GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
İNGİLİZCE-I/ING-101
Dersin Adı: İNGİLİZCE-I
Dersin Kredisi: 3 Ders AKTS : 3
Dersin Yarıyılı: 1 Ders Türü : Zorunlu
DERS BİLGİLERİ
 -- DERSİN DİLİ
  İngilizce
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
  Anadolu Üniversitesi
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
  
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
  
 -- ÖĞRENME ÇIKTILARI
Öğrenciler kendilerini tanıtabilir ve kelimeleri kodlayabilirler, sayıları kullanabilir ve binaların katlarını sorabilirler.
Öğrenciler kişisel bilgileri sorup öğrenebilirler,günler ve saatler hakkında konuşabilirler.
Öğrenciler günlük yaşantıları hakkında konuşabilirler, yazabilirler, karşılık verebilirler.
Öğrenciler boş zaman faaliyetleri hakkında soru sorabilirler, konuşabilirler, sevdiği ve sevmediği şeyler hakkında konuşabilirler.
Öğrenciler yiyecek ve içecek siparişi verebilirler,aile bireylerinin ilişkileri hakkında konuşabilirler.
Öğrenciler şehirdeki değişik yerleri isimlendirebilirler, yol tarifi sorabilirler ve yapabilirler,mobilyalar ve evin kısımları hakkında konuşabilirler
Öğrenciler bir odayı tasvir edebilirler Öğrenciler yardım teklif edebilir ve yardım tekliflerini kabul edebilirler,bir şeyin tarihini verebilirler.
Öğrenciler yetenekler hakkında konuşabilirler, randevu alabilir ve verebilirler, ricada bulunabilirler, mesleklerini yazılı olarak açıklayabilirler.
Öğrenciler insanların o anda ne yapıyor olduklarını genellikle ne yaptıklarıyla kıyaslayabilirler, sorunları hakkında konuşabilirler.
Öğrenciler insanların geçmişte nerede olduklarını söyleyebilirler.bir şeyin ne kadar iyi olduğunu ifade edebilirler.gelecekle ilgili planlar yapabilir
 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  İnternet üzerinden
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
  Bu dersin önkoşulu yada eş koşulu bulunmamaktadır.
 -- ÖNERİLEN DERSLER
  Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
 --DERS İÇERİĞİ
1. Hafta  Ders Tanitimi
2. Hafta  Alfabe, Meslekler, Sınıf dili, Çoğullar
3. Hafta  Ülkeler/Milliyetler, Olmak Fiili: Olumlu/olumsuz ifadeler, sorular ve kısa cevap
4. Hafta  Günlük Hayat, Sıklık Zarfları, Geniş Zaman
5. Hafta  Boş vakit faaliyetleri, Geniş Zaman / Sorular
6. Hafta  Yiyecek, İçecek Siparişi, Aile üyeleri - Sahip Olmak Fiili, Okuma ve Yazma
7. Hafta  Şehirdeki Yer Adları, Mevcudiyet ,Okuma ve Yazma
8. Hafta  Ara sınav
9. Hafta  Yol Tarifi, Mobilya / Evin Bölümleri, Şimdiki Zaman
10. Hafta  Bir Odanın Tasvir Edilmesi, Aylar, Tarihler
11. Hafta   - …e bilmek fiili, Dinleme ve Konuşma, Rica Cümleleri
12. Hafta  Meslekler ve İlgili Fiiller, Geniş Zaman ve Şimdiki Zaman
13. Hafta  Okuma ve Yazma, Gezilecek Yerler, Olmak Fiilinin Geçmiş Zamanı, Planlamalar Yapmak
14. Hafta  Okuma ve Yazma, Gezilecek Yerler, Olmak Fiilinin Geçmiş Zamanı, Planlamalar Yapmak
15. Hafta  Okuma ve Yazma, Gezilecek Yerler, Olmak Fiilinin Geçmiş Zamanı, Planlamalar Yapmak
16. Hafta  Final Sınavı
 -- ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
  New Headway Elementary Third Edition (Liz and John Soars) New Headway Elementary Third Edition Workbook (Liz and John Soars) New Essential Grammar In Use (Raymond Murphy)
 -- ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
  Anlatım, Soru-Yanıt, Gösterme, Uygulama - Alıştırma
 -- STAJ / UYGULAMA
   YOK
 -- DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
0
40
 Ödev
0
0
 Uygulama
0
0
 Projeler
0
0
 Pratik
0
0
 Quiz
0
0
 Yıliçinin Başarıya Oranı (%)  
40
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
60
 -- İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
14
2
28
 Haftalık uygulamalı ders saati
0
 Okuma Faaliyetleri
10
2
20
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
12
2
24
 Materyal tasarlama, uygulama
0
 Rapor hazırlama
0
 Sunu hazırlama
0
 Sunum
0
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
1
3
3
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
1
3
3
 Diğer
0
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
78
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
3.12
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
3
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
1.Türk müziğini tarihsel, kuramsal ve icra yönü ile kavrar 2. Araştırmacı olarak yetişir. 3. Türk ve dünya sanat kültürüne katı sağlar.X
2
Evrensel Müzikolojinin çağdaş, özgün yapısını öğrenmek.X
3
Ulusal müzikoloji için yeterli donanımda bilgi sahibi olmak.X
4
Ulusal müzikoloji için Türk paleografyası bilgisiyle donanmak.X
5
Tarihi Müzikolojinin yaklaşım ve metotları hakkında bilgi sahibi olmak.X
6
Disiplinlerararası müzikoloji alanında bilgi sahibi olmak.X
7
Müzikolojinin yöntembilimini öğrenmek.X
8
Müzik ve müzik bilgisini analiz etmeyi öğrenmek.X
9
Müzik politikası hakkında çözümlemeci yaklaşım sergileyebilmek.X
10
Dünya müzikoloji problemlerine ülke gerçekleri çerçevesinde bakabilmek.X
11
Ülke müzikolojisine uluslararası alan içindeki yerini güçlendirebilecek donanıma sahip olmak.X
12
Müzikolojiyi sanat ve müziğin yükselmesinde kullanabilme becerisi kazanmak.X