GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

Ders - Prog. Çıktıları İlişkileri
 --Dersler ile Program Öğrenme Çıktıları İlişkileri
DERS
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
BİL101-Bilişim Teknolojileri
3
3
2
0
0
2
4
3
5
3
0
0
0
0
0
4
EB101-Eğitime Giriş
3
2
4
0
0
4
0
3
0
4
0
0
0
3
3
5
EB102-Eğitim Psikolojisi
3
3
4
0
0
3
0
2
0
5
0
0
0
0
3
5
EB103-Eğitim Sosyolojisi
3
3
4
0
0
4
0
3
0
3
0
0
0
3
4
5
EB104-Eğitim Felsefesi
3
3
3
0
0
5
0
4
0
3
0
0
0
0
3
5
EB105-Türk Eğitim Tarihi
4
4
3
0
0
3
0
3
0
0
0
0
0
3
3
5
EB106-Öğretim İlke ve Yöntemleri
3
3
3
0
0
4
0
4
2
5
0
0
0
0
3
5
EB107-Öğretim Teknolojileri
3
3
2
0
0
3
5
3
5
4
0
0
0
0
0
5
EB108-Eğitimde Araştırma Yöntemleri
5
5
5
0
0
3
0
5
3
0
0
0
0
0
0
5
EB109-Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
2
2
0
0
0
1
0
1
0
0
0
0
0
5
3
5
EB110-Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
3
3
3
0
0
2
0
4
3
5
0
0
0
4
0
5
EB111-Eğitimde Ahlak ve Etik
5
3
2
0
0
3
0
5
3
0
0
0
0
0
0
4
EB112-Sınıf Yönetimi
2
2
5
0
0
4
0
3
1
3
0
0
0
5
2
5
EB113-Okullarda Rehberlik
3
3
4
0
0
3
0
3
0
4
0
0
0
3
5
5
EB114-Özel Eğitim ve Kaynaştırma
3
2
4
0
0
3
0
2
0
5
0
0
0
3
4
5
EBS101-Açık ve Uzaktan Öğrenme
3
3
3
0
0
2
0
3
5
4
0
0
0
3
0
4
EBS102-Çocuk Psikolojisi
2
2
4
0
0
3
0
2
0
3
0
0
0
0
0
4
EBS103-Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu
3
2
4
0
0
3
0
2
0
5
0
0
0
0
0
4
EBS104-Eğitim Hukuku
4
4
4
0
0
4
0
4
0
0
0
0
0
2
3
4
EBS105-Eğitim Antropolojisi
3
3
4
0
0
3
0
3
0
4
0
0
0
4
3
4
EBS106-Eğitim Tarihi
3
4
3
0
0
3
0
4
0
0
0
0
0
3
3
4
EBS107-Eğitimde Drama
3
3
3
0
0
2
0
2
0
4
0
0
0
0
0
4
EBS108-Eğitimde Program Dışı Etkinlikler
3
3
3
0
0
2
0
0
2
3
0
0
0
4
3
4
EBS109-Eğitimde Program Geliştirme
3
3
3
0
0
4
0
3
2
3
0
0
0
4
3
4
EBS110-Eğitimde Proje Hazırlama
3
4
4
0
0
5
0
3
3
0
0
0
0
0
3
4
EBS111-Eleştirel ve Analitik Düşünme
5
5
5
0
0
4
0
4
0
0
0
0
0
0
0
4
EBS112-Hastanede Yatan Çocukların Eğitimi
3
2
3
0
0
2
0
2
0
4
0
0
0
0
0
3
EBS113-Kapsayıcı Eğitim
3
3
3
0
0
3
0
0
0
4
0
0
0
2
2
3
EBS114-Karakter ve Değer Eğitimi
3
3
3
0
0
2
0
2
0
4
0
0
0
0
3
3
EBS115-Karşılaştırmalı Eğitim
3
3
3
0
0
2
0
2
0
2
0
0
0
2
0
3
EBS116-Mikro Öğrenme
3
3
4
0
0
3
0
3
4
4
0
0
0
3
2
4
EBS117-Müze Eğitimi
3
3
3
0
0
2
0
3
0
0
0
0
0
0
0
2
EBS118-Okul Dışı Öğrenme Ortamları
3
3
4
0
0
3
0
3
3
0
0
0
0
0
0
4
EBS119-Öğrenme Güçlüğü
3
3
4
0
0
3
0
2
0
4
0
0
0
3
3
5
EBS120-Öğretimi Bireyselleştirme ve Uyarlama
3
3
3
0
0
3
0
3
0
4
0
0
0
2
2
5
EBS121-Sürdürülebilir Kalkınma Eğitim
3
3
3
0
0
3
0
2
0
0
0
0
0
0
2
3
EBS122-Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme
2
2
3
0
0
2
0
0
2
0
0
0
0
2
1
2
IMO102-Matematiğin Temelleri-2
5
5
5
3
5
5
3
4
3
0
3
5
5
0
2
2
IMO104-Analiz-2
5
5
5
5
5
5
3
5
3
2
4
5
5
1
1
3
IMO106-Soyut Matematik
5
5
5
5
5
5
3
5
3
1
5
5
5
1
1
5
IMO202-Ortaokul Matematik Öğretim Programları
3
4
3
3
4
3
0
3
3
4
3
0
2
0
3
5
IMO204-Lineer Cebir-2
5
5
5
5
5
5
5
5
4
1
3
5
5
1
1
4
IMO206-Algoritma ve Programlama
5
5
5
3
3
5
5
5
5
3
2
4
3
3
3
3
IMO208-Olasılık
4
3
3
0
0
3
2
3
3
3
0
2
3
0
0
4
IMO210-A. Seçmeli-2 (Oyunla Matematik Öğretimi)
3
4
4
3
0
4
0
3
3
4
0
0
0
0
2
4
IMO212-A. Seçmeli-2 (Matematik Eğitiminde Özdüzenleme)
4
5
5
3
0
4
0
4
0
5
0
0
0
0
3
5
İMÖ101-Matematiğin Temelleri-1
5
5
5
3
5
5
3
5
3
2
3
5
5
0
0
3
İMÖ103-Analiz-1
5
5
5
5
5
5
4
5
4
1
4
5
5
1
1
3
İMÖ105-Matematik Tarihi
3
5
3
4
2
4
2
4
2
3
3
5
3
1
3
4
İMÖ201-Matematik Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
4
4
4
3
4
4
1
5
4
5
3
1
1
2
2
4
İMÖ203-Lineer Cebir-1
5
5
5
5
5
5
4
4
4
1
3
5
5
1
1
3
İMÖ205-Analitik Geometri
5
5
5
5
5
5
4
5
3
1
1
5
5
2
3
3
İMÖ207-Analiz-3
3
3
3
3
2
3
1
3
1
3
3
4
2
2
2
2
İMÖ209-A. Seçmeli-1 (Kültür ve Matematik)
3
3
4
0
2
3
0
3
0
4
0
0
2
3
4
5
İMÖ211-A. Seçmeli-1 (Matematik Sınıflarında İletişim)
2
3
3
4
3
3
0
4
3
3
3
4
5
1
2
4
İMÖ301-Sayıların Öğretimi
4
4
4
4
3
4
4
4
3
4
4
4
4
3
3
4
İMÖ302-Cebir Öğretimi
2
1
3
5
5
5
0
4
3
5
4
5
5
0
3
3
İMÖ303-Geometri ve Ölçme Öğretimi
3
0
1
5
5
4
0
1
1
5
4
5
5
0
2
4
İMÖ304-Olasılık ve İstatistik Öğretimi
4
1
3
1
1
2
1
1
1
5
5
5
4
1
1
1
İMÖ305-İstatistik
4
3
3
0
0
3
2
4
4
3
0
0
0
0
0
4
İMÖ306-Matematik Öğretiminde İlişkilendirme
3
1
1
5
5
4
0
3
2
5
5
4
5
0
1
4
İMÖ307-Cebir
4
3
3
3
5
3
0
3
0
0
0
5
5
0
0
4
İMÖ308-A. Seçmeli-4 (Matematik Öğret. Okul Dışı Öğr. Ortam)
3
5
4
1
1
3
1
1
1
1
1
1
1
1
1
4
İMÖ309-A. Seçmeli-3 (Bilgisayar Des. Matematik Eğitimi)
4
4
4
4
4
4
5
4
5
4
4
4
3
3
3
3
İMÖ310-A. Seçmeli-4 (Matematik Ders Kitabının İncelenmesi)
3
4
4
0
2
4
0
3
0
4
0
0
0
4
3
5
İMÖ311-A. Seçmeli-3 (Üstün Yetenek Öğr. Matematik Eğit.)
3
3
3
4
3
5
0
3
4
5
4
4
4
1
5
5
İMÖ312-A. Seçmeli-4 (Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi)
3
4
4
3
4
3
1
1
1
5
5
4
4
1
1
1
İMÖ401-Öğretmenlik Uygulaması-1
2
2
5
4
2
3
0
3
3
5
5
0
3
5
3
5
İMÖ402-Öğretmenlik Uygulaması-2
3
4
4
5
3
3
0
5
3
5
3
1
3
5
3
5
İMÖ403-Matematikte Problem Çözme
5
5
5
5
5
5
3
5
2
1
5
4
4
1
1
1
İMÖ404-Matematik Felsefesi
4
4
5
4
2
5
0
3
1
2
4
5
4
1
3
3
İMÖ405-Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları
4
4
4
4
5
4
1
3
1
5
5
5
4
2
1
2
İMÖ406-Matematik Öğretiminde Modelleme
3
4
4
5
4
3
0
4
3
4
5
2
3
0
3
5
İMÖ407-Mantıksal Akıl Yürütme
4
3
3
4
4
4
0
4
0
4
4
3
3
0
0
5
İMÖ408-A. Seçmeli-6 (Matematik Eğit. Kaynaştırma Uygulamaları)
3
3
4
4
2
3
0
3
0
4
0
0
2
2
3
5
İMÖ409-A. Seçmeli-5 (İlkokul Matematik Öğretimi)
4
4
4
4
4
4
3
4
3
5
5
4
3
5
4
5
İMÖ410-A. Seçmeli-6 (Matematik Öğretiminde Etkinlik Geliştirme)
4
5
5
5
5
4
2
1
1
4
5
4
5
1
1
1
İMÖ411-A. Seçmeli-5 (Matematik Öğretiminde Materyal Tasarımı)
5
5
4
3
0
3
0
4
5
5
0
0
0
0
0
5
TAR103-Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi-1
4
2
2
0
0
4
0
3
0
0
0
0
0
0
2
2
TAR104-Atatürk İlkeleri ve İnkilap Tarihi-2
3
3
3
0
0
3
0
2
0
0
0
0
0
0
2
2
TD103-Türk Dili-1
3
4
3
0
0
3
0
3
0
0
0
0
0
0
0
3
TD104-Türk Dili-2
3
3
2
0
0
3
0
0
0
0
0
0
0
0
0
3
THU202-Topluma Hizmet Uygulamaları
3
3
4
0
0
3
0
3
0
0
0
0
0
0
4
4
YAD103-Yabancı Dil-1 (İngilizce)
3
3
0
0
0
2
3
0
2
0
0
0
0
0
0
2
YAD104-Yabancı Dil-2 (ingilizce)
3
3
0
0
0
3
0
3
2
0
0
0
0
0
0
2
İlişkili ders sayısı / 85 85848237368526805164323236476185
İlişki ağırlığı 29228729914413429275260145232120129135118153322
* İlişki düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir