GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ/BNK-403
Dersin Adı: MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Dersin Kredisi: 3 Ders AKTS : 6
Dersin Yarıyılı: 7 Ders Türü : Seçmeli
DERS BİLGİLERİ
 -- DERSİN DİLİ
  Türkçe
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
  Öğrt.Gör.Dr.Gülkadriye KARAKAYA EREN
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
  http://www.websitem.gazi.edu.tr/site/gkarakaya
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
  gkarakaya@gazi.edu.tr
 -- ÖĞRENME ÇIKTILARI
Müşteri İlişkileri konusunda temel bilgilere sahip olmak, Satış ve kalite hakkında temel bilgilere sahip olmak,
Müşteri ilişkilerinde kalite kuralını benimseyebilmek.







 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  Yüzyüze eğitim
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
  Bu dersin önkoşulu yada eş koşulu bulunmamaktadır.
 -- ÖNERİLEN DERSLER
  Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
 --DERS İÇERİĞİ
1. Hafta  MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ GENEL KAVRAMLAR
2. Hafta  MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ GENEL KAVRAMLAR devamı
3. Hafta  MÜŞTERİ ODAKLI YÖNETİM VE EVRELERİ
4. Hafta  MÜŞTERİ ODAKLI YÖNETİM VE EVRELERİ devamı
5. Hafta  PAZARLAMA ve SATIŞTA TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ(TKY)
6. Hafta  PAZARLAMA ve SATIŞTA TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ(TKY)devamı
7. Hafta  Ara sınav
8. Hafta  MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ STRATEJİSİNİN BELİRLENMESİ
9. Hafta   MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ VE MÜŞTERİ HİZMETLERİ
10. Hafta  MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ VE İLETİŞİM
11. Hafta  MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ VE İLETİŞİM devamı
12. Hafta  MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN ÖLÇÜLMESİ
13. Hafta  MÜŞTERİYİ KAZANMA ve TUTMA
14. Hafta  Genel değerlendirme
15. Hafta  Genel değerlendirme
16. Hafta  Final Sınavı
 -- ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
  Odabaşı, Y. ( 2015). Satış ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi(CRM), Aura yayınları, 9.basım, İstanbul. Aktepe, C. , Baş, M. , Tolon, M. ( 2009). Müşteri İlişkileri Yönetimi, detay yayıncılık, Ankara.
 -- ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
  Anlatım
 -- STAJ / UYGULAMA
  -
 -- DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
1
0
 Ödev
0
0
 Uygulama
0
0
 Projeler
0
0
 Pratik
0
0
 Quiz
0
0
 Yıliçinin Başarıya Oranı (%)  
40
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
60
 -- İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
16
3
48
 Haftalık uygulamalı ders saati
0
 Okuma Faaliyetleri
16
2
32
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
16
1
16
 Materyal tasarlama, uygulama
0
 Rapor hazırlama
10
3
30
 Sunu hazırlama
0
 Sunum
10
2
20
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
0
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
0
 Diğer
0
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
146
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
5.84
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
6
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
Matematiksel ve grafiksel araçları sigortacılık alanında kullanabilme becerisi.
2
Sigortacılık alanı ile ilgili temel kavram ve varsayımları anlama becerisiX
3
Ekonomik ve finansal verilerin analiz edilmesi ve modellenmesi için gerekli olan yöntemleri, teknikleri ve araçları sağlayabilmek ve elde edilen sonuçları değerlendirebilmek
4
Ekonomide yer alan piyasaların yapısını ve özelliklerini tanımlayabilmek.X
5
Ekonomik ve finansal değişkenler arasındaki ilişkiler üzerinde tahminleme yapabilmek.
6
Güncel ekonomik olayları kavrayarak, analiz edebilmek ve yorum yapabilmek.X
7
Sigortacılık sektörü üzerine yorum yapabilmek.X
8
Ekonomik, finansal ve muhasebe verilerinden yararlanıp sigorta işletmeleri ve sigorta sektörünü analiz edebilmek.
9
Sosyal/toplumsal problemlere duyarlı çözümler üretebilme becerisiX
10
Disiplinlerarası çalışma ve araştırma yapabilme becerisi kazandırılması