GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
ENGLISH-IV/ENG-202
Dersin Adı: ENGLISH-IV
Dersin Kredisi: 0 Ders AKTS : 2
Dersin Yarıyılı: 4 Dersin Türü : Zorunlu
DERS BİLGİLERİ
 -- DERS KATALOG TANIMI (İÇERİĞİ)
 -- TEMEL DERS KİTABI
 -- YARDIMCI DERS KİTAPLARI
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
 -- DERSİN DİLİ
  İngilizce
 -- DERSİN AMACI ve HEDEFİ
 -- DERSİN ÖĞRENİM ÇIKTILARI
Geçmişte yapılan sürekli eylemler hakkında konuşabileceklerdir
Nesnelerin miktarları hakkında yorum yapabileceklerdir.
Koşul cümleleri oluşturabileceklerdir.
Bulunduğu farklı bağlamlara göre rica ve isteklerde bulunabileceklerdir.

 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  Yüz Yüze
 --DERSİN HAFTALIK DAĞILIMI
1. Hafta  Geçmişte yapılan sürekli eylemler hakkında konuşma, bilgi sorma için gerekli ifadeleri kullanma.
2. Hafta  Neden ve sonuç ilişkileri hakkında konuşma, paragraf oluşturma.
3. Hafta  Miktarlarla ilgili konuşma, para ile ilgili kelimeleri kullanma.
4. Hafta  Alışveriş yapma, fiyat sorma, hislerinden söz etme.
5. Hafta  Nesneleri ve insanları karşılaştırma, çevre hakkında konuşma.
6. Hafta  Üstünlük ifadeleri kullanarak karşılaştırma yapma, tahminde bulunma.
7. Hafta  Şikayet etme, bir şehri tarif etme
8. Hafta  Suç ve ceza hakkında konuşma, pasif ifadeler kullanma.
9. Hafta  ARA SINAV- Yeni yaptığınız şeylerle ilgili konuşma
10. Hafta  İletişim hakkında konuşma, fikir belirtme.
11. Hafta  Varsayımsal durumlarla hakkında konuşma, İnternet ile ilgili kelimeleri kullanma.
12. Hafta  Başkalarının konuşmalarını aktarma, film türleri ile ilgili kelimeleri kullanma, film tercihlerini anlatmak.
13. Hafta  Rica ve teklifte bulunma, paragraf oluşturma.
14. Hafta  ÖĞRENCİ SUNULARI
15. Hafta  
16. Hafta  
 -- ÖĞRETİM FAALİYETLERİ
 -- DEĞERLENDİRME ÖLÇÜTLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
1
30
 Ödev
0
0
 Uygulama
0
0
 Projeler
1
10
 Pratik
0
0
 Quiz
3
20
 Dönemiçi Çalışmaların Yıliçi Başarıya Oranı (%)  
60
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
40
 -- DERSİN İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
14
4
56
 Haftalık uygulamalı ders saati
0
 Okuma Faaliyetleri
0
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
0
 Materyal tasarlama, uygulama
0
 Rapor hazırlama
0
 Sunu hazırlama
1
1
1
 Sunum
1
3
3
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
1
1
1
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
1
1
1
 Diğer
0
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
62
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
2.48
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
2
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
Matematik, temel bilimler ve teknikerlik bilgilerini alanında kullanırX
2
Mesleki etik, iş güvenliği, işçi sağlığı ve ilk yardım bilgisine sahip olurX
3
Alanında yeterli olacak düzeyde teknik yabancı dil bilgisine sahip olurX
4
Etkin iletişim kurarak bağımsız ve çok disiplinli takım çalışması yaparX
5
Hayat boyu öğrenme yeterliliği olarak teknolojik gelişmeleri izleyerek kendini sürekli geliştirirX
6
Fiziksel büyüklükleri ölçmek için gerekli cihaz ve yöntemlerini kullanarak arızayı belirler.X
7
Elektrik – elektronik alanındaki analog / dijital malzemeleri tanımak için deney yaparX
8
Bir sistemi veya süreci mikroişlemci tabanlı kontrol aygıtları ile kontrol eder.X
9
Programlama dillerindeki gelişmeleri takip ederek alanındaki uygulamalara yönelik bilgisayar yazılımı geliştirirX
10
Bilgisayar denetimli tezgahlar (CNC) için program oluşturarak parça üretimini gerçekleştirirX
11
Endüstriyel robotlara yazılım geliştirerek endüstriyel uygulamalar yaparX
12
Elektrik motorlarının yapısını ve karakteristiklerini tanımlayarak uygulamalar geliştirirX
13
Teknik resim okuma ve çizme kabiliyetine sahip olurX
14
Bilgisayar destekli çizim, üretim ve tasarım programlarını kullanırX
15
Güç aktarma, akışkanlar ve hidrolik / pnömatik sistemlerin tasarım, kurulum ve bakımını yaparX
16
Elektromekanik sistemlerin tasarım, arıza, bakım-onarım faaliyetlerini gerçekleştirmek için gerekli olan teknik gereç ve araçları ek teknik eğitim alarak kullanırX
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
   ((...))
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
   ((...))
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
   ((...))