GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
SEÇMELİ (MATEMATİKTE ÖZEL ÖĞRETİM)/MAT322M
Dersin Adı: SEÇMELİ (MATEMATİKTE ÖZEL ÖĞRETİM)
Dersin Kredisi: 3 Ders AKTS : 4
Dersin Yarıyılı: 6 Ders Türü : Seçmeli
DERS BİLGİLERİ
 -- DERSİN DİLİ
  Türkçe
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
  Doç.Dr. Nihat BOZ
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
  www.gazi.edu.tr/~boz
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
  boz@gazi.edu.tr
 -- ÖĞRENME ÇIKTILARI
mevcut yöntemleri ve etkinlikleri değişik öğrenim ihtiyaçları ve karakteristiklerine sahip kişilerin ihtiyaçlarına göre değiştirebilecekler
-
-
-
-
-
-
-
-
-
 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
  Bu dersin önkoşulu yada eş koşulu bulunmamaktadır.
 -- ÖNERİLEN DERSLER
  Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
 --DERS İÇERİĞİ
1. Hafta  Tanıtım
2. Hafta  değişik öğrenim ihtiyaçları ve karakteristiklerine sahip kişilere uygun etkinlikler
3. Hafta  değişik öğrenim ihtiyaçları ve karakteristiklerine sahip kişilere uygun etkinlikler
4. Hafta  değişik öğrenim ihtiyaçları ve karakteristiklerine sahip kişilere uygun etkinlikler
5. Hafta  değişik öğrenim ihtiyaçları ve karakteristiklerine sahip kişilere uygun etkinlikler
6. Hafta  değişik öğrenim ihtiyaçları ve karakteristiklerine sahip kişilere uygun etkinlikler
7. Hafta  değişik öğrenim ihtiyaçları ve karakteristiklerine sahip kişilere uygun etkinlikler
8. Hafta  değişik öğrenim ihtiyaçları ve karakteristiklerine sahip kişilere uygun etkinlikler
9. Hafta  değişik öğrenim ihtiyaçları ve karakteristiklerine sahip kişilere uygun etkinlikler
10. Hafta  değişik öğrenim ihtiyaçları ve karakteristiklerine sahip kişilere uygun etkinlikler
11. Hafta  değişik öğrenim ihtiyaçları ve karakteristiklerine sahip kişilere uygun etkinlikler
12. Hafta  değişik öğrenim ihtiyaçları ve karakteristiklerine sahip kişilere uygun etkinlikler
13. Hafta  değişik öğrenim ihtiyaçları ve karakteristiklerine sahip kişilere uygun etkinlikler
14. Hafta  değişik öğrenim ihtiyaçları ve karakteristiklerine sahip kişilere uygun etkinlikler
15. Hafta  değişik öğrenim ihtiyaçları ve karakteristiklerine sahip kişilere uygun etkinlikler
16. Hafta  değişik öğrenim ihtiyaçları ve karakteristiklerine sahip kişilere uygun etkinlikler
 -- ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
  -
 -- ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
  Anlatım, Soru-Yanıt, Gösterme, Uygulama - Alıştırma
 -- STAJ / UYGULAMA
  -
 -- DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
0
0
 Ödev
4
100
 Uygulama
0
0
 Projeler
0
0
 Pratik
0
0
 Quiz
0
0
 Yıliçinin Başarıya Oranı (%)  
100
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
0
 -- İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
14
2
28
 Haftalık uygulamalı ders saati
0
 Okuma Faaliyetleri
14
3
42
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
14
1
14
 Materyal tasarlama, uygulama
0
 Rapor hazırlama
3
3
9
 Sunu hazırlama
1
5
5
 Sunum
1
2
2
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
0
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
0
 Diğer
0
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
100
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
4
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
4
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
Bilimsel düşünme becerisini kazanabilmeX
2
Bağımsız araştırma ve inceleme yapabilmeX
3
Dikkatli bir gözlemci ve analitik düşünme yeteneklerini kazanabilmeX
4
Matematik problemlerini öğrenme ve öğretebilme yeteneğini kazandırabilmeX
5
Matematik kavramlarının önemini kavrama, uygulama ve anlatabilmeX
6
Düşünme, üretme, tartışma ve sorgulama yeteneklerini geliştirilebilmeX
7
Bilgisayar destekli problemlerin çözümü için algoritma ve program yazma yeteneğine sahip olabilme
8
Bilgiye ulaşma, bilgiyi değerlendirme ve sunma yeteneğini geliştirebilmeX
9
Gelişen teknolojiye paralel olarak kendisini geliştirebilmeX
10
Matematiğin disipliner yapısını, bu yapının tarihsel gelişimini ve ilgili felsefi yaklaşımları ve problemleri bilir.X