ENGLISH
Gazi Üniversitesi
Bilgi Paketi
Anasayfa
Kurumsal
Derece Programları
Öğrenciler İçin Bilgi
ANASAYFA
»
GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
»
Program Hakkında
Kazanılan Derece
Dersler - AKTS Kredileri
Program Yeterlilikleri
Ders - Prog. Çıktıları İlişkileri
Eğitim Öğretim Metotları
Kabul ve Kayıt Koşulları
Önceki Öğrenmenin Tanınması
Mezuniyet Koşulları ve Kuralları
İstihdam Olanakları
Üst Derece Programlarına Geçiş
Ölçme ve Değerlendirme
Çalışma Şekli
Program Profili
Bölüm Bşk. ve AKTS Koord.
Arama
GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI
Ders - Prog. Çıktıları İlişkileri
--Dersler ile Program Öğrenme Çıktıları İlişkileri
DERS
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
ING-101-İNGİLİZCE-I
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
5
0
1
0
0
ING-102-İNGİLİZCE-II
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
5
2
2
0
0
KIM501M-OKUL DENEYİMİ
3
3
5
5
5
4
5
5
5
5
3
4
4
2
3
3
3
2
5
5
KIM503M-ÖĞRETİM TEK. VE MATERYAL TASARIMI
4
0
3
4
0
0
0
1
1
5
0
4
0
0
5
0
0
3
3
1
KIM505A-ARAŞTIRMA PROJESİ
3
0
2
4
4
4
3
2
3
3
2
4
2
5
5
5
0
3
3
0
KIM507A-ENDÜSTRİYEL KİMYA I
2
5
0
0
0
0
0
0
0
0
0
1
0
0
4
0
0
0
0
0
KIM509A-SEÇMELİ (ELEKTROKİMYA)
5
4
3
4
1
1
3
4
1
3
1
2
1
3
3
1
1
1
3
4
KIM511A-SEÇMELİ (SİMETRİ VE NOKTA GRUPLARI)
2
1
0
1
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
KIM513A-SEÇMELİ (YAKIT KİMYASI)
5
4
2
3
3
2
3
4
4
2
3
4
3
4
3
2
2
3
4
4
KIM515A-SEÇMELİ (ORGANİK SPEKTROSKOPİK YÖNTEMLER)
5
5
4
3
1
1
2
3
1
1
1
1
2
2
3
1
1
1
1
2
KIM517M-SEÇMELİ (KİMYA EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ)
1
1
4
3
1
1
2
5
2
1
2
4
4
4
3
2
4
1
5
1
KIM519M-SEÇMELİ (KİMYA EĞİTİMİNDE YANLIŞ KAVRAMLAR)
4
1
2
1
4
4
2
4
5
4
3
4
4
4
2
2
2
2
2
1
KİM103G -ANALİZ I
3
3
1
4
3
0
0
3
3
2
3
0
0
3
3
1
0
2
2
0
KİM104G -ANALİZ-II
3
3
1
4
3
0
0
3
3
2
3
0
0
3
3
1
0
2
2
0
KİM105A -TEMEL KİMYA-I
5
1
2
3
1
1
2
1
1
3
1
1
2
4
3
1
1
1
1
3
KİM106A -TEMEL KİMYA-II
5
1
2
3
1
1
2
1
1
3
1
1
2
4
3
1
1
1
1
3
KİM107G-GENEL BİYOLOJİ
3
2
3
4
3
3
2
4
1
1
1
2
1
2
1
1
0
3
0
1
KİM108A -TEMEL KİMYA LABORATUVARI
5
5
2
2
1
1
1
2
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
3
KİM109M-EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ
0
0
0
0
0
1
1
0
0
1
0
0
0
2
1
3
5
5
4
5
KİM110A -FİZİK LABORATUVARI
1
1
1
3
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
1
0
1
KİM111A -FİZİK I
3
1
0
3
0
0
1
1
0
0
0
0
0
0
0
0
0
2
0
1
KİM112A -FİZİK II (DALGALAR, OPTİK VE MODERN FİZİK)
1
0
0
3
0
0
1
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
1
0
0
KİM114M-GELİŞİM PSİKOLOJİSİ
1
1
3
1
3
5
3
3
3
2
3
1
4
4
1
1
4
1
1
1
KİM205M -TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ
0
0
0
0
1
4
3
0
2
2
2
1
0
2
1
4
5
4
5
3
KİM206M -SINIF YÖNETİMİ
1
1
1
1
1
3
5
4
5
5
4
4
2
0
0
3
4
5
5
5
KİM207A-ANALATİK KİMYA-I
3
5
2
2
1
0
0
3
0
0
0
0
0
1
3
0
0
1
0
5
KİM208A -ANALATİK KİMYA-II
5
5
3
3
0
0
3
5
1
1
0
2
1
2
3
1
0
3
1
2
KİM209A -ANALATİK KİMYA LAB-I
4
5
3
2
1
0
0
5
0
0
0
0
1
0
0
0
0
1
0
5
KİM210A -ANALATİK KİMYA LAB-II
4
5
3
3
2
0
0
3
2
0
0
2
2
1
0
0
1
1
3
5
KİM211A -ANORGANİK KİMYA-I
5
5
3
3
0
0
0
3
1
1
0
1
1
2
1
0
0
0
0
0
KİM212A -ANAORGANİK KİMYA-II
5
5
3
3
1
0
1
1
0
0
0
1
1
1
1
0
0
0
0
0
KİM213G-EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ
0
0
0
0
0
0
0
1
0
0
0
0
0
5
5
0
0
0
0
0
KİM214A -ANAORGANİK KİMYA LAB.
5
5
2
2
0
0
1
1
0
1
0
0
1
0
1
0
0
0
0
3
KİM303M-REHBERLİK
0
0
1
0
1
2
1
1
1
1
0
1
0
0
1
3
4
4
0
5
KİM304M-ÖĞRENME ÖĞRETME KURAM VE YAKLAŞIMLARI
1
0
2
2
3
4
3
3
1
1
1
1
3
1
1
2
2
2
2
3
KİM305A-ORGANİK KİMYA-I
5
5
5
5
3
2
3
4
2
1
1
2
3
3
3
1
1
2
2
3
KİM306A-ORGANİK KİMYA-II
5
4
4
4
1
1
2
1
2
1
1
3
4
3
2
1
2
1
2
3
KİM307A-ORGANİK KİMYA LAB.-I
5
5
3
3
1
1
3
1
1
5
1
1
4
4
2
1
2
4
4
5
KİM308A -ORGANİK KİMYA LAB.-II
5
5
3
3
1
1
3
1
1
5
1
1
4
4
5
1
2
4
4
5
KİM309A-ENSTRUMANTAL ANALİZ
5
5
4
2
0
0
0
3
0
0
0
0
0
0
0
0
0
3
0
0
KİM310A-AYIRMA METODLARI
4
5
1
1
0
0
0
0
0
0
0
1
0
0
0
0
1
0
0
1
KİM311G-SEÇMELİ (BİLİM FELSEFESİ)
0
0
5
4
0
3
3
3
1
1
0
1
1
1
1
0
0
1
1
0
KİM312A-KİMYACILAR İÇİN MATEMATİK
4
2
3
5
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
2
0
0
0
KİM313G-SEÇMELİ (İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ)
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
2
1
4
0
KİM314A -SEÇMELİ (METALLER KİMYASI)
3
2
0
1
0
0
0
1
0
0
0
0
0
1
0
0
0
0
0
0
KİM315G-SEÇMELİ (GÜNÜMÜZ DÜNYA SORUNLARI)
0
0
1
2
2
0
5
1
0
1
0
1
1
1
2
2
1
3
1
0
KİM316A -SEÇMELİ (ÇEVRE KİMYASI)
5
1
0
4
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
3
0
0
3
0
0
KİM317G-SEÇMELİ (GÜZEL KONUŞMA VE SUNUM BECERİLERİ)
0
0
0
1
0
0
1
0
0
0
0
0
1
1
0
2
0
0
0
0
KİM318A -SEÇMELİ (POTANSİYOMETRİK TİTRASYONLAR)
3
5
1
2
0
0
0
4
1
0
1
0
0
3
1
0
0
0
1
3
KİM319G-SEÇMELİ (TEMEL HUKUK)
1
1
2
5
2
3
4
5
3
2
2
4
3
3
4
4
4
4
5
5
KİM320A -SEÇMELİ (NÜKLEER KİMYA)
5
5
5
4
3
4
3
5
5
3
2
3
4
3
3
4
5
4
5
3
KİM401M-ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I
1
1
4
3
5
5
3
5
5
4
5
5
4
5
2
1
5
3
2
4
KİM402M-ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II
1
1
4
3
5
5
3
5
5
4
5
5
4
5
2
1
5
3
2
4
KİM403M-PROGRAM GELİŞTİRME VE ÖĞRETİM
1
1
2
3
4
4
4
2
4
3
4
4
5
3
1
1
5
3
3
4
KİM404M-ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
1
1
3
2
4
3
3
2
4
5
5
3
3
3
1
1
1
2
3
3
KİM405A-FİZİKOKİMYA I
5
3
5
4
1
1
1
5
1
2
1
4
4
4
4
5
2
4
3
4
KİM406A-FİZİKOKİMYA II
5
3
5
5
1
1
4
5
1
1
1
4
4
4
4
5
2
4
3
4
KİM407A-ORTAÖĞRETİM KİMYA DENEYLERİ LAB.
2
1
2
1
3
3
2
1
2
5
3
3
2
3
2
3
2
1
1
1
KİM408A-FİZİKOKİMYA LAB.
4
4
2
1
1
1
3
4
1
5
1
4
2
3
4
1
2
3
3
5
KİM409G-BİLİM TARİHİ
0
0
4
3
0
2
1
3
0
0
0
0
1
0
0
0
0
1
1
0
KİM410A-BİYOKİMYA
3
1
1
4
0
0
0
2
0
0
0
0
0
1
1
0
0
1
1
0
KİM411A-SEÇMELİ (AMETALLER KİMYASI)
4
1
1
1
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
1
0
KİM412M-SEÇMELİ (BİLİM-TEKNOLOJİ-TOPLUM)
3
0
5
2
3
0
4
3
1
0
0
0
0
3
4
1
2
0
3
0
KİM413A-SEÇMELİ (ELEKTROANALİTİK KİMYA)
1
5
1
1
2
1
4
2
1
2
1
2
2
4
4
1
2
1
1
1
KİM414M-SEÇMELİ (BİLİMİN DOĞASI)
3
1
5
3
4
3
5
3
3
1
1
1
4
3
3
3
4
3
5
2
KİM415A-SEÇMELİ (KORBONİL BİLEŞİKLER KİMYASI)
5
4
4
3
2
1
2
3
2
2
1
1
1
1
1
1
1
1
1
3
KİM416A-SEÇMELİ (KUANTUM KİMYASI)
5
1
4
3
1
1
3
2
1
2
1
2
1
2
2
1
1
1
3
1
KİM416M-SEÇMELİ (KİMYA EĞİTİMİNDE BİLGİSAYAR UYGULAMALARI)
0
1
0
5
0
0
1
0
0
4
3
4
0
5
4
0
0
0
0
0
KİM417G-SEÇMELİ (TÜRKİYE BEŞERİ VE EKONOMİK COĞRAFYASI)
5
4
2
2
4
4
1
3
4
2
3
3
4
3
1
3
3
3
3
3
KİM418A-SEÇMELİ (POLAROGRAFİ)
4
5
0
1
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
2
1
0
2
0
0
KİM419G-SEÇMELİ (YENİ VE YAKIN ÇAĞ TARİHİ)
0
0
0
1
0
0
0
0
0
0
0
0
0
1
0
0
0
2
0
0
KİM420A-SEÇMELİ (ATOMİK SPEKTROSKOPİ)
5
5
0
2
2
0
0
0
0
0
0
2
0
0
0
0
0
1
0
0
KİM421G-SEÇMELİ (ASTRONOMİ)
1
1
1
3
0
0
0
1
0
0
0
0
0
0
0
0
0
1
0
0
KİM422A-SEÇMELİ (KOROZYON)
4
1
3
4
1
1
3
5
1
3
1
2
1
3
2
1
1
1
3
3
KİM423G-SEÇMELİ (TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI)
0
0
3
4
0
0
0
0
0
0
0
0
0
2
3
4
0
0
0
0
KİM424A-SEÇMELİ (POLİMER KİMYASI)
4
5
2
4
4
4
3
4
5
2
4
5
1
2
3
3
4
4
5
5
KİM425G-SEÇMELİ (GENEL EKONOMİ BİLGİSİ)
0
0
0
1
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
KİM426M-SEÇMELİ (KİMYA EĞİTİMİNDE KARİYER PLANLAMA)
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
1
1
1
0
0
3
3
3
0
KİM429G-SEÇMELİ (ERASMUS STAJI)
0
0
0
0
0
0
3
3
0
0
0
0
0
3
0
5
0
3
0
0
KİM502M-ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
3
2
2
1
5
4
4
4
5
5
5
3
3
3
2
1
2
1
1
1
KİM504M-ALAN EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA PROJESİ
4
0
4
4
5
4
5
5
0
3
2
5
3
4
3
5
4
4
4
0
KİM506A-ENDÜSTRİYEL KİMYA II
2
5
0
0
0
0
0
0
0
0
0
1
0
0
4
0
0
0
0
0
KİM508A-SEÇMELİ (NANO TEKNOLOJİ VE UYGULAMALI)
4
5
3
5
3
2
3
4
4
3
3
3
1
2
2
3
4
4
4
3
KİM510A-SEÇMELİ (GENEL KİMYA KAVRAMLARI)
4
1
3
1
1
0
0
0
0
0
1
0
0
0
1
1
0
0
0
0
KİM512A-SEÇMELİ (YAPAY ELYAF KAVRAMLARI)
4
5
3
4
2
3
3
4
4
1
3
2
2
3
4
2
4
5
4
4
KİM514A-SEÇMELİ (BESİN KİMYASI)
2
1
1
3
0
0
0
0
0
0
0
0
0
1
2
0
0
1
1
0
KİM516M-SEÇMELİ (EĞİTİM MATERYALLERİNİN YAPIMI)
1
1
1
1
2
2
2
2
1
5
2
1
1
2
3
1
1
1
2
1
KİM518M-SEÇMELİ (VERİ DEĞERLENDİRME)
0
0
1
3
0
0
3
3
0
0
0
2
0
0
4
3
0
0
0
0
KİM520M-SEÇMELİ (KİMYA EĞİTİMİNDE DRAMA)
5
1
2
3
1
1
2
1
4
5
1
3
4
2
1
1
2
1
2
3
TAR-101-ATATÜRK İLKELERİ ve İNKILAP TARİHİ-I
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
1
0
1
0
TAR-102-ATATÜRK İLKELERİ ve İNKILAP TARİHİ-II
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
1
1
0
0
TİD429G-SEÇMELİ (TÜRK İŞARET DİLİ)
0
0
0
0
0
0
0
0
2
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
3
TÜR-101-TÜRK DİLİ-I
0
0
0
0
0
0
1
0
0
0
0
0
0
1
0
0
1
1
0
0
TÜR-102-TÜRK DİLİ-II
0
0
0
0
0
0
1
0
0
0
0
0
0
1
0
0
1
1
0
0
İlişkili ders sayısı / 94
71
66
68
78
53
46
59
65
52
53
47
57
52
65
66
57
54
73
58
53
İlişki ağırlığı
243
194
183
219
124
113
154
191
125
139
101
139
125
172
166
124
131
161
152
162
* İlişki düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir