GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
İNGİLİZCE-I/ING-101
Dersin Adı: İNGİLİZCE-I
Dersin Kredisi: 3 Ders AKTS : 3
Dersin Yarıyılı: 1 Ders Türü : Zorunlu
DERS BİLGİLERİ
 -- DERSİN DİLİ
  Türkçe
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
  Doç.Dr.Erhan ESER
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
  
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
  erhaneser@gazi.edu.tr
 -- ÖĞRENME ÇIKTILARI
Alanında yeterli olacak düzeyde ("European Language Portfolio Global Scale", Level B1) yabancı dil bilgisine sahip olur
Kısa net iletileri kavrar
Kısa, günlük metinleri kavrar
Basit, günlük sohbetlere katılır
Sade bir dille kendi ve çevresi hakkında konuşur
Kısa, basit notlar ve iletiler yazar



 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
  Bulunmamaktadır.
 -- ÖNERİLEN DERSLER
  Bulunmamaktadır.
 --DERS İÇERİĞİ
1. Hafta  Ders tanıtımı
2. Hafta  Alfabe, Mesleğin Ne?, Sınıf dili, Çoğullar, Dinleme ve Konuşma, İşte Hayat
3. Hafta  Ülkeler/Milliyetler, Olmak Fiili: Olumlu/olumsuz ifadeler, sorular ve kısa cevap, Dinleme ve Konuşma
4. Hafta  Günlük Hayat: Sıklık Zarfları, Geniş Zaman, Okuma ve Yazma, İşte Hayat
5. Hafta  Boş vakit faaliyetleri, Geniş Zaman / Sorular, Dinleme ve Konuşma
6. Hafta  Yiyecek, İçecek Siparişi, Aile üyeleri, Sahip Olmak Fiili, Okuma ve Yazma, İşte Hayat
7. Hafta  Şehirdeki Yer Adları, Mevcudiyet, Okuma ve Yazma
8. Hafta  Ara Sınav
9. Hafta  Yol Tarifi, Mobilya / Evin Bölümleri, Şimdiki Zaman
10. Hafta  Bir Odanın Tasvir Edilmesi, İşte Hayat, Aylar, Tarihler
11. Hafta  …e bilmek fiili, Dinleme ve Konuşma, Rica Cümleleri
12. Hafta  Meslekler ve İlgili Fiille, Geniş Zaman ve Şimdiki Zaman
13. Hafta  Okuma ve Yazma, İşte Hayat, Gezilecek Yerler
14. Hafta  Olmak Fiilinin Geçmiş Zamanı, Dinleme ve Konuşma, Planlamalar Yapmak
15. Hafta  Dönem sonu sınav
16. Hafta  
 -- ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
  1-Tom Hutchinson, “English For Life- Elementary”, Oxford University Press
 -- ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
  Anlatım, Soru-Yanıt, Uygulama - Alıştırma
 -- STAJ / UYGULAMA
  Bulunmamaktadır.
 -- DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
1
40
 Ödev
0
0
 Uygulama
0
0
 Projeler
0
0
 Pratik
0
0
 Quiz
1
60
 Yıliçinin Başarıya Oranı (%)  
40
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
60
 -- İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
12
3
36
 Haftalık uygulamalı ders saati
5
3
15
 Okuma Faaliyetleri
0
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
0
 Materyal tasarlama, uygulama
0
 Rapor hazırlama
0
 Sunu hazırlama
0
 Sunum
0
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
1
12
12
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
1
16
16
 Diğer
0
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
79
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
3.16
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
3
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
Fizik alanındaki kavram ve düşünceleri bilimsel yöntemlerle inceleyebilir, problemi ortaya koyabilir, analiz edebilir, araştırmalara dayalı çözüm üretebilir, yorumlayabilir ve değerlendirebilir.X
2
Bilimsel ve mesleki etik anlayışına sahiptir ve bu anlayışı her türlü ortamda savunabilirX
3
Öğrenme gereksinimlerini belirleyebilir, sorgulayabilir ve edindiği bilgi ve becerileri sorgulayıcı bir yaklaşımla değerlendirebilirX
4
Fizik alanıyla ilgili konularda çevresini bilgilendirebilme, düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nitel ve nicel verilerle destekleyerek aktarabilme yetkinliğine sahip olurX
5
Endüstriyel ve Ar-Ge çalışmaları için bilgisayarlı tasarım yapabilir.X
6
Fizik ve uygulamaları için gerekli olan teknikleri ve modern cihazları kullanabilme becerisine sahiptir.X
7
Fizik ve ilgili bilim/ teknoloji alanlarında dünyadaki yenilikleri ve gelişmeleri takip ederek kendini geliştirme yetkinliğine sahiptir.X
8
Grup çalışması yapabilir, etkinlikleri planlayabilir ve gerektiğinde yönetebilir.X
9
Disiplinler arası konularda edindiği bilgi ve becerileri kullanabilirX
10
Doğa olaylarını bilimsel olarak anlayabilir ve anlatabilir.X
11
Sağlık/Medikal Fizik ve Nükleer Tıp’ta kullanılan yöntemleri ve fiziğini anlayabilir, anlatabilir ve yeni katkı sağlayabilir.X