GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
İngilizce Öğretiminde Ders İçeriği Geliştirme/İNGÖ403
Dersin Adı: İngilizce Öğretiminde Ders İçeriği Geliştirme
Dersin Kredisi: 3 Ders AKTS : 3
Dersin Yarıyılı: 7 Dersin Türü : Zorunlu
DERS BİLGİLERİ
 -- DERS KATALOG TANIMI (İÇERİĞİ)
 -- TEMEL DERS KİTABI
 -- YARDIMCI DERS KİTAPLARI
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
 -- DERSİN DİLİ
  English
 -- DERSİN AMACI ve HEDEFİ
 -- DERSİN ÖĞRENİM ÇIKTILARI
Müfredat tanımı yapar.
Öğrenciler programları tanır.
Materyallerin adaptasyonunu yapar.
Öğrenci ihtiyacını belirler.
Kitapları değerlendirir.

 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
 --DERSİN HAFTALIK DAĞILIMI
1. Hafta  Giriş.
2. Hafta  Müfredat çeşitleri.
3. Hafta  Program geliştirme.
4. Hafta  Program ve müfredat farkları.
5. Hafta  Materyal geliştirme.
6. Hafta  Materyal değerlendirme.
7. Hafta  CEFR
8. Hafta  Vize
9. Hafta  Sunumlar
10. Hafta  Unite yazımı
11. Hafta  Teknoloji ve materyal tasarımı
12. Hafta  Unitelerin sınıfta tartışılması
13. Hafta  Unite sunumu
14. Hafta  Sunumlar
15. Hafta  Sunumlar
16. Hafta  Dönem sonu sınavı
 -- ÖĞRETİM FAALİYETLERİ
 -- DEĞERLENDİRME ÖLÇÜTLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
0
0
 Ödev
0
0
 Uygulama
0
0
 Projeler
0
0
 Pratik
0
0
 Quiz
0
0
 Dönemiçi Çalışmaların Yıliçi Başarıya Oranı (%)  
40
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
60
 -- DERSİN İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
14
3
42
 Haftalık uygulamalı ders saati
0
 Okuma Faaliyetleri
13
1
13
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
0
 Materyal tasarlama, uygulama
0
 Rapor hazırlama
0
 Sunu hazırlama
0
 Sunum
0
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
1
10
10
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
1
15
15
 Diğer
0
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
80
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
3.2
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
3
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
1 Bilginin doğası, kaynağı, sınırları, doğruluğu, güvenirliği ve geçerliliğini değerlendirme bilgisine sahip olma
2
2 Bilimsel bilginin üretimiyle ilgili yöntemleri kavrayabilme becerisi
3
3 toplumsal ve mesleki sorumluluk bilincine sahip olmaX
4
4 Kendini bir birey olarak tanıyabilme, yaratıcı ve güçlü yönlerini kullanabilme becerisiX
5
5 Demokrasi, insan hakları, toplumsal, bilimsel ve mesleki etik değerlere uygun davranma becerisiX
6
6 Dil öğrenme stratejilerini etkili şekilde kullanabilme becerisi
7
7 Günlük ve mesleki hayatta karşılaşacakları farklı yazılı metinleri anlama, yorumlama ve değerlendirebilme becerisiX
8
8 Günlük ve mesleki hayatta karşılaşacakları farklı sözlü metinleri anlama, yorumlama ve değerlendirebilmebecerisiX
9
9 Günlük ve mesleki hayatta karşılaşabilecekleri farklı ortamlarda sözel iletişim kurabilme becerisiX
10
10 Yazma sürecini etkili olarak kullanarak farklı türde metinler oluşturabilme becerisiX
11
11 Dile özgü kavramları ve kavramlar arasındaki ilişkileri kavrayabilme becerisiX
12
12 İnsan dilinin özellikleri, yapısı ve işleyişini anlamaya ve çözümlemeye yönelik bilgiye sahip olma ve kullanabilme becerisi
13
13 İngilizceyi anadil düzeyine yakın kullanabilme becerisiX
14
14 Dil öğrenmeye ilişkin kavram ve süreçleri anlamaya ve çözümlemeye yönelik bilgiye sahip olma ve kullanabilme becerisiX
15
15 Dil öğretmeye ilişkin kavram ve süreçleri anlamaya ve çözümlemeye yönelik bilgiye sahip olma ve kullanabilme becerisi
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
   (Doç. Dr. Zekiye Müge Tavil)
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
   (http://websitem.gazi.edu.tr/site/mtavil)
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
   (mtavil@gazi.edu.tr)