GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
İNGİLİZCE-I/ING-101
Dersin Adı: İNGİLİZCE-I
Dersin Kredisi: 3 Ders AKTS : 3
Dersin Yarıyılı: 1 Ders Türü : Zorunlu
DERS BİLGİLERİ
 -- DERSİN DİLİ
  Türkçe
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
  Okt. Dr. Burçak YILMAZ YAKIŞIK
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
  
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
  burcak@gazi.edu.tr
 -- ÖĞRENME ÇIKTILARI
seçilmiş çeşitli parçaları anlayabilecek, bu alanda cümleler kurabilecek ve kendi alanlarıyla ilgili kısa makale yazabilir.
alanlarında kullanılan temel cümleleri öğrenbilecek ve bu cümleleri ve parçaları Türkçe'den İngilizce'ye yada İngilizce'den Türkçe'ye çevirebilir.







 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
  Bu dersin önkoşulu yada eş koşulu bulunmamaktadır.
 -- ÖNERİLEN DERSLER
  Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
 --DERS İÇERİĞİ
1. Hafta  Zamanlar Meslek seçimi ile ilgili okuma parçası
2. Hafta  Eğitim standartları Zamanlar
3. Hafta  Vitaminler Modal Yardımcı Filler
4. Hafta  Reklamcılık Dilbilgisi: Modal Yardımcı Filler
5. Hafta  Dinamitler Edilgen Çatı
6. Hafta  Göçmenlerin vatanı Edilgen çatı
7. Hafta  Bitkilerde besin dağılımı Mastar ve isim filler
8. Hafta  Arasınav
9. Hafta  St.Helen Dağının Patlaması Mastar ve -ing çekimleri
10. Hafta  Canlılar Bilimi Tekil-çoğul isimler
11. Hafta  Aristotle'dan DNA'ya Tekil-çoğul isimler
12. Hafta  Aristotle'dan DNA'ya Tekil-çoğul isimler
13. Hafta  Genetik Özelliklerin Manüpülasyonu İlgi (Sıfat) Cümleleri
14. Hafta  İstatistik, İhtimal ve Nüfus İsim Cümleleri
15. Hafta  Bilimi Hayatımıza Uygulama İsim Cümleleri
16. Hafta  Yarıyıl sonu sınavı
 -- ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
  Johannsen, K. L. 2006; English for the Humanities, Thomson ELT, 25 Boston, Massachusetts
 -- ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
   Anlatım
 -- STAJ / UYGULAMA
  YOK
 -- DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
1
0
 Ödev
0
0
 Uygulama
0
0
 Projeler
0
0
 Pratik
0
0
 Quiz
0
0
 Yıliçinin Başarıya Oranı (%)  
60
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
40
 -- İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
14
3
42
 Haftalık uygulamalı ders saati
0
 Okuma Faaliyetleri
10
1
10
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
0
 Materyal tasarlama, uygulama
0
 Rapor hazırlama
0
 Sunu hazırlama
0
 Sunum
0
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
1
9
9
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
2
7
14
 Diğer
0
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
75
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
3
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
3
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
Temel kimya bilgilerini kimya problemlerine uygulayarak problemleri çözme becerisi kazanmak.
2
Laboratuvar araçlarını ve malzemelerini etkin biçimde kullanabilme becerisine sahip olmak.
3
Kimya bilgisini kalitatif ve kantitatif problemlerin çözümüne etkin şekilde uygulayabilir.
4
Bilimsel bilgiyi doğru ve etkili bir şekilde aktarabilir.X
5
Kimya kanunlarını, konularını ve temel kurallarını yeni proseslere uygulayabilme becerisine sahip olmak
6
Mesleki ve etik sorumluluk bilinci kazanmakX
7
Bireysel çalışma becerisi kazanmakX
8
Kimya ve ilgili alanlardaki endüstriyel veya araştırma geliştirme laboratuvarlarında çalışabilir.
9
Disiplinler arası çalışma bilgi ve becerisine sahip olurX
10
Kimya endüstrisi, ilaç endüstrisi, sağlık, tarım ve kimya ile ilgili her türlü alanlarda çalışır