GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
İNGİLİZCE-II/ING-102
Dersin Adı: İNGİLİZCE-II
Dersin Kredisi: 3 Ders AKTS : 3
Dersin Yarıyılı: 2 Ders Türü : Zorunlu
DERS BİLGİLERİ
 -- DERSİN DİLİ
  Türkçe
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
  Öğr. Gör. Osman Tolga GÜL
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
  
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
  tolgagul@gazi.edu.tr
 -- ÖĞRENME ÇIKTILARI
Alanında yeterli olacak düzeyde yabancı dil bilgisine sahip olur.
Kısa net iletileri kavrar
Kısa, günlük metinleri kavrar
Basit, günlük sohbetlere katılır
Sade bir dille kendi ve çevresi hakkında konuşur
Kısa, basit notlar ve iletiler yazar



 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  Bu ders yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
  Bulunmamaktadır.
 -- ÖNERİLEN DERSLER
  Bulunmamaktadır.
 --DERS İÇERİĞİ
1. Hafta  Genel tekrar
2. Hafta  Dersler, Geçmiş Zaman, Düz Cümleler, Okuma ve Yazma
3. Hafta  İşte Hayat!, Vücudun Kısımları., Geçmiş Zaman. Sorular ve Kısa Cevaplar.
4. Hafta  Dinleme ve Konuşma, Eczaneden Bir Şey Almak, Seyahat.
5. Hafta  Cek, -cak, Okuma ve Yazma - Ders 52- İşte Hayat!
6. Hafta  Yiyecek ve İçecek, Sayılabilen ve Sayılamayan İsimler, Dinleme ve Yazma
7. Hafta  Yemek Siparişi Vermek, Giysiler. Öğrenciler Ders 58- Sıfatlar. Öğrenciler
8. Hafta  ARA SINAV
9. Hafta  Okuma ve Yazma, İşte Hayat!
10. Hafta  Postanede, Zorunluluk, Dinleme ve Yazma
11. Hafta  Telefonda, Hava, Karşılaştırmalar, Okuma ve Yazma
12. Hafta  İşte Hayat!, Coğrafi Özellikler, Sıfatlarda En Üstünlük Derecesi, Dinleme ve Yazma
13. Hafta  Ölçümler, Günlük İşler. Öğrenciler, Yakın Geçmiş Zaman
14. Hafta  Okuma ve Yazma, Öğrenciler, İşte Hayat!, Tecrübeler hakkında Konuşma.
15. Hafta  Dönem sonu sınavı
16. Hafta  
 -- ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
  1- Tom Hutchinson, “English For Life- Elementary”, Oxford University Press
 -- ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
  Anlatım, Soru-Yanıt, Uygulama - Alıştırma
 -- STAJ / UYGULAMA
  Bulunmamaktadır.
 -- DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
1
40
 Ödev
0
0
 Uygulama
0
0
 Projeler
0
0
 Pratik
0
0
 Quiz
1
60
 Yıliçinin Başarıya Oranı (%)  
40
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
60
 -- İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
14
3
42
 Haftalık uygulamalı ders saati
5
2
10
 Okuma Faaliyetleri
0
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
0
 Materyal tasarlama, uygulama
0
 Rapor hazırlama
0
 Sunu hazırlama
0
 Sunum
0
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
1
12
12
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
1
14
14
 Diğer
0
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
78
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
3.12
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
3
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
Fizik alanındaki kavram ve düşünceleri bilimsel yöntemlerle inceleyebilir, problemi ortaya koyabilir, analiz edebilir, araştırmalara dayalı çözüm üretebilir, yorumlayabilir ve değerlendirebilir.X
2
Bilimsel ve mesleki etik anlayışına sahiptir ve bu anlayışı her türlü ortamda savunabilirX
3
Öğrenme gereksinimlerini belirleyebilir, sorgulayabilir ve edindiği bilgi ve becerileri sorgulayıcı bir yaklaşımla değerlendirebilirX
4
Fizik alanıyla ilgili konularda çevresini bilgilendirebilme, düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nitel ve nicel verilerle destekleyerek aktarabilme yetkinliğine sahip olurX
5
Endüstriyel ve Ar-Ge çalışmaları için bilgisayarlı tasarım yapabilir.X
6
Fizik ve uygulamaları için gerekli olan teknikleri ve modern cihazları kullanabilme becerisine sahiptir.X
7
Fizik ve ilgili bilim/ teknoloji alanlarında dünyadaki yenilikleri ve gelişmeleri takip ederek kendini geliştirme yetkinliğine sahiptir.X
8
Grup çalışması yapabilir, etkinlikleri planlayabilir ve gerektiğinde yönetebilir.X
9
Disiplinler arası konularda edindiği bilgi ve becerileri kullanabilirX
10
Doğa olaylarını bilimsel olarak anlayabilir ve anlatabilir.X
11
Sağlık/Medikal Fizik ve Nükleer Tıp’ta kullanılan yöntemleri ve fiziğini anlayabilir, anlatabilir ve yeni katkı sağlayabilir.X