GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
İNGİLİZCE-II/ING-102
Dersin Adı: İNGİLİZCE-II
Dersin Kredisi: 3 Ders AKTS : 3
Dersin Yarıyılı: 2 Ders Türü : Zorunlu
DERS BİLGİLERİ
 -- DERSİN DİLİ
  Türkçe
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
  ----------------
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
  ------------------------
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
  -----------------------
 -- ÖĞRENME ÇIKTILARI
Öğrenciler dersler hakkında, geçmiş zaman hakkında, okul günleri hakkında ve iyi haberler hakkında konuşabilir, vücudun kısımlarını isimlendirebilir
Öğrenciler geçmiş olaylar hakkında soru sorabilir, bir kaza hakkında konuşabilir, eczaneden bir şey alabilir.
Öğrenciler seyahat hakkında konuşabilir, gelecekteki planlar hakkında konuşabilir ve açıklayabilir, üzücü olaylar hakkında konuşabilir
Öğrenciler yiyecek ve içecek hakkında konuşabilir, miktarlar hakkında konuşabilir, ne yiyip ne içtiklerini açıklayabilirler
Öğrenciler lokantada yemek siparişi verebilirler, giysiler hakkında konuşabilir, varlıkları tarif edebilirler, insanların giysilerini tarif edebilirle
Öğrenciler postanede her hangi bir şey isteyebilirler, yapmak zorunda oldukları ve olmadıkları şeyler hakkında konuşabilirler, ricalara karşılık ve
Öğrenciler telefon ifadelerini kullanabilirler ve anlayabilirler, hava durumu hakkında konuşabilirler, iki şeyi ve farklı yerleri karşılaştırabilirler
Öğrenciler bir yolculuk hakkında konuşabilirler, coğrafi özellikler hakkında konuşabilirler, ikiden fazla şeyi karşılaştırabilirler, bir ülkeyi tan
Öğrenciler ölçümlerden bahsedebilirler, günlük işler hakkında konuşabilirler, yakın geçmişi ifade edebilirler, kısa mesajları anlayabilirler ve yaz
Öğrenciler tecrübeleri hakkında konuşabilir, soru sorabilirler, havaalanında biletlerini kontrol ettirebilir, gelecekle ilgili tahminde bulunabilirler
 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
   Bu dersin önkoşulu yada eş koşulu bulunmamaktadır.
 -- ÖNERİLEN DERSLER
  Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
 --DERS İÇERİĞİ
1. Hafta  GENEL TEKRAR
2. Hafta  Geçmiş Zaman, Düz Cümleler,Okuma ve Yazma -
3. Hafta  Vücudun Kısımları, Geçmiş Zaman. Sorular ve Kısa Cevaplar. and Short Answers - Lesson
4. Hafta  Dinleme ve Konuşma,Eczaneden Bir Şey Almak,Seyahat.
5. Hafta  Okuma ve Yazma
6. Hafta  Yiyecek ve İçecek, Sayılabilen ve Sayılamayan İsimler, Dinleme ve Yazma
7. Hafta  Yemek Siparişi Vermek, Giysiler,Sıfatlar.
8. Hafta  Okuma ve Yazma
9. Hafta  Postanede,Dinleme ve Yazma.
10. Hafta  Telefonda, Hava,Karşılaştırmalar,Okuma ve Yazma
11. Hafta  Coğrafi Özellikler, Sıfatlarda En Üstünlük Derecesi . Lesson 71- Describing a Country.
12. Hafta  Ölçümler,Günlük İşler,Yakın Geçmiş Zaman
13. Hafta   Okuma ve Yazma,Tecrübeler hakkında Konuşma.
14. Hafta  Yakın Geçmiş ve Geçmiş Zaman
15. Hafta  
16. Hafta  
 -- ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
  ingilizce ders notları
 -- ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
  Anlatım, Soru-Yanıt, Gösterme, Uygulama - Alıştırma
 -- STAJ / UYGULAMA
  Staj Yok.
 -- DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
1
40
 Ödev
0
0
 Uygulama
0
0
 Projeler
0
0
 Pratik
0
0
 Quiz
0
0
 Yıliçinin Başarıya Oranı (%)  
40
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
60
 -- İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
14
3
42
 Haftalık uygulamalı ders saati
0
 Okuma Faaliyetleri
0
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
0
 Materyal tasarlama, uygulama
0
 Rapor hazırlama
0
 Sunu hazırlama
0
 Sunum
0
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
8
2
16
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
8
3
24
 Diğer
0
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
82
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
3.28
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
3
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
Geleneksel sanatların farklı yüzyıllarda kullanılan süsleme unsurları, motiflerin oluşturulma teknikleri, alana özgü kültür, estetik, yöntem, makine ve araç-gereçleri konusunda temel bilgilere sahiptir.
2
El Sanatları alanında edindiği temel sanat ve temel tasarım, kuramsal ve uygulamalı bilgilerini kullanır.
3
Geleneksel sanatların yorumlama, tasarlama ve uygulama aşamalarında gerekli olan tüm yüzeyleri, farklı malzemeleri ve materyalleri kullanarak uygulamaya yönelik yeni tasarım önerileri oluşturur.
4
El Sanatları ile ilgili uygulamalarda bağımsız olarak ve/veya grup içinde uyumlu olarak çalışır.
5
El Sanatları alanı ile ilgili yapılan uygulamalarda karşılaşılan sorunları tespit eder, çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alır.
6
Disiplin içi ve disiplinler arası takım çalışması yaparak uygulama süreçleri içerisinde yer alır.X
7
Geleneksel El Sanatları ile ilgili yeni çalışma, bilgi ve fikirlere açık olarak gelişmeleri araştırma, analiz yapma, yorumlama ve uygulama yeterliliğini kendisine kazanım olarak dönüştürmek için gerekli olan ihtiyaçları belirler.
8
Yaşam boyu öğrenme bilincini kazanır.X
9
Öğrenimini El Sanatları alanında bir ileri eğitim düzeyine veya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirir.
10
El Sanatları ile ilgili sektörel hedef kitlesini tanımlar ve ilişki kurar.
11
Alanında kazandığı bilgi, beceri ve yetkinlikleri uzman ya da uzman olmayan kişilere doğru olarak aktarır.X
12
Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar.X
13
Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır.
14
Özgün tasarımlardan yola çıkarak El Sanatları alanında farklı uygulamaları başarıyla yürütür.
15
Sanatsal, kültürel ve etik değerlere sahiptir.X
16
Çevre duyarlılığına ve iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahiptir.X