GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
İNGİLİZCE-I/ING-101
Dersin Adı: İNGİLİZCE-I
Dersin Kredisi: 3 Ders AKTS : 3
Dersin Yarıyılı: 1 Ders Türü : Zorunlu
DERS BİLGİLERİ
 -- DERSİN DİLİ
  Türkçe
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
  ------------------------------
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
  ------------------
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
  ----------------
 -- ÖĞRENME ÇIKTILARI
Öğrenciler kendilerini tanıtabilir ve kelimeleri kodlayabilirler, sayıları kullanabilir ve binaların katlarını sorabilirler.
Öğrenciler kişisel bilgileri sorup öğrenebilirler,günler ve saatler hakkında konuşabilirler.
Öğrenciler günlük yaşantıları hakkında konuşabilirler, yazabilirler, karşılık verebilirler.
Öğrenciler boş zaman faaliyetleri hakkında soru sorabilirler, konuşabilirler, sevdiği ve sevmediği şeyler hakkında konuşabilirler
5 Öğrenciler yiyecek ve içecek siparişi verebilirler,aile bireylerinin ilişkileri hakkında konuşabilirler
Öğrenciler şehirdeki değişik yerleri isimlendirebilirler, yol tarifi sorabilirler ve yapabilirler,mobilyalar ve evin kısımları hakkında konuşabilirler
Öğrenciler bir odayı tasvir edebilirler Öğrenciler yardım teklif edebilir ve yardım tekliflerini kabul edebilirler,bir şeyin tarihini verebilirler
Öğrenciler yetenekler hakkında konuşabilirler, randevu alabilir ve verebilirler, ricada bulunabilirler, mesleklerini yazılı olarak açıklayabilirler
Öğrenciler insanların o anda ne yapıyor olduklarını genellikle ne yaptıklarıyla kıyaslayabilirler, sorunları hakkında konuşabilirler,
Öğrenciler insanların geçmişte nerede olduklarını söyleyebilirler.bir şeyin ne kadar iyi olduğunu ifade edebilirler.gelecekle ilgili planlar yapabilir
 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
  Bu dersin önkoşulu yada eş koşulu bulunmamaktadır.
 -- ÖNERİLEN DERSLER
  Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
 --DERS İÇERİĞİ
1. Hafta  DERS TANITIMI
2. Hafta  Alfabe, Meslekler, Sınıf dili, Çoğullar
3. Hafta  Ülkeler/Milliyetler, Olmak Fiili: Olumlu/olumsuz ifadeler, sorular ve kısa cevap
4. Hafta  Günlük Hayat, Sıklık Zarfları, Geniş Zaman
5. Hafta   Boş vakit faaliyetleri, Geniş Zaman / Sorular
6. Hafta   Yiyecek, İçecek Siparişi, Aile üyeleri - Ders 18- Sahip Olmak Fiili, Okuma ve Yazma
7. Hafta  Yiyecek, İçecek Siparişi, Aile üyeleri - Ders 18- Sahip Olmak Fiili, Okuma ve Yazma
8. Hafta  Şehirdeki Yer Adları, Mevcudiyet ,Okuma ve Yazma
9. Hafta  Yol Tarifi, Mobilya / Evin Bölümleri, Şimdiki Zaman
10. Hafta   Bir Odanın Tasvir Edilmesi, Aylar, Tarihler
11. Hafta   …e bilmek fiili, Dinleme ve Konuşma, Rica Cümleleri
12. Hafta  Meslekler ve İlgili Fiiller, Geniş Zaman ve Şimdiki Zaman
13. Hafta   Okuma ve Yazma, Gezilecek Yerler, Olmak Fiilinin Geçmiş Zamanı, Planlamalar Yapmak
14. Hafta  Okuma ve Yazma, Gezilecek Yerler, Olmak Fiilinin Geçmiş Zamanı, Planlamalar Yapmak
15. Hafta  
16. Hafta  
 -- ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
  Öğretim Elemanı Ders Notları
 -- ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
  Anlatım, Soru-Yanıt, Gösterme, Uygulama - Alıştırma
 -- STAJ / UYGULAMA
  staj yok
 -- DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
1
40
 Ödev
0
0
 Uygulama
0
0
 Projeler
0
0
 Pratik
0
0
 Quiz
0
0
 Yıliçinin Başarıya Oranı (%)  
40
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
60
 -- İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
14
3
42
 Haftalık uygulamalı ders saati
0
 Okuma Faaliyetleri
0
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
0
 Materyal tasarlama, uygulama
0
 Rapor hazırlama
0
 Sunu hazırlama
0
 Sunum
0
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
8
2
16
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
8
3
24
 Diğer
0
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
82
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
3.28
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
3
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
Geleneksel sanatların farklı yüzyıllarda kullanılan süsleme unsurları, motiflerin oluşturulma teknikleri, alana özgü kültür, estetik, yöntem, makine ve araç-gereçleri konusunda temel bilgilere sahiptir.
2
El Sanatları alanında edindiği temel sanat ve temel tasarım, kuramsal ve uygulamalı bilgilerini kullanır.
3
Geleneksel sanatların yorumlama, tasarlama ve uygulama aşamalarında gerekli olan tüm yüzeyleri, farklı malzemeleri ve materyalleri kullanarak uygulamaya yönelik yeni tasarım önerileri oluşturur.
4
El Sanatları ile ilgili uygulamalarda bağımsız olarak ve/veya grup içinde uyumlu olarak çalışır.
5
El Sanatları alanı ile ilgili yapılan uygulamalarda karşılaşılan sorunları tespit eder, çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alır.
6
Disiplin içi ve disiplinler arası takım çalışması yaparak uygulama süreçleri içerisinde yer alır.X
7
Geleneksel El Sanatları ile ilgili yeni çalışma, bilgi ve fikirlere açık olarak gelişmeleri araştırma, analiz yapma, yorumlama ve uygulama yeterliliğini kendisine kazanım olarak dönüştürmek için gerekli olan ihtiyaçları belirler.
8
Yaşam boyu öğrenme bilincini kazanır.
9
Öğrenimini El Sanatları alanında bir ileri eğitim düzeyine veya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirir.X
10
El Sanatları ile ilgili sektörel hedef kitlesini tanımlar ve ilişki kurar.
11
Alanında kazandığı bilgi, beceri ve yetkinlikleri uzman ya da uzman olmayan kişilere doğru olarak aktarır.
12
Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar.X
13
Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır.
14
Özgün tasarımlardan yola çıkarak El Sanatları alanında farklı uygulamaları başarıyla yürütür.
15
Sanatsal, kültürel ve etik değerlere sahiptir.X
16
Çevre duyarlılığına ve iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahiptir.X