GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
İNGİLİZCE-II/ING-102
Dersin Adı: İNGİLİZCE-II
Dersin Kredisi: 3 Ders AKTS : 3
Dersin Yarıyılı: 2 Ders Türü : Zorunlu
DERS BİLGİLERİ
 -- DERSİN DİLİ
  İngilizce
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
  İnternet aracılığıyla
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
  
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
  
 -- ÖĞRENME ÇIKTILARI
Öğrenciler dersler hakkında, geçmiş zaman hakkında, okul günleri hakkında ve iyi haberler hakkında konuşabilir, vücudun kısımlarını isimlendirebilir.
Öğrenciler geçmiş olaylar hakkında soru sorabilir, bir kaza hakkında konuşabilir, eczaneden bir şey alabilir.
Öğrenciler seyahat hakkında konuşabilir, gelecekteki planlar hakkında konuşabilir ve açıklayabilir, üzücü olaylar hakkında konuşabilir
Öğrenciler yiyecek ve içecek hakkında konuşabilir, miktarlar hakkında konuşabilir, ne yiyip ne içtiklerini açıklayabilirler
Öğrenciler lokantada yemek siparişi verebilirler, giysiler hakkında konuşabilir, varlıkları tarif edebilirler, insanların giysilerini tarif edebilirle
Öğrenciler postanede her hangi bir şey isteyebilirler, yapmak zorunda oldukları ve olmadıkları şeyler hakkında konuşabilirler, ricalara karşılık vereb
Öğrenciler telefon ifadelerini kullanabilirler ve anlayabilirler, hava durumu hakkında konuşabilirler, iki şeyi ve farklı yerleri karşılaştırabilirler
Öğrenciler bir yolculuk hakkında konuşabilirler, coğrafi özellikler hakkında konuşabilirler, ikiden fazla şeyi karşılaştırabilirler, bir ülkeyi tanıta
Öğrenciler ölçümlerden bahsedebilirler, günlük işler hakkında konuşabilirler, yakın geçmişi ifade edebilirler, kısa mesajları anlayabilirler ve yazabi
Öğrenciler tecrübeleri hakkında konuşabilir, soru sorabilirler, havaalanında biletlerini kontrol ettirebilir, gelecekle ilgili tahminde bulunabilirler
 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  İnternet aracılığıyla
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
  Bu dersin önkoşulu yada eş koşulu bulunmamaktadır.
 -- ÖNERİLEN DERSLER
  Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
 --DERS İÇERİĞİ
1. Hafta   Genel Tekrar
2. Hafta   Geçmiş Zaman, Düz Cümleler,Okuma ve Yazma -
3. Hafta   Vücudun Kısımları, Geçmiş Zaman. Sorular ve Kısa Cevaplar.
4. Hafta   Dinleme ve Konuşma,Eczaneden Bir Şey Almak,Seyahat.
5. Hafta   Okuma ve Yazma
6. Hafta   Yiyecek ve İçecek, Sayılabilen ve Sayılamayan İsimler, Dinleme ve Yazma
7. Hafta   Yemek Siparişi Vermek, Giysiler,Sıfatlar. Okuma ve Yazma,
8. Hafta   Ara Sınav
9. Hafta   Postanede,Dinleme ve Yazma.
10. Hafta   Telefonda, Hava,Karşılaştırmalar,Okuma ve Yazma
11. Hafta   Coğrafi Özellikler, Sıfatlarda En Üstünlük Derecesi
12. Hafta   Ölçümler,Günlük İşler,Yakın Geçmiş Zaman
13. Hafta   Okuma ve Yazma,Tecrübeler hakkında Konuşma.
14. Hafta   Yakın Geçmiş ve Geçmiş Zaman
15. Hafta  
16. Hafta  
 -- ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
  New Headway Elementary Third Edition (Liz and John Soars) New Headway Elementary Third Edition Workbook (Liz and John Soars) New Essential Grammar In Use (Raymond Murphy)
 -- ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
  Anlatım, Soru-Yanıt, Gösterme, Uygulama - Alıştırma
 -- STAJ / UYGULAMA
  YOK
 -- DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
1
40
 Ödev
0
0
 Uygulama
0
0
 Projeler
0
0
 Pratik
0
0
 Quiz
0
0
 Yıliçinin Başarıya Oranı (%)  
40
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
60
 -- İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
14
2
28
 Haftalık uygulamalı ders saati
0
 Okuma Faaliyetleri
10
2
20
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
12
2
24
 Materyal tasarlama, uygulama
0
 Rapor hazırlama
0
 Sunu hazırlama
0
 Sunum
0
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
1
3
3
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
1
3
3
 Diğer
0
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
78
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
3.12
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
3
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
Sanat Tarihi bilimine katlıda bulunacak, özgüveni yüksek, akademik anlamda ve kişilik olarak araştırma hizmeti verebilme.X
2
Sanat Tarihi ile ilgili ulusal ve uluslararası mevzuata, kavram ve terimlere hakim olabilmeX
3
Sanat tarihi alanındaki kuramsal ve uygulamalı bilgilerini, arkeoloji, güzel sanatlar, mimarlık, tarih vb. disiplinler arası çalışmalarda konu ve problemleri tanımlama, yorumlayarak değerlendirme yeteneğine sahip olma.X
4
Sanat Tarihi ile ilgili derste ve ders dışında öğrendiği bilgi ve kazanımlarını, yazılı olarak aktarabilme, sözlü olarak sunabilme.X
5
Kültür varlıkları üzerinde yer alan farklı dillerdeki kitabeler, vakfiyeler, sikkeler ve arşiv belgelerini okuyabilme, farklı disiplinlerden yardım alarak çözümleyebilme.
6
Sanat Tarihi araştırma yöntem ve tekniklerini kullanarak, herhangi bir sanat eserini ve dönemini temel niteliklerinden hareketle tanımlayabilme, dini, mitolojik ve ikonografik açıdan da değerlendirebilme.X
7
Sanat tarihi ile ilgili çalışmalarda takım çalışması için planlama ve uygulama yapma becerisi kazanabilme.X
8
Her türlü sanat eserinin üretiminde ve gelişiminde; malzeme, yapım tekniği, süsleme, tasarım vb. faktörlerin etkisini irdeleyip belgeleyerek değerlendirebilme
9
Arşiv, kütüphane ve internet vb. kaynaklar üzerinden, Sanat Tarihi’yle ilgili bilimsel yayın ve teknolojik gelişmeleri takip edebilme.X
10
Mimari, seramik ve küçük buluntuları evrensel çizim teknikleri kullanarak çizme, fotoğraf ve video çekimi yapabilme, bilgisayar çizim, yazım ve fotoğraf programlarının kullanacak teknik ve teknolojik bilgi ve beceriye sahip olabilme.
11
Sanat özelliği olan maddi kültür varlıklarını coğrafi bölgeye, ülkeye, topluluklara ve zamana göre bilim dalına özgü yöntemlerle inceleyip değerlendirebilme
12
Sanat ve mimarlık ürünleri olan kültür varlıklarının koruma ve onarımı ile ilgili edindiği bilimsel yaklaşımı çağdaş gereksinimler doğrultusunda uygulayabilme duyarlılığına, bilimsel etik ve sorumluluğuna sahip olabilme.X
13
Sanat eserlerinin ortaya çıkarılması, müze ve sergi gibi topluma açık ortamlarda sergilenmesine yönelik çağdaş yöntemleri araştırabilme ve uygulayabilme.
14
Yaşam boyu öğrenmeyle ilişkili olarak sanat tarihi alanındaki gelişmeleri izleme, kendini sürekli olarak yenileyebilme,X