GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI
DERS TANIMI
Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme/EBS122 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
DERS BİLGİLERİ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- DERS KATALOG TANIMI (İÇERİĞİ) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- TEMEL DERS KİTABI | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- YARDIMCI DERS KİTAPLARI | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- DERSİN ÖNKOŞULLARI | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- DERSİN DİLİ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Türkçe | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- DERSİN AMACI ve HEDEFİ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- DERSİN ÖĞRENİM ÇIKTILARI | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Yetişkin eğitimini tanımlar, yetişkin eğitimiyle ilişkili kavramları bilir, Türkiye’de yetişkin eğitiminin tarihsel gelişimini kavrar; yetişkin eğitimiyle ilgili yaklaşım ve modelleri bilir; yetişkinler ve öğrenme ilişkisini analiz eder; hayat boyu öğrenmenin amacını kavrar, Yetişkin eğitimini tanımlar, yetişkin eğitimiyle ilişkili kavramları bilir, Türkiye’de yetişkin eğitiminin tarihsel gelişimini bilir; yetişkin eğitimiyle ilgili yaklaşım ve modelleri kavrar; yetişkinler ve öğrenme ilişkisini açıklar; hayat boyu öğrenmenin amacını bilir, Yetişkin eğitiminin tanımlar; yetişkin eğitimiyle ilişkili kavramları bilir, Türkiye’de yetişkin eğitiminin tarihsel gelişimini bilir; yetişkin eğitimiyle ilgili yaklaşım ve modelleri kavrar; yetişkinler ve öğrenme durumlarını açıklar; hayat boyu öğrenmenin amacını bilir, Yetişkin eğitiminin tanımlar; yetişkin eğitimiyle ilişkili kavramları bilir, Türkiye’de yetişkin eğitiminin tarihsel gelişimini bilir; yetişkin eğitimiyle ilgili yaklaşım ve modelleri kavrar; yetişkinler ve öğrenme durumlarını açıklar; hayat boyu öğrenmenin amacını bilir Yetişkin eğitiminin tanımlar; yetişkin eğitimiyle ilişkili kavramları bilir, Türkiye’de yetişkin eğitiminin tarihsel gelişimini bilir; yetişkin eğitimiyle ilgili yaklaşım ve modelleri kavrar; yetişkinler ve öğrenme durumlarını açıklar; hayat boyu öğrenmenin amacını bilir, Yetişkin eğitiminin tanımlar; yetişkin eğitimiyle ilişkili kavramları bilir, Türkiye’de yetişkin eğitiminin tarihsel gelişimini bilir; yetişkin eğitimiyle ilgili yaklaşım ve modelleri kavrar; yetişkinler ve öğrenme durumlarını açıklar; hayat boyu öğrenmenin amacını bilir, |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- ÖĞRETİM FAALİYETLERİ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(İlgili Öğretim elemanı) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
((...)) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
((...)) |