GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
İNGİLİZCE-I/ING-101
Dersin Adı: İNGİLİZCE-I
Dersin Kredisi: 3 Ders AKTS : 3
Dersin Yarıyılı: 1 Ders Türü : Zorunlu
DERS BİLGİLERİ
 -- DERSİN DİLİ
  İngilizce
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
  Bölüm Başkanlığı
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
  -
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
  -
 -- ÖĞRENME ÇIKTILARI
Öğrenciler kendilerini tanıtabilir ve kelimeleri kodlayabilirler, sayıları kullanabilir ve binaların katlarını sorabilirler. 
Öğrenciler kişisel bilgileri sorup öğrenebilirler,günler ve saatler hakkında konuşabilirler. 
Öğrenciler günlük yaşantıları hakkında konuşabilirler, yazabilirler, karşılık verebilirler 
Öğrenciler boş zaman faaliyetleri hakkında soru sorabilirler, konuşabilirler, sevdiği ve sevmediği şeyler hakkında konuşabilirler 
Öğrenciler yiyecek ve içecek siparişi verebilirler,aile bireylerinin ilişkileri hakkında konuşabilirler
Öğrenciler şehirdeki değişik yerleri isimlendirebilirler, yol tarifi sorabilirler ve yapabilirler,mobilyalar ve evin kısımları hakkında konuşabilirler
Öğrenciler bir odayı tasvir edebilirler Öğrenciler yardım teklif edebilir ve yardım tekliflerini kabul edebilirler,bir şeyin tarihini verebilirler 
Öğrenciler yetenekler hakkında konuşabilirler, randevu alabilir ve verebilirler, ricada bulunabilirler, mesleklerini yazılı olarak açıklayabilirler 
Öğrenciler insanların o anda ne yapıyor olduklarını genellikle ne yaptıklarıyla kıyaslayabilirler, sorunları hakkında konuşabilirler, 
Öğrenciler insanların geçmişte nerede olduklarını söyleyebilirler.bir şeyin ne kadar iyi olduğunu ifade edebilirler.gelecekle ilgili planlar yapabilir
 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
   Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
   Bu dersin önkoşulu yada eş koşulu bulunmamaktadır.
 -- ÖNERİLEN DERSLER
  Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
 --DERS İÇERİĞİ
1. Hafta   Oryantasyon
2. Hafta   Alfabe, Meslekler, Sınıf dili, Çoğullar
3. Hafta  Ülkeler/Milliyetler, Olmak Fiili: Olumlu/olumsuz ifadeler, sorular ve kısa cevap
4. Hafta  Günlük Hayat, Sıklık Zarfları, Geniş Zaman
5. Hafta  Boş vakit faaliyetleri, Geniş Zaman / Sorular
6. Hafta  Yiyecek, İçecek Siparişi, Aile üyeleri - Ders 18- Sahip Olmak Fiili, Okuma ve Yazma
7. Hafta  Ara Sınav
8. Hafta  Yiyecek, İçecek Siparişi, Aile üyeleri - Ders 18- Sahip Olmak Fiili, Okuma ve Yazma
9. Hafta   Şehirdeki Yer Adları, Mevcudiyet ,Okuma ve Yazma
10. Hafta  Yol Tarifi, Mobilya / Evin Bölümleri, Şimdiki Zaman
11. Hafta  Bir Odanın Tasvir Edilmesi, Aylar, Tarihler
12. Hafta   …e bilmek fiili, Dinleme ve Konuşma, Rica Cümleleri
13. Hafta   Meslekler ve İlgili Fiiller, Geniş Zaman ve Şimdiki Zaman
14. Hafta  Okuma ve Yazma, Gezilecek Yerler, Olmak Fiilinin Geçmiş Zamanı, Planlamalar Yapmak
15. Hafta  Okuma ve Yazma, Gezilecek Yerler, Olmak Fiilinin Geçmiş Zamanı, Planlamalar Yapmak
16. Hafta  Yarıyıl sonu Sınavı
 -- ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
  Öğretim Elemanı Ders Notları
 -- ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
     Anlatım, Soru-Yanıt, Gösterme, Uygulama - Alıştırma
 -- STAJ / UYGULAMA
  YOK
 -- DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
1
40
 Ödev
0
0
 Uygulama
0
0
 Projeler
0
0
 Pratik
0
0
 Quiz
0
0
 Yıliçinin Başarıya Oranı (%)  
40
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
60
 -- İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
14
3
42
 Haftalık uygulamalı ders saati
0
 Okuma Faaliyetleri
0
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
0
 Materyal tasarlama, uygulama
0
 Rapor hazırlama
0
 Sunu hazırlama
0
 Sunum
0
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
8
2
16
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
8
3
24
 Diğer
0
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
82
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
3.28
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
3
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
Geleneksel Türk Sanatları alanı ile ilgili Türk-İslam sanat kültürü ve estetik konularında bilgi sahibidir
2
Bilimsel araştırma yöntemlerini bilir
3
Geleneksel Türk Sanatları alanına ilişkin yöntem ve teknikleri kullanır
4
Kitap, Çini, Halı-Kilim-kumaş tasarımı alanındaki yeterli düzeyde bilgi, beceri ve alışkanlıkları kullanarak tasarım yapar
5
Teknolojik gelişmeleri kullanarak Geleneksel Türk Sanatları alanında yenilikçi prototip ürün geliştirir
6
Geleneksel Türk Sanatları alanındaki uygulamalarda karşılaşılan sorunları çözmek için bireysel ve ya ekip üyesi olarak sorumluluk alır
7
Geleneksel Türk Sanatları alanında özgün yapıtlarını toplumla paylaşır ve sonuçlarını değerlendirir
8
Çözümleyici ve eleştirel düşünür
9
Kendi eserlerini sorgulama
10
Geleneksel Türk Sanatları alanı ile ilgili konuları görsel, yazılı ve sözlü iletişim yöntemlerini kullanarak aktarır
11
Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevrede proje,etkinlikler düzenler ve uygular
12
Sanat ve tasarım konusunda ulusal ve Uluslar arası değerlerin farkındadır
13
Soyut ve somut kavramları; yaratıcı düşünceyle, yenilikçi ve özgün yapıtlara dönüştürebilir
14
Alanında başarıyla iş yürütebilecek yetkinliğe sahiptirX