YANLIŞ KAVRAMLAR)
4
1
2
1
4
4
2
4
5
4
3
4
4
4
2
2
2
2
2
1
KİM103G -ANALİZ I
3
3
1
4
3
0
0
3
3
2
3
0
0
3
3
1
0
2
2
0
KİM104G -ANALİZ-II
3
3
1
4
3
0
0
3
3
2
3
0
0
3
3
1
0
2
2
0
KİM105A -TEMEL KİMYA-I
5
1
2
3
1
1
2
1
1
3
1
1
2
4
3
1
1
1
1
3
KİM106A -TEMEL KİMYA-II
5
1
2
3
1
1
2
1
1
3
1
1
2
4
3
1
1
1
1
3
KİM107G-GENEL BİYOLOJİ
3
2
3
4
3
3
2
4
1
1
1
2
1
2
1
1
0
3
0
1
KİM108A -TEMEL KİMYA LABORATUVARI
5
5
2
2
1
1
1
2
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
3
KİM109M-EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ
0
0
0
0
0
1
1
0
0
1
0
0
0
2
1
3
5
5
4
5
KİM110A -FİZİK LABORATUVARI
1
1
1
3
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
1
0
1
KİM111A -FİZİK I
3
1
0
3
0
0
1
1
0
0
0
0
0
0
0
0
0
2
0
1
KİM112A -FİZİK II (DALGALAR, OPTİK VE MODERN FİZİK)
1
0
0
3
0
0
1
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
1
0
0
KİM114M-GELİŞİM PSİKOLOJİSİ
1
1
3
1
3
5
3
3
3
2
3
1
4
4
1
1
4
1
1
1
KİM205M -TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ
0
0
0
0
1
4
3
0
2
2
2
1
0
2
1
4
5
4
5
3
KİM206M -SINIF YÖNETİMİ
1
1
1
1
1
3
5
4
5
5
4
4
2
0
0
3
4
5
5
5
KİM207A-ANALATİK KİMYA-I
3
5
2
2
1
0
0
3
0
0
0
0
0
1
3
0
0
1
0
5
KİM208A -ANALATİK KİMYA-II
5
5
3
3
0
0
3
5
1
1
0
2
1
2
3
1
0
3
1
2
KİM209A -ANALATİK KİMYA LAB-I
4
5
3
2
1
0
0
5
0
0
0
0
1
0
0
0
0
1
0
5
KİM210A -ANALATİK KİMYA LAB-II
4
5
3
3
2
0
0
3
2
0
0
2
2
1
0
0
1
1
3
5
KİM211A -ANORGANİK KİMYA-I
5
5
3
3
0
0
0
3
1
1
0
1
1
2
1
0
0
0
0
0
KİM212A -ANAORGANİK KİMYA-II
5
5
3
3
1
0
1
1
0
0
0
1
1
1
1
0
0
0
0
0
KİM213G-EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ
0
0
0
0
0
0
0
1
0
0
0
0
0
5
5
0
0
0
0
0
KİM214A -ANAORGANİK KİMYA LAB.
5
5
2
2
0
0
1
1
0
1
0
0
1
0
1
0
0
0
0
3
KİM303M-REHBERLİK
0
0
1
0
1
2
1
1
1
1
0
1
0
0
1
3
4
4
0
5
KİM304M-ÖĞRENME ÖĞRETME KURAM VE YAKLAŞIMLARI
1
0
2
2
3
4
3
3
1
1
1
1
3
1
1
2
2
2
2
3
KİM305A-ORGANİK KİMYA-I
5
5
5
5
3
2
3
4
2
1
1
2
3
3
3
1
1
2
2
3
KİM306A-ORGANİK KİMYA-II
5
4
4
4
1
1
2
1
2
1
1
3
4
3
2
1
2
1
2
3
KİM307A-ORGANİK KİMYA LAB.-I
5
5
3
3
1
1
3
1
1
5
1
1
4
4
2
1
2
4
4
5
KİM308A -ORGANİK KİMYA LAB.-II
5
5
3
3
1
1
3
1
1
5
1
1
4
4
5
1
2
4
4
5
KİM309A-ENSTRUMANTAL ANALİZ
5
5
4
2
0
0
0
3
0
0
0
0
0
0
0
0
0
3
0
0
KİM310A-AYIRMA METODLARI
4
5
1
1
0
0
0
0
0
0
0
1
0
0
0
0
1
0
0
1
KİM311G-SEÇMELİ (BİLİM FELSEFESİ)
0
0
5
4
0
3
3
3
1
1
0
1
1
1
1
0
0
1
1
0
KİM312A-KİMYACILAR İÇİN MATEMATİK
4
2
3
5
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
2
0
0
0
KİM313G-SEÇMELİ (İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ)
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
2
1
4
0
KİM314A -SEÇMELİ (METALLER KİMYASI)
3
2
0
1
0
0
0
1
0
0
0
0
0
1
0
0
0
0
0
0
KİM315G-SEÇMELİ (GÜNÜMÜZ DÜNYA SORUNLARI)
0
0
1
2
2
0
5
1
0
1
0
1
1
1
2
2
1
3
1
0
KİM316A -SEÇMELİ (ÇEVRE KİMYASI)
5
1
0
4
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
3
0
0
3
0
0
KİM317G-SEÇMELİ (GÜZEL KONUŞMA VE SUNUM BECERİLERİ)
0
0
0
1
0
0
1
0
0
0
0
0
1
1
0
2
0
0
0
0
KİM318A -SEÇMELİ (POTANSİYOMETRİK TİTRASYONLAR)
3
5
1
2
0
0
0
4
1
0
1
0
0
3
1
0
0
0
1
3
KİM319G-SEÇMELİ (TEMEL HUKUK)
1
1
2
5
2
3
4
5
3
2
2
4
3
3
4
4
4
4
5
5
KİM320A -SEÇMELİ (NÜKLEER KİMYA)
5
5
5
4
3
4
3
5
5
3
2
3
4
3
3
4
5
4
5
3
KİM401M-ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I
1
1
4
3
5
5
3
5
5
4
5
5
4
5
2
1
5
3
2
4
KİM402M-ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II
1
1
4
3
5
5
3
5
5
4
5
5
4
5
2
1
5
3
2
4
KİM403M-PROGRAM GELİŞTİRME VE ÖĞRETİM
1
1
2
3
4
4
4
2
4
3
4
4
5
3
1
1
5
3
3
4
KİM404M-ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
1
1
3
2
4
3
3
2
4
5
5
3
3
3
1
1
1
2
3
3
KİM405A-FİZİKOKİMYA I
5
3
5
4
1
1
1
5
1
2
1
4
4
4
4
5
2
4
3
4
KİM406A-FİZİKOKİMYA II
5
3
5
5
1
1
4
5
1
1
1
4
4
4
4
5
2
4
3
4
KİM407A-ORTAÖĞRETİM KİMYA DENEYLERİ LAB.
2
1
2
1
3
3
2
1
2
5
3
3
2
3
2
3
2
1
1
1
KİM408A-FİZİKOKİMYA LAB.
4
4
2
1
1
1
3
4
1
5
1
4
2
3
4
1
2
3
3
5
KİM409G-BİLİM TARİHİ
0
0
4
3
0
2
1
3
0
0
0
0
1
0
0
0
0
1
1
0
KİM410A-BİYOKİMYA
3
1
1
4
0
0
0
2
0
0
0
0
0
1
1
0
0
1
1
0
KİM411A-SEÇMELİ (AMETALLER KİMYASI)
4
1
1
1
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
1
0
KİM412M-SEÇMELİ (BİLİM-TEKNOLOJİ-TOPLUM)
3
0
5
2
3
0
4
3
1
0
0
0
0
3
4
1
2
0
3
0
KİM413A-SEÇMELİ (ELEKTROANALİTİK KİMYA)
1
5
1
1
2
1
4
2
1
2
1
2
2
4
4
1
2
1
1
1
KİM414M-SEÇMELİ (BİLİMİN DOĞASI)
3
1
5
3
4
3
5
3
3
1
1
1
4
3
3
3
4
3
5
2
KİM415A-SEÇMELİ (KORBONİL BİLEŞİKLER KİMYASI)
5
4
4
3
2
1
2
3
2
2
1
1
1
1
1
1
1
1
1
3
KİM416A-SEÇMELİ (KUANTUM KİMYASI)
5
1
4
3
1
1
3
2
1
2
1
2
1
2
2
1
1
1
3
1
KİM416M-SEÇMELİ (KİMYA EĞİTİMİNDE BİLGİSAYAR UYGULAMALARI)
0
1
0
5
0
0
1
0
0
4
3
4
0
5
4
0
0
0
0
0
KİM417G-SEÇMELİ (TÜRKİYE BEŞERİ VE EKONOMİK COĞRAFYASI)
5
4
2
2
4
4
1
3
4
2
3
3
4
3
1
3
3
3
3
3
KİM418A-SEÇMELİ (POLAROGRAFİ)
4
5
0
1
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
2
1
0
2
0
0
KİM419G-SEÇMELİ (YENİ VE YAKIN ÇAĞ TARİHİ)
0
0
0
1
0
0
0
0
0
0
0
0
0
1
0
0
0
2
0
0
KİM420A-SEÇMELİ (ATOMİK SPEKTROSKOPİ)
5
5
0
2
2
0
0
0
0
0
0
2
0
0
0
0
0
1
0
0
KİM421G-SEÇMELİ (ASTRONOMİ)
1
1
1
3
0
0
0
1
0
0
0
0
0
0
0
0
0
1
0
0
KİM422A-SEÇMELİ (KOROZYON)
4
1
3
4
1
1
3
5
1
3
1
2
1
3
2
1
1
1
3
3
KİM423G-SEÇMELİ (TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI)
0
0
3
4
0
0
0
0
0
0
0
0
0
2
3
4
0
0
0
0
KİM424A-SEÇMELİ (POLİMER KİMYASI)
4
5
2
4
4
4
3
4
5
2
4
5
1
2
3
3
4
4
5
5
KİM425G-SEÇMELİ (GENEL EKONOMİ BİLGİSİ)
0
0
0
1
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
KİM426M-SEÇMELİ (KİMYA EĞİTİMİNDE KARİYER PLANLAMA)
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
1
1
1
0
0
3
3
3
0
KİM429G-SEÇMELİ (ERASMUS STAJI)
0
0
0
0
0
0
3
3
0
0
0
0
0
3
0
5
0
3
0
0
KİM502M-ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
3
2
2
1
5
4
4
4
5
5
5
3
3
3
2
1
2
1
1
1
KİM504M-ALAN EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA PROJESİ
4
0
4
4
5
4
5
5
0
3
2
5
3
4
3
5
4
4
4
0
KİM506A-ENDÜSTRİYEL KİMYA II
2
5
0
0
0
0
0
0
0
0
0
1
0
0
4
0
0
0
0
0
KİM508A-SEÇMELİ (NANO TEKNOLOJİ VE UYGULAMALI)
4
5
3
5
3
2
3
4
4
3
3
3
1
2
2
3
4
4
4
3
KİM510A-SEÇMELİ (GENEL KİMYA KAVRAMLARI)
4
1
3
1
1
0
0
0
0
0
1
0
0
0
1
1
0
0
0
0
KİM512A-SEÇMELİ (YAPAY ELYAF KAVRAMLARI)
4
5
3
4
2
3
3
4
4
1
3
2
2
3
4
2
4
5
4
4
KİM514A-SEÇMELİ (BESİN KİMYASI)
2
1
1
3
0
0
0
0
0
0
0
0
0
1
2
0
0
1
1
0
KİM516M-SEÇMELİ (EĞİTİM MATERYALLERİNİN YAPIMI)
1
1
1
1
2
2
2
2
1
5
2
1
1
2
3
1
1
1
2
1
KİM518M-SEÇMELİ (VERİ DEĞERLENDİRME)
0
0
1
3
0
0
3
3
0
0
0
2
0
0
4
3
0
0
0
0
KİM520M-SEÇMELİ (KİMYA EĞİTİMİNDE DRAMA)
5
1
2
3
1
1
2
1
4
5
1
3
4
2
1
1
2
1
2
3
TAR-101-ATATÜRK İLKELERİ ve İNKILAP TARİHİ-I
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
1
0
1
0
TAR-102-ATATÜRK İLKELERİ ve İNKILAP TARİHİ-II
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
1
1
0
0
TİD429G-SEÇMELİ (TÜRK İŞARET DİLİ)
0
0
0
0
0
0
0
0
2
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
3
TÜR-101-TÜRK DİLİ-I
0
0
0
0
0
0
1
0
0
0
0
0
0
1
0
0
1
1
0
0
TÜR-102-TÜRK DİLİ-II
0
0
0
0
0
0
1
0
0
0
0
0
0
1
0
0
1
1
0
0
İlişkili ders sayısı / 94 7166687853465965525347575265665754735853
İlişki ağırlığı 243194183219124113154191125139101139125172166124131161152162
* İlişki düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir