GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
21.Yüzyıl Alman Edebiyatında Yeni Eğilimler/1610262
Dersin Adı: 21.Yüzyıl Alman Edebiyatında Yeni Eğilimler
Dersin Kredisi: 3 Ders AKTS : 6
Dersin Yarıyılı: 2 Dersin Türü : Seçmeli
DERS BİLGİLERİ
 -- DERS KATALOG TANIMI (İÇERİĞİ)
 -- TEMEL DERS KİTABI
 -- YARDIMCI DERS KİTAPLARI
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
 -- DERSİN DİLİ
  Almanca
 -- DERSİN AMACI ve HEDEFİ
 -- DERSİN ÖĞRENİM ÇIKTILARI
öğrenciye seçilmiş olan Karl-Heinz Ott'un "Ins Offene" romanı aracılığıyla analiz ve yorum yapma becerisinin kazandırılması
öğrenciye seçilmiş olan Karl-Heinz Ott'un "Ins Offene" romanı aracılığıyla analiz ve yorum yapma becerisinin kazandırılması
öğrenciye seçilmiş olan Karl-Heinz Ott'un "Ins Offene" romanı aracılığıyla analiz ve yorum yapma becerisinin kazandırılması
öğrenciye seçilmiş olan Karl-Heinz Ott'un "Ins Offene" romanı aracılığıyla analiz ve yorum yapma becerisinin kazandırılması
öğrenciye seçilmiş olan Karl-Heinz Ott'un "Ins Offene" romanı aracılığıyla analiz ve yorum yapma becerisinin kazandırılması
öğrenciye seçilmiş olan Karl-Heinz Ott'un "Ins Offene" romanı aracılığıyla analiz ve yorum yapma becerisinin kazandırılması
öğrenciye seçilmiş olan Karl-Heinz Ott'un "Ins Offene" romanı aracılığıyla analiz ve yorum yapma becerisinin kazandırılması
öğrenciye seçilmiş olan Karl-Heinz Ott'un "Ins Offene" romanı aracılığıyla analiz ve yorum yapma becerisinin kazandırılması
öğrenciye seçilmiş olan Karl-Heinz Ott'un "Ins Offene" romanı aracılığıyla analiz ve yorum yapma becerisinin kazandırılması
öğrenciye seçilmiş olan Karl-Heinz Ott'un "Ins Offene" romanı aracılığıyla analiz ve yorum yapma becerisinin kazandırılması

 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir
 --DERSİN HAFTALIK DAĞILIMI
1. Hafta   Karl-Heinz Ott'un "Ins Offene" Adlı Romanının İncelenmesi
2. Hafta   Karl-Heinz Ott'un "Ins Offene" Adlı Romanının İncelenmesi
3. Hafta   Karl-Heinz Ott'un "Ins Offene" Adlı Romanının İncelenmesi
4. Hafta   Karl-Heinz Ott'un "Ins Offene" Adlı Romanının İncelenmesi
5. Hafta   Karl-Heinz Ott'un "Ins Offene" Adlı Romanının İncelenmesi
6. Hafta   Karl-Heinz Ott'un "Ins Offene" Adlı Romanının İncelenmesi
7. Hafta   Karl-Heinz Ott'un "Ins Offene" Adlı Romanının İncelenmesi
8. Hafta   Karl-Heinz Ott'un "Ins Offene" Adlı Romanının İncelenmesi
9. Hafta   Karl-Heinz Ott'un "Ins Offene" Adlı Romanının İncelenmesi
10. Hafta   Karl-Heinz Ott'un "Ins Offene" Adlı Romanının İncelenmesi
11. Hafta   Karl-Heinz Ott'un "Ins Offene" Adlı Romanının İncelenmesi
12. Hafta   Karl-Heinz Ott'un "Ins Offene" Adlı Romanının İncelenmesi
13. Hafta   Karl-Heinz Ott'un "Ins Offene" Adlı Romanının İncelenmesi
14. Hafta   Karl-Heinz Ott'un "Ins Offene" Adlı Romanının İncelenmesi
15. Hafta  Dönem sonu sınavı
16. Hafta  
 -- ÖĞRETİM FAALİYETLERİ
 -- DEĞERLENDİRME ÖLÇÜTLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
0
0
 Ödev
1
40
 Uygulama
0
0
 Projeler
0
0
 Pratik
0
0
 Quiz
0
0
 Dönemiçi Çalışmaların Yıliçi Başarıya Oranı (%)  
60
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
40
 -- DERSİN İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
14
3
42
 Haftalık uygulamalı ders saati
0
 Okuma Faaliyetleri
13
3
39
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
0
 Materyal tasarlama, uygulama
0
 Rapor hazırlama
3
6
18
 Sunu hazırlama
3
6
18
 Sunum
3
6
18
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
1
12
12
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
1
12
12
 Diğer
0
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
159
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
6.36
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
6
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
- Dilbilim, dil bilimleri, dil öğretimi, edebiyat, çeviribilim ve eğitim bilimleri alanlarında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirme ve derinleştirme. - Toplumsal ve mesleki sorumluluk bilincine sahip olma. - Demokrasi, insan hakları, toplumsal, bilimsel ve mesleki etik değerlere uygun davranma. - Dil öğrenme stratejilerini etkili şekilde kullanabilme. - Dil öğretmeye ilişkin kavram ve süreçleri anlamaya ve çözümlemeye yönelik bilgiye sahip olma ve kullanabilme. - Yaşam boyu öğrenme sürecinin gerekliliği bilinci ve bunu gerçekleştirebilme.X
2
- Dilbilim, dil bilimleri, dil öğretimi, edebiyat, çeviribilim ve eğitim bilimleri alanlarında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirme ve derinleştirme.X
3
- Dilbilim, dil bilimleri, dil öğretimi, edebiyat, çeviribilim ve eğitim bilimleri alanlarında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirme ve derinleştirme.X
4
- Dilbilim, dil bilimleri, dil öğretimi, edebiyat, çeviribilim ve eğitim bilimleri alanlarında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirme ve derinleştirme.X
5
- Dilbilim, dil bilimleri, dil öğretimi, edebiyat, çeviribilim ve eğitim bilimleri alanlarında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirme ve derinleştirme.X
6
- Dilbilim, dil bilimleri, dil öğretimi, edebiyat, çeviribilim ve eğitim bilimleri alanlarında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirme ve derinleştirme.X
7
- Dilbilim, dil bilimleri, dil öğretimi, edebiyat, çeviribilim ve eğitim bilimleri alanlarında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirme ve derinleştirme.X
8
- Dilbilim, dil bilimleri, dil öğretimi, edebiyat, çeviribilim ve eğitim bilimleri alanlarında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirme ve derinleştirme.X
9
- Dilbilim, dil bilimleri, dil öğretimi, edebiyat, çeviribilim ve eğitim bilimleri alanlarında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirme ve derinleştirme.X
10
- Dilbilim, dil bilimleri, dil öğretimi, edebiyat, çeviribilim ve eğitim bilimleri alanlarında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirme ve derinleştirme.X
11
- Dilbilim, dil bilimleri, dil öğretimi, edebiyat, çeviribilim ve eğitim bilimleri alanlarında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirme ve derinleştirme.X
12
- Dilbilim, dil bilimleri, dil öğretimi, edebiyat, çeviribilim ve eğitim bilimleri alanlarında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirme ve derinleştirme.X
13
- Dilbilim, dil bilimleri, dil öğretimi, edebiyat, çeviribilim ve eğitim bilimleri alanlarında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirme ve derinleştirme.X
14
- Dilbilim, dil bilimleri, dil öğretimi, edebiyat, çeviribilim ve eğitim bilimleri alanlarında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirme ve derinleştirme.X
15
- Dilbilim, dil bilimleri, dil öğretimi, edebiyat, çeviribilim ve eğitim bilimleri alanlarında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirme ve derinleştirme.X
16
- Dilbilim, dil bilimleri, dil öğretimi, edebiyat, çeviribilim ve eğitim bilimleri alanlarında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirme ve derinleştirme.X
17
- Dilbilim, dil bilimleri, dil öğretimi, edebiyat, çeviribilim ve eğitim bilimleri alanlarında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirme ve derinleştirme.X
18
- Dilbilim, dil bilimleri, dil öğretimi, edebiyat, çeviribilim ve eğitim bilimleri alanlarında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirme ve derinleştirme.X
19
- Dilbilim, dil bilimleri, dil öğretimi, edebiyat, çeviribilim ve eğitim bilimleri alanlarında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirme ve derinleştirme.X
20
- Dilbilim, dil bilimleri, dil öğretimi, edebiyat, çeviribilim ve eğitim bilimleri alanlarında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirme ve derinleştirme.X
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
   (Yrd.Doç.Dr.Yusuf Kenan ÖNCÜ)
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
   (www.gazi.edu.tr/~yoncu;www.gazi.edu.tr)
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
   (yoncu@gazi.edu.tr)