GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
HAZIRLIK (ARAPÇA)/HAZ-100
Dersin Adı: HAZIRLIK (ARAPÇA)
Dersin Kredisi: 0 Ders AKTS : 60
Dersin Yarıyılı: 0 Dersin Türü : Zorunlu
DERS BİLGİLERİ
 -- DERS KATALOG TANIMI (İÇERİĞİ)
 -- TEMEL DERS KİTABI
 -- YARDIMCI DERS KİTAPLARI
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
 -- DERSİN DİLİ
  Türkçe
 -- DERSİN AMACI ve HEDEFİ
 -- DERSİN ÖĞRENİM ÇIKTILARI
Arap Dili Eğitimi anabilimdalında eğitime başlayabilmek için hazırlık sınıfında başarılı olmak gerekmektedir.
Arap Dili Eğitimi anabilimdalında eğitime başlayabilmek için hazırlık sınıfında başarılı olmak gerekmektedr.
Arap Dili Eğitimi anabilimdalında eğitime başlayabilmek için hazırlık sınıfında başarılı olmak gerekmektdir.
Arap Dili Eğitimi anabilimdalında eğitime başlayabilmek için hazırlık sınıfında başarılı olmak gerekmektedir.
Arap Dili Eğitimi anabilimdalında eğitime başlayabilmek için hazırlık sınıfında başarılı olmak gerekmektedir.
Arap Dili Eğitimi anabilimdalında eğitime başlayabilmek için hazırlık sınıfında başarılı olmak grekmektedir.
Arap Dili Eğitimi anabilimdalında eğitime başlayabilmek için hazırlık sınıfında başarılı olmak gerekmektedir.
Arap Dili Eğitimi anabilimdalında eğtime başlayabilmek için hazırlık sınıfında başarılı olmak gerekmektedir.
Arap Dili Eğitimi anabilimdalında eğitime başlayabilmek için hazırlık sınıfında başarılı olmak gerekmektedir.
Arap Dili Eğitimi anabilimdalında eğitme başlayabilmek için hazırlık sınıfında başarılı olmak gerekmektedir.

 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
 --DERSİN HAFTALIK DAĞILIMI
1. Hafta  Arapça hazırlık
2. Hafta  Arapça hazırlık
3. Hafta  Arapça hazırlık
4. Hafta  Arapça hazırlık
5. Hafta  Arapça hazırlık
6. Hafta  Arapça hazırlık
7. Hafta  Arapça hazırlık
8. Hafta  Arapça hazırlık
9. Hafta  Arapça hazırlık
10. Hafta  Arapça hazırlık
11. Hafta  Arapça hazırlık
12. Hafta  Arapça hazırlık
13. Hafta  Arapça hazırlık
14. Hafta  Arapça hazırlık
15. Hafta  Arapça hazırlık
16. Hafta  Arapça hazırlık
 -- ÖĞRETİM FAALİYETLERİ
 -- DEĞERLENDİRME ÖLÇÜTLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
2
60
 Ödev
0
40
 Uygulama
0
0
 Projeler
0
0
 Pratik
0
0
 Quiz
0
0
 Dönemiçi Çalışmaların Yıliçi Başarıya Oranı (%)  
60
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
40
 -- DERSİN İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
14
12
168
 Haftalık uygulamalı ders saati
14
0
0
 Okuma Faaliyetleri
14
12
168
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
14
12
168
 Materyal tasarlama, uygulama
14
12
168
 Rapor hazırlama
14
12
168
 Sunu hazırlama
11
12
132
 Sunum
14
12
168
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
14
12
168
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
14
12
168
 Diğer
14
1
14
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
1490
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
59.6
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
60
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
1)Modern Arap Dilime hakim öğretmen adayları. 2)Arapçayı kurallarına uygun düzgün ve etkili kullanabilme ve öğrencilerle sağlıklı iletişim kurabilme becerisine sahip olur. 3)Atatürk İlke ve İnkılâplarına bağlı, demokrasiye inanan, Türk milli, manevi, ahlaki ve kültürel değerlerin bilincinde olan ve bunlara mesleğinde duyarlılık gösteren bir öğretmen olur. 4)Öğretmenlik mesleği ve alanıyla ilgili pedagojik bilgi sahip olur, çağdaş öğretim yöntem ve tekniklerini ve ölçme ve değerlendirme yöntemlerini bilir ve uygular. 5)Eğitsel amaçlar için bilgi ve iletişim teknolojilerini teknik ve pedagojik olarak kullanabilme becerisine sahiptir. 6)Alanı ile ilgili yabancı kaynakları takip edebilecek kadar yabancı dil bilgisine sahip olur. 7)Topluma, çevreye, insana, sanatsal faaliyetlere ve spora duyarlı olur, topluma faydalı, geleceğe güvenle bakan ve araştıran, sorgulayan ve yaşam boyu öğrenmeyi destekleyen öğrenciler yetiştirir. 8)İlköğretim programının temel öğrenme alanları ve kazanımları hakkında bilgi sahibi olur. X
2
2)Arapçayı kurallarına uygun düzgün ve etkili kullanabilme ve öğrencilerle sağlıklı iletişim kurabilme becerisine sahip olur.X
3
3)Atatürk İlke ve İnkılâplarına bağlı, demokrasiye inanan, Türk milli, manevi, ahlaki ve kültürel değerlerin bilincinde olan ve bunlara mesleğinde duyarlılık gösteren bir öğretmen olur.X
4
4)Öğretmenlik mesleği ve alanıyla ilgili pedagojik bilgi sahip olur, çağdaş öğretim yöntem ve tekniklerini ve ölçme ve değerlendirme yöntemlerini bilir ve uygular.X
5
5)Eğitsel amaçlar için bilgi ve iletişim teknolojilerini teknik ve pedagojik olarak kullanabilme becerisine sahiptir.X
6
6)Alanı ile ilgili yabancı kaynakları takip edebilecek kadar yabancı dil bilgisine sahip olur.X
7
7)Topluma, çevreye, insana, sanatsal faaliyetlere ve spora duyarlı olur, topluma faydalı, geleceğe güvenle bakan ve araştıran, sorgulayan ve yaşam boyu öğrenmeyi destekleyen öğrenciler yetiştirir.X
8
8)İlköğretim programının temel öğrenme alanları ve kazanımları hakkında bilgi sahibi olur.X
9
8)İlköğretim programının temel öğrenme alanları ve kazanımları hakkında bilgi sahibi olur.X
10
8)İlköğretim programının temel öğrenme alanları ve kazanımları hakkında bilgi sahibi olur.X
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
   (Doç. Dr. Hüseyin POLAT)
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
   (https://websitem.gazi.edu.tr/site/huseyinpolat)
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
   (polat312@hotmail.com)