GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
Yabancı Dil -I-/ENG101
Dersin Adı: Yabancı Dil -I-
Dersin Kredisi: 4 Ders AKTS : 2
Dersin Yarıyılı: 1 Dersin Türü : Zorunlu
DERS BİLGİLERİ
 -- DERS KATALOG TANIMI (İÇERİĞİ)
 -- TEMEL DERS KİTABI
 -- YARDIMCI DERS KİTAPLARI
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
 -- DERSİN DİLİ
  Türkçe
 -- DERSİN AMACI ve HEDEFİ
 -- DERSİN ÖĞRENİM ÇIKTILARI
Öğrenciler kendilerini tanıtabilirler.
Öğrenciler meslekleri sorabilir ve üçüncü kişilerin mesleklerini söyleyebilirler.
Öğrenciler İngilizce yaş ve telefon numarası sorabilirler.
Öğrenciler cins isimlerde tekillik çoğulluk durumlarını tanıyabilir ve ilgili isimler yerine zamir kullanabilirler.
Öğrenciler nesnelerin adetlerini sorabilir ve ilgili sorulara cevap verebilirler.
Öğrenciler zamanı sorabilir ve ilgili sorulara saat, gün, ay ve mevsim belirterek cevap verebilirler.
Öğrenciler zaman edatlarını tanıyarak içinde bulundukları zamanda gerçekleşen olayları anlatabilirler.
Öğrenciler İngilizce iyelik durumlarını tanıyabilirler.
Öğrenciler yer edatlarını tanıyabilirler.
Öğrenciler iki tümceyi doğru bağlaç kullanarak bağlayabilirler.

 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  Bu ders bilgi teknolojilerine dayalı uzaktan eğitim yoluyla verilmektedir.
 --DERSİN HAFTALIK DAĞILIMI
1. Hafta  Oryantasyon, İngilizce kendini tanıtma
2. Hafta  Meslekleri tanıma, Olmak (to be) fiili
3. Hafta  Sayıları tanıma, İngilizce telefon numarası ve yaş sorma
4. Hafta  Cins isimlerde çoğul eki, Özne durumundaki çoğul zamirler
5. Hafta  There is /There are (var) kalıbı, İngilizce zamanı (saat, gün, ay, mevsim) sorma
6. Hafta  Zaman Edatları, Şimdiki zaman
7. Hafta  VİZE
8. Hafta  Genel tekrar
9. Hafta  Ülkeler ve milliyetler, Have got /has got kalıbı
10. Hafta  İngilizce kıyafet isimleri, Yer edatları
11. Hafta  İyelik sıfatları ve hava durumu, ‘Ve, fakat, ama’ bağlaçları
12. Hafta  ‘This, That, These, Those’ kalıpları, İsimlerde tanımlık durumu
13. Hafta  Çoğul öznelerle geniş zaman, Tekil öznelerle geniş zaman
14. Hafta  Sıklık zarfları, Geniş zaman ve Şimdiki zaman ayrımı
15. Hafta  
16. Hafta  
 -- ÖĞRETİM FAALİYETLERİ
 -- DEĞERLENDİRME ÖLÇÜTLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
1
40
 Ödev
0
0
 Uygulama
0
0
 Projeler
0
0
 Pratik
0
0
 Quiz
0
0
 Dönemiçi Çalışmaların Yıliçi Başarıya Oranı (%)  
40
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
60
 -- DERSİN İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
14
4
56
 Haftalık uygulamalı ders saati
0
 Okuma Faaliyetleri
0
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
0
 Materyal tasarlama, uygulama
0
 Rapor hazırlama
0
 Sunu hazırlama
0
 Sunum
0
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
1
2
2
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
1
2
2
 Diğer
0
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
60
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
2.4
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
2
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
Sosyal hizmet uygulama alanları ve kuramı hakkında bilgi sahibi olur.X
2
Sosyal hizmetin mesleki etik ilke ve değerlerini öğrenir.X
3
İnsan davranışı ve sosyal çevre hakkında bilgi edinir.X
4
İletişim becerilerini öğrenir.X
5
Sosyal hizmette araştırma yöntem ve tekniklerini öğrenir.X
6
Sosyal hizmet kuruluşlarında yönetim hakkında bilgi sahibi olur.X
7
Sosyal politika ve planlama hakkında bilgi sahibi olur.X
8
Etik ilkeler çerçevesinde uygulama yapma becerisi kazanır.X
9
Sosyal hizmetin kuram bilgilerini uygulama alanlarına aktarma becerisi kazanır.X
10
İnsan gelişimini ve sosyal çevreyi tanıma becerisini kazanır.X
11
Birey, aile, grup, toplum ve kurumlarla iletişim kurma becerisini kazanır.X
12
Sosyal hizmetin uygulama alanlarında araştırma yapabilme ve mesleki literatürü yorumlama becerisine sahip olur.X
13
Sosyal hizmet kurumlarını yönetme becerisi gelişir.X
14
Sosyal politikalarının nasıl oluşturulduğunu öğrenir.X
15
Farklı düzeydeki müracaatçılara yönelik uygulamalarını mesleki etik değer ve standartlara uygun olarak gerçekleştirir.X
16
Sosyal hizmet uygulamasına rehberlik eden kuramsal yaklaşımları ve modelleri kullanır.X
17
Sosyal çevrenin insan davranışı üzerindeki etkisini bilir ve müdahalelerinde insanların gelişim dönemlerinin özelliklerine göre davranır.X
18
Mesleki uygulamalarında iletişim becerilerini en üst düzeyde kullanır.X
19
Sosyal hizmetin uygulama alanlarına ve uygulanacak yeni hizmet modellerine ilişkin araştırma yapar ve alan ile ilgili literatürü takip etme sorumluluğunu alır.X
20
Sosyal hizmet kuruluşlarının yönetimi ve işleyişi ile ilgili sorumluluklar alır.X
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
   (.)
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
   (.)
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
   (.)