GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

Ders - Prog. Çıktıları İlişkileri
 --Dersler ile Program Öğrenme Çıktıları İlişkileri
DERS
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
BİL101-Bilişim Teknolojileri
0
0
0
1
3
5
3
3
3
2
5
1
5
4
0
0
1
1
1
1
CÖ101-Coğrafyaya Giriş
5
4
5
1
1
1
1
2
4
2
3
4
3
1
1
4
2
2
4
2
CÖ102-Ekonomik Coğrafya-1
5
4
4
4
5
5
5
5
5
4
3
4
3
4
4
4
3
5
4
3
CÖ103-Harita Bilgisi
4
2
4
3
3
5
4
5
2
3
4
5
5
4
2
3
3
3
4
3
CÖ104-Fiziki Coğrafya-1
5
1
5
5
5
5
5
5
5
4
5
5
5
5
5
5
3
3
5
5
CÖ105-Beşeri Coğrafya-1
5
2
5
3
4
3
4
4
3
3
5
4
3
1
1
3
3
3
4
3
CÖ106-Beşeri Coğrafya-2
5
4
5
3
3
3
3
3
5
3
4
4
3
2
1
5
1
3
4
4
CÖ201-Coğrafya Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
4
1
3
3
3
3
3
3
2
3
3
2
4
3
1
1
1
3
2
2
CÖ202-Coğrafya Öğretim Programları
4
1
3
3
3
3
3
4
2
3
3
2
4
3
1
1
1
3
2
3
CÖ203-Coğrafi Bilgi Sistemleri- 1
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
2
5
4
5
5
5
CÖ205-Fiziki Coğrafya- 2
5
2
5
4
3
4
3
4
5
3
3
4
3
2
4
4
3
3
3
4
CÖ206-Coğrafi Bilgi Sistemleri-2
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
2
5
4
5
5
5
CÖ207-Siyasi Coğrafya
5
3
4
4
5
3
4
2
4
2
4
4
3
3
4
3
4
4
3
4
CÖ208-Türkiyenin Fiziki Coğrafyası
4
3
4
5
3
4
3
4
2
3
4
5
4
2
3
5
4
3
5
4
CÖ209-Ekonomik Coğrafya- 2
5
4
4
3
4
5
3
4
4
5
4
5
4
3
2
4
4
3
5
5
CÖ210-Arazi Çalışması
4
5
3
3
5
4
4
5
5
2
4
5
4
3
5
5
2
5
5
5
CÖ211-A. Seçmeli- 1 (Matematiksel Coğrafya)
4
3
4
3
5
5
4
5
4
4
5
5
4
2
2
4
4
3
2
3
CÖ212-A. Seçmeli-2 (Bitki Coğrafyası)
5
3
4
3
3
5
4
5
3
4
5
5
3
2
4
4
4
3
4
3
CÖ214-A. Seçmeli (Eğitimde Harita Uygulamaları)
2
1
1
3
2
2
4
2
3
3
2
5
4
4
2
4
4
3
2
3
CÖ301-Kıtalar ve Ülkeler Coğrafyası-1
5
5
5
5
5
5
5
5
4
4
5
5
4
4
1
5
3
4
5
5
CÖ302-Kıtalar ve Ülkeler Coğrafyası-2
5
4
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
3
4
4
4
4
5
CÖ303-Türkiyenin Beşeri ve Ekonomik Coğrafyası
4
3
4
5
5
3
4
4
3
4
5
5
4
4
1
4
3
3
5
5
CÖ304-Coğrafya Öğretimi-2
4
1
3
3
3
3
3
4
2
3
3
2
4
3
1
1
1
3
2
2
CÖ305-Coğrafya Öğretimi-1
4
1
3
3
3
3
3
4
2
3
3
2
4
3
1
1
1
3
2
2
CÖ306-A. Seçmeli-4 ( Kültürel Coğrafya)
3
1
4
4
4
4
5
5
3
3
5
5
1
3
1
3
4
4
4
5
CÖ307-A. Seçmeli-3 ( Çevre Eğitimi)
4
2
4
4
3
3
4
4
3
2
3
4
3
2
2
5
2
4
5
5
CÖ308-A. Seçmeli-4 ( Yakın Çevrenin Mekansal Analizi)
4
3
5
3
3
5
3
4
3
4
5
5
4
2
5
5
4
3
4
5
CÖ309-A. Seçmeli-3 ( Ekonomi ve Finans Okuryazarlığı)
2
2
2
2
2
2
3
2
2
3
3
2
3
1
1
2
2
3
2
3
CÖ401-Öğretmenlik Uygulaması-1
5
5
4
4
5
5
5
5
4
5
4
4
3
2
4
5
5
5
5
5
CÖ402-Öğretmenlik Uygulaması-2
5
5
4
4
5
5
5
5
4
5
4
4
3
3
2
4
5
5
5
5
CÖ403-Çevre Sorunları
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
3
3
2
5
5
5
5
5
CÖ404-Afetler ve Afet Yönetimi
4
4
4
4
4
4
4
4
5
5
4
4
4
4
5
3
4
5
5
5
CÖ405-A. Seçmeli-5 ( Coğrafya Ders Kitabı ve İncelemesi)
4
1
3
3
3
3
3
4
2
3
3
2
4
3
1
1
1
3
2
2
CÖ407-A. Seçmeli-5 ( Sınıf İçi Öğretmenlerin Değerlendirilmesi)
3
2
2
2
5
5
5
3
2
5
3
2
3
1
1
2
2
3
5
2
CÖ408-A. Seçmeli-6 ( Coğrafya Öğretiminde Materyal Tasarımı)
5
3
5
5
5
5
5
5
5
3
5
4
4
2
2
1
1
3
5
4
CÖ410-A. Seçmeli-6 ( Türkiyenin Turizm Coğrafyası)
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
5
5
5
5
5
5
5
4
5
5
EB101-Eğitime Giriş
0
3
2
2
5
0
3
3
4
3
2
0
3
0
0
2
2
4
4
4
EB102-Eğitim Psikolojisi
0
1
0
0
3
3
5
3
3
3
3
0
3
0
0
3
2
4
4
4
EB103-Eğitim Sosyolojisi
1
1
2
2
2
2
1
1
2
2
2
1
2
2
3
2
1
3
4
3
EB104-Eğitim Felsefesi
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
4
4
3
1
1
4
3
4
4
2
EB105-Türk Eğitim Tarihi
4
4
4
4
4
3
4
4
4
4
4
4
3
3
2
2
1
4
4
4
EB106-Öğretim İlke ve Yöntemleri
0
3
3
2
5
3
3
4
3
3
3
1
3
0
0
3
2
4
3
4
EB107-Öğretim Teknolojileri
0
3
2
3
5
5
3
5
4
3
2
0
5
0
0
2
2
2
3
3
EB108-Eğitimde Araştırma Yöntemleri
0
2
3
2
5
3
3
4
2
3
3
0
4
0
0
3
2
3
3
4
EB109-Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
0
5
2
3
4
3
3
3
3
3
3
1
3
0
0
3
2
3
3
3
EB110-Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
0
0
0
0
4
0
3
2
3
5
0
0
0
0
0
0
0
1
2
3
EB111-Eğitimde Ahlak ve Etik
0
2
2
3
4
2
2
3
3
3
2
3
3
0
0
3
3
5
3
3
EB112-Sınıf Yönetimi
0
3
3
3
5
3
4
4
5
3
3
0
3
0
0
2
3
3
3
3
EB113-Okullarda Rehberlik
0
3
3
1
3
2
5
3
4
1
3
0
2
0
0
3
3
3
3
3
EB114-Özel Eğitim ve Kaynaştırma
0
3
3
1
5
3
3
3
3
2
2
0
3
0
0
5
3
4
3
3
EBS101-Açık ve Uzaktan Öğrenme
0
2
0
0
2
0
3
3
3
3
3
0
2
0
0
1
0
3
4
4
EBS102-Çocuk Psikolojisi
0
2
0
0
1
1
4
4
1
5
3
1
3
0
0
3
1
3
5
5
EBS103-Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu
0
2
0
0
4
0
4
3
2
5
2
1
1
0
0
1
0
3
3
4
EBS104-Eğitim Hukuku
0
5
0
0
3
0
3
4
4
2
2
0
1
0
0
1
2
5
3
4
EBS105-Eğitim Antropolojisi
0
3
0
0
3
0
3
3
3
4
3
0
2
0
0
3
1
3
4
4
EBS106-Eğitim Tarihi
0
3
0
0
1
0
3
3
3
2
3
0
2
0
0
1
0
3
3
4
EBS107-Eğitimde Drama
0
1
0
0
3
0
4
4
4
4
2
0
2
0
0
2
0
3
4
3
EBS108-Eğitimde Program Dışı Etkinlikler
0
2
0
0
3
0
3
3
2
3
1
0
3
0
0
1
0
4
4
4
EBS109-Eğitimde Program Geliştirme
0
4
0
0
3
0
2
3
1
2
2
0
2
0
0
2
0
3
4
4
EBS110-Eğitimde Proje Hazırlama
0
3
0
0
2
1
3
4
5
5
5
1
5
1
0
2
0
3
3
4
EBS111-Eleştirel ve Analitik Düşünme
0
1
0
0
3
0
4
5
3
4
3
1
2
0
0
2
0
3
4
4
EBS112-Hastanede Yatan Çocukların Eğitimi
0
3
0
0
3
0
3
2
3
4
2
0
3
0
0
1
0
4
5
5
EBS113-Kapsayıcı Eğitim
0
3
0
0
3
0
2
2
2
3
2
0
2
0
0
0
0
1
3
4
EBS114-Karakter ve Değer Eğitimi
0
2
0
0
2
0
2
3
3
2
4
0
4
0
0
1
0
3
3
4
EBS115-Karşılaştırmalı Eğitim
0
4
0
0
4
0
1
4
3
2
3
0
2
0
0
1
0
5
3
3
EBS116-Mikro Öğrenme
0
3
0
0
3
0
3
4
3
3
3
0
3
0
0
1
0
3
4
4
EBS117-Müze Eğitimi
0
2
0
0
3
0
4
3
3
3
4
0
4
0
0
1
0
4
4
4
EBS118-Okul Dışı Öğrenme Ortamları
0
3
0
0
4
0
3
3
4
4
3
0
3
0
0
2
0
4
4
3
EBS119-Öğrenme Güçlüğü
0
4
0
0
2
0
3
4
3
3
3
0
3
0
0
1
0
4
4
4
EBS120-Öğretimi Bireyselleştirme ve Uyarlama
0
1
0
0
4
0
3
2
3
4
4
0
3
0
0
0
0
4
4
4
EBS121-Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim
0
1
0
1
3
1
2
3
3
2
3
3
2
0
0
4
1
1
4
5
EBS122-Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme
0
3
0
0
2
0
1
3
3
3
3
0
3
0
0
1
0
4
4
4
TAR103-Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi-1
1
1
2
2
2
1
1
5
4
3
4
4
2
0
0
1
1
2
4
3
TAR104-Atatürk İlkeleri ve İnkilap Tarihi-2
0
2
0
2
5
0
2
1
1
2
1
0
2
0
0
2
0
2
2
1
TD103-Türk Dili-1
0
3
0
1
2
0
1
1
2
0
1
0
1
0
0
0
0
5
4
4
TD104-Türk Dili-2
0
5
1
3
2
0
2
3
2
3
5
0
1
0
0
1
0
4
3
1
THU202-Topluma Hizmet Uygulamaları
0
1
1
0
4
2
5
3
3
2
3
0
3
0
0
4
1
5
4
5
YAD103-Yabancı Dil- 1 (İngilizce)
0
0
0
1
2
3
1
1
2
1
3
0
3
0
0
0
5
3
2
3
YAD104-Yabancı Dil-2 (İngilizce)
0
2
0
0
2
2
2
1
2
2
3
0
3
0
0
0
5
1
2
2
İlişkili ders sayısı / 79 3976505479557979797878487840387257797979
İlişki ağırlığı 16021117516827619026327925525526516924711590202153269289290
* İlişki düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir