GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
İNGİLİZCE-I/ING-101
Dersin Adı: İNGİLİZCE-I
Dersin Kredisi: 3 Ders AKTS : 3
Dersin Yarıyılı: 1 Ders Türü : Zorunlu
DERS BİLGİLERİ
 -- DERSİN DİLİ
  İngilizce
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
  Okutman Mevlüt Tikence
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
  websitem/gazi.edu.tr/tikence
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
  tikence@hotmail.com
 -- ÖĞRENME ÇIKTILARI
kendini tanıtabilmek
isim cümleleri kurabilmek
geniş zaman kavramını kullanabilmek
boş zamanlarda neler yapabildiğini ifade edebilmek
vardır yoktur yapılarını kullanabilmek
şimdiki zaman kavramını kullanabilmek
kaabiliyet kavramını anlayabilmek
geçmiş zamanda kendini ifade edebilmek
gelecek zamanda kendini ifade edebilmek
zornluluk kavramını anlayabilmek
 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
  Bu dersin önkoşulu yada eş koşulu bulunmamaktadır.
 -- ÖNERİLEN DERSLER
  Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır
 --DERS İÇERİĞİ
1. Hafta  sınıf dili olmak fiili
2. Hafta  ülkeler
3. Hafta  Günlük rutinler geniş zaman
4. Hafta  Boş zaman faaliyetleri geniş zaman
5. Hafta  yaşadığımız yer vardır/ yoktur kavramı
6. Hafta  Mobilyalar ve bir evin bölümleri şimdiki zaman
7. Hafta  haftanın günleri, yılın ayları kaabiliyet kavramı
8. Hafta  meslekler
9. Hafta  geçmiş zaman
10. Hafta  vücucdun bölümleri
11. Hafta  seyahat gelecek zaman
12. Hafta  yiyecekler, içecekler
13. Hafta  sıfatlar çoğul, tekil
14. Hafta  zorunluluk
15. Hafta  karşılaştırmalar
16. Hafta  sıfatların en üstünlük halleri
 -- ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
  Oxenden, Clive; Seligson, Paul; (2004) New English File Elementary. Oxford: OUP
 -- ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
  Anlatım, Soru-Yanıt, Gösterme, Uygulama - Alıştırma
 -- STAJ / UYGULAMA
  YOK
 -- DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
1
40
 Ödev
0
0
 Uygulama
0
0
 Projeler
0
0
 Pratik
0
0
 Quiz
0
0
 Yıliçinin Başarıya Oranı (%)  
40
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
60
 -- İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
14
3
42
 Haftalık uygulamalı ders saati
0
 Okuma Faaliyetleri
4
4
16
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
4
4
16
 Materyal tasarlama, uygulama
0
 Rapor hazırlama
0
 Sunu hazırlama
0
 Sunum
0
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
1
5
5
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
1
5
5
 Diğer
0
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
84
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
3.36
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
3
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
Felsefe disiplininin temel kavramlarını anlama ve kullanma becerisini kazanma.
2
Değerler üzerine felsefi bakış kazanarak doğru değerlendirme yapabilen, sorgulayan ve eleştiren bir birey olma.
3
Felsefe tarihi bilgisi zemininde felsefenin temel kavramlarını ve kuramlarını kullanarak felsefi problemleri anlama ve değerlendirme becerisi kazanma.
4
Çağımızın insani, toplumsal, kültürel, ahlaki ve siyasi problemlerine karşı duyarlı bir birey olmak ve bu problemlere felsefi açıdan yaklaşarak çözüm üretebilme.
5
Felsefe problemlerini anlamaya ve çözmeye yönelik, metin okuma ve yazma becerileri kazandıran metin çözümleme, yorumlama, değerlendirme ve eleştiri yöntemlerini geliştirme.
6
Bilgi, bilim, sanat ve varlık üzerine felsefi bakış geliştirerek, doğru düşünme formlarını kullanmak ve entelektüel donanım elde edebilme.
7
İnsan üzerine felsefi bir bakışla insan hakları düşüncesinin gelişimini görerek insan haklarını koruma, etik ve tarih bilinci kazanabilme.
8
Simgesel ve soyut düşünmeyi alışkanlık haline getirerek yaratıcı ve tutarlı düşünmeyi gerçekleştirebileceğinin farkına varabilme.
9
Olaylara farklı perspektiflerden bakabilme yeteneği kazanabilme.
10
Güncel problemlerin, felsefi problemlerle ilişkisini kavrayabilme.
11
Bir problemin çözümünü farklı bir disipline uyarlayabilme.
12
Analitik düşünebilme.
13
Karşıt görüşler arasındaki ilişkiyi kıyaslayabilme.
14
Temel düzeyde yabancı dil öğrenebilme.X
15
Temel düzeyde iletişim teknolojilerini kullanabilme.