GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
İNGİLİZCE-I/ING-101
Dersin Adı: İNGİLİZCE-I
Dersin Kredisi: 3 Ders AKTS : 3
Dersin Yarıyılı: 1 Ders Türü : Zorunlu
DERS BİLGİLERİ
 -- DERSİN DİLİ
  İNGİLİZCE
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
  Prof.Dr.
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
  www.gazi.edu.tr
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
  @gazi.edu.tr
 -- ÖĞRENME ÇIKTILARI
Öğrenciler temel düzeyde okuduklarını anlayabilecek ve yazma becerisini kazanabilecek, konuşulanları anlayabilip sözlü karşılık verebileceklerdir.








 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
  Bu dersin önkoşulu yada eş koşulu bulunmamaktadır.
 -- ÖNERİLEN DERSLER
  Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
 --DERS İÇERİĞİ
1. Hafta  ORIENTATION
2. Hafta  Lesson 1 – The alphabet – What do you do? Lesson 2 – Classroom language - plurals Lesson 3 – Ordinal numbers
3. Hafta  Lesson 4 – Saying hello and goodbye Lesson 5 – Countries and nationalities Lesson 6 – To be - statements, questions, short answers
4. Hafta  Lesson 7 – Giving personal information Lesson 8 – Talking about days and time Lesson 9 – Everyday life – frequency adverbs
5. Hafta  Lesson 10 – Present simple - statements Lesson 11 – And, but, because Lesson 12 – Responding
6. Hafta  Lesson 13 – Free time activities Lesson 14 – Present simple – questions and short answers Lesson 15 – Talking about likes and
7. Hafta  Lesson 16 – Ordering food and drink Lesson 17 – Family members Lesson 18 – Have/has got
8. Hafta  Lesson 19 – Describing your family Lesson 20 – Suggestions Lesson 21 – Places in a town
9. Hafta  Lesson 22 – There is/are - statements, questions, short answers Lesson 23 – Describing your town Lesson 24 – Giving directions
10. Hafta  REVISION ( MID-TERM )
11. Hafta  Lesson 25 – Furniture – parts of a house Lesson 26 – Present continuous – statements, questions, short answers Lesson 27 ̵
12. Hafta  Lesson 28 – Offering help Lesson 29 – Months of the year, dates Lesson 30 – Can/ can’t - statements, questions, short answers
13. Hafta  Lesson 31 – Making appointment Lesson 32 – Making polite requests Lesson 33 – Jobs and related verbs
14. Hafta  Lesson 34 – Present simple & continuous Lesson 35 – Describing your job Lesson 36 – Talking about problems
15. Hafta  Lesson 37 – Places to go Lesson 38 – Past simple to be - statements, questions, short answers Lesson 39 – Saying how good something
16. Hafta  
 -- ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
   “English For Life- Elementary” by Tom Hutchinson (Oxford University Pres )
 -- ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
  Anlatım
 -- STAJ / UYGULAMA
  Yok
 -- DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
1
30
 Ödev
0
0
 Uygulama
0
0
 Projeler
0
0
 Pratik
1
10
 Quiz
0
0
 Yıliçinin Başarıya Oranı (%)  
40
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
60
 -- İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
14
3
42
 Haftalık uygulamalı ders saati
0
 Okuma Faaliyetleri
0
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
0
 Materyal tasarlama, uygulama
0
 Rapor hazırlama
0
 Sunu hazırlama
0
 Sunum
0
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
1
13
13
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
1
20
20
 Diğer
0
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
75
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
3
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
3
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
Matematik, fen bilimleri ve otomotiv alanı ile ilgili mühendislik konularında yeterli bilgi birikimi; bu alanlardaki kuramsal ve uygulamalı bilgileri, mühendislik problemlerini modelleme ve çözme için uygulayabilme becerisi.X
2
Mühendislik problemlerini tanımlama, formüle etme ve çözme becerisi; bu amaçla uygun analiz ve modelleme yöntemlerini seçme ve uygulama becerisiX
3
Motor ve taşıt tasarımı ile ilgili projeleri değerlendirme, herhangi bir motor ve taşıt aksamını tasarlama, prototip ve seri imalat aşamasına getirme becerisi,X
4
Belirli ihtiyaçlara yönelik karmaşık sistem, parça veya süreci tamamen veya kısmen tasarlama becerisiX
5
Mühendislik uygulamaları için gerekli olan modern yöntem ve araçları geliştirme, seçme ve etkin bir şekilde kullanma becerisi; bilişim teknolojilerini etkin bir şekilde kullanma becerisi.X
6
Mühendislik problemlerinin incelenmesi ve çözümü için deney tasarlama, deney yapma, veri toplama, sonuçları analiz etme ve yorumlama becerisi.X
7
Bireysel ve takım içerisinde çalışabilme ve diğer disiplinlerle etkin biçimde çalışabilme becerisi.
8
Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim kurma becerisi; en az bir yabancı dil bilgisi.X
9
Yaşam boyu öğrenme çerçevesinde, bilgiye erişebilme, bilim ve teknolojideki gelişmeleri takip edebilme ve kendini yenileme becerisi.X
10
Mesleki ve etik sorumluluk bilinci
11
İş hayatında liderlik, girişimcilik, yenilikçilik ve sürdürülebilir kalkınma hakkında farkındalık.X
12
Mühendislik uygulamalarında mevzuat ve hukuksal sonuçlar konusunda, iş sağlığı ve güvenliği alanlarında yetkin olmak.X
13
Gürültü, çevre ve emisyonlar konusunda araştırma ve uygulama becerisiX
14
Alanında eğitim verme becerisi.X