GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
ERASMUS STAJI DERSİ/SBE-ERA-85
Dersin Adı: ERASMUS STAJI DERSİ
Dersin Kredisi: 0 Ders AKTS : 7.5
Dersin Yarıyılı: 1 Ders Türü : Seçmeli
DERS BİLGİLERİ
 -- DERSİN DİLİ
  Türkçe
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
  Prof.Dr. Özbay Güven
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
  http://websitem.gazi.edu.tr/site/ozbay
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
   ozbay@gazi.edu.tr
 -- ÖĞRENME ÇIKTILARI
Öğrenci veya öğretim elemanı gideceği ülkenin dilini yoğun dil kursu kapsamında öğrenir.
Öğrenci veya öğretim elemanı gideceği ülkenin sosyal ve siyasal şartları hakkında bilgi sahibi olur.
Öğrenci veya öğretim elemanı gideceği ülkenin kültürel ortamını tanıma fırsatı bulur.






 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
  Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır.
 -- ÖNERİLEN DERSLER
  Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
 --DERS İÇERİĞİ
1. Hafta  Erasmus Staj Hareketliliği Hakkında Bilgilendirme Semineri.
2. Hafta  Erasmus Anlaşması Yapılan Ülkeler Hakkında Bilgilendirme.
3. Hafta  Gidilecek Ülkenin Sosyal Şartları Hakkında Bilgi.
4. Hafta  Gidilecek Ülkenin Siyasi Şartları Hakkında Bilgi.
5. Hafta  Gidilecek Ülkenin Kültürel Şartları Hakkında Bilgi.
6. Hafta  Erasmus İle Gidecek Öğrenci Ve Öğretim Elemanının Misyonu.
7. Hafta  Araştırma Teknikleri.
8. Hafta  Araştırma Teknikleri.
9. Hafta  Gidilen Ülkenin Eğitim Sistemi Hakkında Eğitim Prosedürü.
10. Hafta  Gidilecek Ülkenin Dili İle İlgili Pratikler.
11. Hafta   Gidilecek Ülkenin Dili İle İlgili Pratikler.
12. Hafta  Gidilecek Ülkenin Dili İle İlgili Pratikler.
13. Hafta  Gidilecek Ülkenin Dili İle İlgili Pratikler.
14. Hafta  Genel Değerlendirme
15. Hafta  
16. Hafta  
 -- ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
  Öğretim Elemanı Ders Notları
 -- ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
  Anlatım, Soru-Yanıt, Gösterme, Uygulama - Alıştırma
 -- STAJ / UYGULAMA
  -
 -- DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
1
50
 Ödev
0
0
 Uygulama
0
0
 Projeler
0
0
 Pratik
0
0
 Quiz
0
0
 Yıliçinin Başarıya Oranı (%)  
50
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
50
 -- İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
14
3
42
 Haftalık uygulamalı ders saati
0
0
0
 Okuma Faaliyetleri
14
2
28
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
14
2
28
 Materyal tasarlama, uygulama
0
0
0
 Rapor hazırlama
1
6
6
 Sunu hazırlama
2
4
8
 Sunum
1
3
3
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
1
3
3
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
1
3
3
 Diğer
4
1
4
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
125
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
5
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
7.5
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
Lisans düzeyi yeterliliklerine dayalı olarak bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirebilme ve derinleştirebilme.X
2
Beden eğitimi ve spor alanındaki kavramlarını açıklayabilme ve alanının ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi kavrayabilmeX
3
Bilimsel problemleri kurgulayabilme çözümlerde yenilikçi yöntemler uygulayabilmeX
4
Beden Eğitimi ve spor alanındaki uzmanlık gerektiren çalışmaları bağımsız olarak yürütebilmeX
5
Beden eğitimi ve spor alanında gereksinim duyulan bilgi ve verileri tanımlama, bunlara ulaşma ve değerlendirmeX
6
Beden eğitimi ve spor alanında temel problemlerin çözümünde öncülük yapabilmeX
7
Beden eğitimi ve spor alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilmeX
8
Yürüttüğü araştırmalar kapsamında topladığı nitel veya nicel verileri uygun tekniklerle analiz ederek özgün sonuçlara ulaşmaX
9
Beden eğitimi ve spor ile ilgili literatürü, güncel tartışma, proje ve gelişmeleri takip etmeX
10
Beden eğitimi ve spor alanıyla ilgili ulusal ve uluslararası düzeyde bilgi edinmek ve fikirlerini tartışmak için gerekli teknolojileri ileri düzeyde kullanmaX
11
Verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında ve mesleki tüm etkinliklerde toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözetmekX
12
Yüksek lisans programına bağlı olarak özümsedikleri bilgi ve uygulama becerilerini disiplinler arası çalışmalarda kullanabilmeX