GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
İNGİLİZCE-I/ING-101
Dersin Adı: İNGİLİZCE-I
Dersin Kredisi: 3 Ders AKTS : 3
Dersin Yarıyılı: 1 Ders Türü : Zorunlu
DERS BİLGİLERİ
 -- DERSİN DİLİ
  Türkçe
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
  Prof. Dr. Salih YAZICIOĞLU
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
  http://websitem.gazi.edu.tr/site/syazicioglu
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
  syazicioglu@gazi.edu.tr
 -- ÖĞRENME ÇIKTILARI
Öğrenciler temel düzeyde okuduklarını anlayabilecek ve yazma becerisini kazanabilecek, konuşulanları anlayabilip sözlü karşılık verebileceklerdir.








 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  -
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
  -
 -- ÖNERİLEN DERSLER
  -
 --DERS İÇERİĞİ
1. Hafta  ORIENTATION
2. Hafta  Lesson 1 – The alphabet – What do you do? Lesson 2 – Classroom language - plurals Lesson 3 – Ordinal numbers
3. Hafta  Lesson 4 – Saying hello and goodbye Lesson 5 – Countries and nationalities Lesson 6 – To be - statements, questions, short answers
4. Hafta  Lesson 7 – Giving personal information Lesson 8 – Talking about days and time Lesson 9 – Everyday life – frequency adverbs
5. Hafta  Lesson 10 – Present simple - statements Lesson 11 – And, but, because Lesson 12 – Responding
6. Hafta  Lesson 13 – Free time activities Lesson 14 – Present simple – questions and short answers Lesson 15 – Talking about likes and
7. Hafta  Lesson 16 – Ordering food and drink Lesson 17 – Family members Lesson 18 – Have/has got
8. Hafta  Lesson 19 – Describing your family Lesson 20 – Suggestions Lesson 21 – Places in a town
9. Hafta  Lesson 22 – There is/are - statements, questions, short answers Lesson 23 – Describing your town Lesson 24 – Giving directions
10. Hafta  REVISION ( MID-TERM )
11. Hafta  Lesson 25 – Furniture – parts of a house Lesson 26 – Present continuous – statements, questions, short answers Lesson 27 ̵
12. Hafta  Lesson 28 – Offering help Lesson 29 – Months of the year, dates Lesson 30 – Can/ can’t - statements, questions, short answers
13. Hafta  Lesson 31 – Making appointment Lesson 32 – Making polite requests Lesson 33 – Jobs and related verbs
14. Hafta  Lesson 34 – Present simple & continuous Lesson 35 – Describing your job Lesson 36 – Talking about problems
15. Hafta  Lesson 37 – Places to go Lesson 38 – Past simple to be - statements, questions, short answers Lesson 39 – Saying how good something
16. Hafta  
 -- ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
   “English For Life- Elementary” by Tom Hutchinson (Oxford University Pres)
 -- ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
  -
 -- STAJ / UYGULAMA
  -
 -- DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
1
40
 Ödev
0
0
 Uygulama
0
0
 Projeler
0
0
 Pratik
0
0
 Quiz
0
0
 Yıliçinin Başarıya Oranı (%)  
40
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
60
 -- İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
14
2
28
 Haftalık uygulamalı ders saati
0
 Okuma Faaliyetleri
12
1
12
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
0
 Materyal tasarlama, uygulama
0
 Rapor hazırlama
0
 Sunu hazırlama
0
 Sunum
0
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
1
12
12
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
1
12
12
 Diğer
0
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
64
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
2.56
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
3
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
Temel matematik ve fen bilimleri ile temel mühendislik konularında yeterli altyapıya sahip olma; bu alandaki kuramsal ve uygulamalı bilgileri mühendislik çözümleri için beraber kullanma becerisiX
2
Karmaşık mühendislik problemlerini saptama, tanımlama, formüle etme ve çözme becerisi; bu amaçla uygun analiz ve modelleme yöntemlerini seçme ve uygulama becerisiX
3
Karmaşık bir sistemi, süreci, cihazı veya ürünü gerçekçi kısıtlar ve koşullar altında, belirli gereksinimleri karşılayacak şekilde tasarlama becerisi; bu amaçla modern tasarım yöntemlerini uygulama becerisi (gerçekçi kısıtlamalar ve koşullar tasarımın niteliğine göre, ekonomi, çevre koşulları, sürdürülebilirlik, üretilebilirlik, etik, sağlık, güvenlik, sosyal ve politik sorunlar gibi öğeleri içerirler)X
4
Mühendislik uygulamaları için gerekli olan modern teknik ve araçları geliştirme, seçme ve kullanma becerisi; bilişim teknolojilerini etkin bir şekilde kullanma becerisiX
5
Mühendislik problemlerinin incelenmesi için deney tasarlama, deney yapma, veri toplama, sonuçları analiz etme ve yorumlama becerisiX
6
Disiplin içi ve çok disiplinli takımlarda etkin biçimde çalışabilme becerisi; bireysel çalışma becerisiX
7
Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim kurma becerisi; en az bir yabancı dil bilgisiX
8
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci; bilgiye erişebilme, bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme ve kendini sürekli yenileme becerisiX
9
Mesleki ve etik sorumluluk bilinciX
10
Proje yönetimi ile risk yönetimi ve değişiklik yönetimi gibi iş hayatındaki uygulamalar hakkında bilgi; girişimcilik, yenilikçilik ve sürdürülebilir kalkınma hakkında farkındalıkX
11
Mühendislik uygulamalarının evrensel ve toplumsal boyutlarda sağlık, çevre ve güvenlik üzerindeki etkileri ile çağın sorunları hakkında bilgi; mühendislik çözümlerinin hukuksal sonuçları konusunda farkındalıkX
12
Yönetsel becerilere sahip inşaat mühendisi yetiştirmekX