GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
İNGİLİZCE-II/ING-102
Dersin Adı: İNGİLİZCE-II
Dersin Kredisi: 3 Ders AKTS : 3
Dersin Yarıyılı: 2 Ders Türü : Zorunlu
DERS BİLGİLERİ
 -- DERSİN DİLİ
  Türkçe
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
  uzaktan eğitim
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
  
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
  
 -- ÖĞRENME ÇIKTILARI
Gündelik yaşamı sürdürebilmeyi sağlayacak günlük hayatta kullanılan temel ifadeleri kullanabilm








 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
  Bu dersin önkoşulu yada eş koşulu bulunmamaktadır.
 -- ÖNERİLEN DERSLER
  Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
 --DERS İÇERİĞİ
1. Hafta  Dersin Tanıtımı Ders içeriği hakkında konuşma ve öğrencileri ders materyalleri hakkında bilgilendirme Çevrimiçi İçerik Bil-Dil Tanıtımı
2. Hafta  Bildiği yerler hakkında konuşma Kelime ve Konuşma: Bir şehirdeki yerleri tanımlayan sıfatlar Okuma: Gerçek insanlardan gerçek yerler Dil Bilgisi: Ther
3. Hafta  Ünite 12 Bazı etkinlikleri ne sıklıkta yaptığı hakkında konuşma Kelime ve Konuşma: Günlük faaliyetler Dinleme: Dünya çapındaki serbest zaman faaliyetl
4. Hafta   Ünite 13 Oda içinde eşyaların nerede olduğunu söyleme Kelime: Bir ofisteki/salondaki mobilyalar Dil Bilgisi: Yer bildiren edatlar Konuşma: Bir oda ta
5. Hafta  Ünite 14 Arkadaşları ve ailesi ne yaptığı hakkında konuşma Kelime ve Konuşma: Aile Okuma: Okuyucu mektupları Dil Bilgisi: Şimdiki Zaman Konuşma: Bilgi
6. Hafta  Ünite 15 Kafede yiyecek ve içecek sipariş etme Kelime ve Konuşma: Yiyecek ve içecek Dinleme: Liberty Kafe?de İşlev: Talepte bulunma Konuşma: Rol yapma
7. Hafta  Ünite 16 Meslek becerileri hakkında soru sorma Kelime: İş yerindeki faaliyetler Okuma: İş değiştirme Dil Bilgisi: Yetenek ifade etmek için ?can? kulla
8. Hafta  Ünite 17 Çocukluk anıları hakkında konuşma Kelime ve Konuşma: Soru kelimeleri Dinleme: İki arkadaşın ?Hafıza Oyunu? Dil Bilgisi: be fiilinin Geçmiş Za
9. Hafta  Ünite 18 Bir haftada yaptığı etkinlikler hakkında konuşma Konuşma ve Kelime: Her gün yapılan etkinlikler Okuma: Bir tiyatro müdürünün bir haftası Dil
10. Hafta  Ünite 18 Bir haftada yaptığı etkinlikler hakkında konuşma Konuşma ve Kelime: Her gün yapılan etkinlikler Okuma: Bir tiyatro müdürünün bir haftası Dil
11. Hafta  Ünite 19 Hikaye anlatma Kelime ve Konuşma: Sık kullanılan düzensiz fiiller Dinleme: Aşk hikayesi Dil Bilgisi: Düzensiz fiillerin geçmiş zamanda kullan
12. Hafta  Ünite 19 Hikaye anlatma Kelime ve Konuşma: Sık kullanılan düzensiz fiiller Dinleme: Aşk hikayesi Dil Bilgisi: Düzensiz fiillerin geçmiş zamanda kullan
13. Hafta  Ünite 20 İnsanların hayatları hakkında bilgi edinmek için soru sorma Kelime ve Konuşma: Fiiller ve isimler: Hayattaki önemli olaylar Okuma: Julia Robe
14. Hafta  Ünite 20 İnsanların hayatları hakkında bilgi edinmek için soru sorma Kelime ve Konuşma: Fiiller ve isimler: Hayattaki önemli olaylar Okuma: Julia Robe
15. Hafta  tekrar
16. Hafta  Final sınavı
 -- ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
  yok
 -- ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
  Anlatım, Soru-Yanıt, Gösterme, Uygulama - Alıştırma
 -- STAJ / UYGULAMA
  YOK
 -- DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
1
40
 Ödev
0
0
 Uygulama
0
0
 Projeler
0
0
 Pratik
0
0
 Quiz
0
0
 Yıliçinin Başarıya Oranı (%)  
40
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
60
 -- İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
16
3
48
 Haftalık uygulamalı ders saati
0
 Okuma Faaliyetleri
3
2
6
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
3
2
6
 Materyal tasarlama, uygulama
0
 Rapor hazırlama
2
2
4
 Sunu hazırlama
2
2
4
 Sunum
2
2
4
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
1
2
2
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
1
2
2
 Diğer
0
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
76
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
3.04
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
3
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
Alanının temel kavram, bilgi ve literatürüne vâkıftır.X
2
Tarihi olayları pek çok yönden ele alıp olayları muhakeme edebilir, özgün neden sonuç ilişkileri kurabilir.X
3
Edindiği bilgileri tarih metodolojisine uygun şekilde kullanabilir. Bunun için gerekli olan yöntem ve araçlara sahiptir.X
4
Bilgilerini güncel meseleleri çözmede/çözümlemede kullanabilir.X
5
Tarih alanının gerektirdiği bilişim ve iletişim teknolojilerine hâkimdir.X
6
Tarih araştırmalarında farklı disiplinlerden istifade etmeyi önemser.X
7
Akademik özgüveni yüksek olup, bilgi-birikimini farklı platformlarda tartışabilecek temsil kabiliyetini haizdir.X
8
Tarihi olayları ve sosyal gelişmeleri araştırıp tartışabilir. Hadiseleri kendi içinde değerlendirip, rapor/makale yazma kabiliyetine sahiptir.X
9
Alanındaki ve ilgili diğer alanlardaki yeni gelişmeleri takip edebilir ve bilgilerini güncelleyebilir.X
10
Tarihi olayları tanımlayabilir, eleştirebilir. Sorular sorup, yorum yapabilir.X
11
Çalışmalarının hiçbir aşamasında meslekî ahlak prensiplerini ve toplumsal sorumluluklarını göz ardı etmez.X
12
Tek ya da çok disiplinli çalışma gruplarında görev alabilir ve etrafıyla etkin iletişim kurabilir.X