GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
ENDÜSTRİYEL AHŞAP SİSTEMLERİNDE KONSTRÜKSİYON VE MEKANİK ANALİZ/5211338
Dersin Adı: ENDÜSTRİYEL AHŞAP SİSTEMLERİNDE KONSTRÜKSİYON VE MEKANİK ANALİZ
Dersin Kredisi: 3 Ders AKTS : 7.5
Dersin Yarıyılı: 1 Dersin Türü : Seçmeli
DERS BİLGİLERİ
 -- DERS KATALOG TANIMI (İÇERİĞİ)
 -- TEMEL DERS KİTABI
 -- YARDIMCI DERS KİTAPLARI
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
 -- DERSİN DİLİ
  Türkçe
 -- DERSİN AMACI ve HEDEFİ
 -- DERSİN ÖĞRENİM ÇIKTILARI
Endüstriyel ahşap sistemleri ve onların konstrüksiyon ve mekanik analizini tanıma

 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
 --DERSİN HAFTALIK DAĞILIMI
1. Hafta  Endüstriyel Ahşap Sistemlerin tanıtımı
2. Hafta  Endüstriyel Ahşap Sistemlerde uygulanan gelişmiş konstrüksiyonlar
3. Hafta  Mobilya sistemlerinde konstrüksiyon ve mekanik analiz
4. Hafta  Mobilya sistemlerinde konstrüksiyon ve mekanik analize devam
5. Hafta  Ahşap doğrama sistemlerinde (Kapı-Pencere kanatları) konstrüksiyon ve mekanik analiz
6. Hafta  Ahşap doğrama sistemlerinde (Kapı-Pencere kanatları) konstrüksiyon ve mekanik analiz
7. Hafta  Münferit endüstriyel ahşap elemanlarda konstrüksiyon ve mekanik analiz
8. Hafta  ARA SINAV
9. Hafta  Münferit endüstriyel ahşap elemanlarda konstrüksiyon ve mekanik analiz
10. Hafta  Endüstriyel ahşap yapı sistemlerinde (I - kiriş ve kolonlar) konstrüksiyon ve mekanik analiz
11. Hafta  Endüstriyel ahşap yapı sistemlerinde (I - kiriş ve kolonlar) konstrüksiyon ve mekanik analiz
12. Hafta  Endüstriyel ahşap yapı sistemlerinde (kafes kirişler) konstrüksiyon ve mekanik analiz
13. Hafta  Endüstriyel ahşap yapı sistemlerinde (kafes kirişler) konstrüksiyon ve mekanik analiz
14. Hafta  Endüstriyel ahşap yapı sistemlerinde (gelişmiş düzlem çerçeve) konstrüksiyon ve mekanik analiz
15. Hafta  Endüstriyel ahşap yapı sistemlerinde (gelişmiş düzlem çerçeve) konstrüksiyon ve mekanik analiz
16. Hafta  FİNAL SINAVI
 -- ÖĞRETİM FAALİYETLERİ
 -- DEĞERLENDİRME ÖLÇÜTLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
0
60
 Ödev
1
40
 Uygulama
0
0
 Projeler
0
0
 Pratik
0
0
 Quiz
0
0
 Dönemiçi Çalışmaların Yıliçi Başarıya Oranı (%)  
50
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
50
 -- DERSİN İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
16
3
48
 Haftalık uygulamalı ders saati
0
 Okuma Faaliyetleri
0
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
4
8
32
 Materyal tasarlama, uygulama
0
 Rapor hazırlama
0
 Sunu hazırlama
4
5
20
 Sunum
2
6
12
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
5
8
40
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
5
8
40
 Diğer
0
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
192
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
7.68
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
7.5
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
Temel bilimleri, matematik ve mühendislik bilimlerini üst düzeyde anlama ve uygulama becerisiX
2
Alanında en son gelişmeler dâhil olmak üzere genişlemesine ve derinlemesine bilgi sahibi olma becerisiX
3
Bir alanda en yeni bilgilere ulaşıp araştırma yapabilmek için gerekli yöntem ve becerilerde üst düzeyde yeterliğe sahip olma becerisiX
4
Bilime veya teknolojiye yenilik getiren kapsamlı çalışma yapma becerisiX
5
Özgün bir araştırma sürecini bağımsız olarak algılama, tasarlama, uygulama ve sonuçlandırma becerisiX
6
Akademik çalışmaları ile bilim ve teknoloji literatürüne katkıda bulunma becerisiX
7
Bilime veya teknolojiye yenilik getiren, yeni bir yöntem geliştiren çalışma yapma becerisiX
8
Bilimsel, teknolojik, sosyal ve kültürel gelişmeleri değerlendirme ve bilimsel tarafsızlık ve etik sorumluluk bilinciyle aktarma becerisiX
9
Uzmanlık alanındaki fikirlerin ve gelişmelerin eleştirel analizini, sentezini ve değerlendirmesini yapma becerisiX
10
Uzmanlık alanında çalışanlarla ve daha geniş bilimsel ve sosyal topluluklarla yazılı ve sözlü etkin iletişim kurma becerisiX
11
En az bir yabancı dil bilgisiX
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
   (Prof. Dr. Mustafa ALTUNOK)
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
   (www.gazi.edu.tr/~altinok)
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
   (altinok@gazi.edu.tr)