GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
İNGİLİZCE-II/ING-102
Dersin Adı: İNGİLİZCE-II
Dersin Kredisi: 3 Ders AKTS : 3
Dersin Yarıyılı: 2 Ders Türü : Zorunlu
DERS BİLGİLERİ
 -- DERSİN DİLİ
  Türkçe
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
  -
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
  -
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
  -
 -- ÖĞRENME ÇIKTILARI
Öğrenciler insanların o anda ne yapıyor olduğunu, ne yaptıklarıyla kıyaslayabilir, mesleklerini yazarak betimleyebilir,sorunları üzerine konuşabilir








 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
  Bu dersin ön koşulu yada eş koşulu bulunmamaktadır.
 -- ÖNERİLEN DERSLER
   Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
 --DERS İÇERİĞİ
1. Hafta   Ders 1- Şimdiki zaman ve geniş zaman Ders 2 - Mesleği tanımlama,okuma ve yazma Ders 3- Sorunlar üzerine konuşma Ders 4- Gidilecek yer sözcükleri
2. Hafta   Ders1- Geçmiş zaman olmak fiili durum, soru ve cevap Ders2-Geçmiş olaylar hakkında yorum yapma Ders3-Gelecek planları yapmak Ders4-Okul konuları
3. Hafta   Ders1-Geçmiş zaman düzenli/düzensiz fiiller,durumlar Ders2-Okuma/yazma:okul günleri Ders3-İyi haber verme Ders4-Vücudun kısımları sözcük bilgisi
4. Hafta   Ders1- Geçmiş zaman soru ve cevap Ders2-Dinleme/konuşma kazalar Ders3-İşte hayat: Eczaneden ilaç almak Ders4-Seyehat sözcük bilgisi
5. Hafta   Ders1-:Gelecek zaman: going to durum, soru, cevap Ders2- gelecekle ilgili plan yazma Ders3-Üzücü olayları ifade etme Ders4-Yeme-içme sözcük
6. Hafta   Ders1-Sayılabilen ve sayılamayan isimler Ders2-Konuşma/Yazma:Miktarlar, yediğini,içtiğini söyleme Ders3-Yemek siparişi verme Ders4-Giysi sözcükleri
7. Hafta   Ders1- Sıfatlar, sıralanışı Ders2- Okuma/Yazma: İnsanların giysileri Ders3- Yorum yapma Ders4-Posta ile ilgili sözcük bilgisi
8. Hafta  ARA SINAV
9. Hafta   Ders 1: Zounluk: Have to, durumlar Ders2- Dinleme/Konuşma:ricaları yanıtlama Ders3- Telefonde konuşma Ders4-Hava durumu sözcük bilgisi
10. Hafta   Ders1-Karşılaştırmalar Ders2-Okuma/yazma:İki farklı yeri karşılaştırma Ders3-Bir gezi hakkında konuşma Ders 4- Coğrafik Özellikler sözcük bilgisi
11. Hafta   Ders1- En üstünlük derecesi Ders2- Dinleme/Yazma:Bir ülkeyi betimleme Ders3- Nesneleri ölçümlendirme Ders4-Günlük işler sözcük bilgisi
12. Hafta   Ders1- Dilbilgisi: Present Perfect; durumlar, sorular,cevaplar
13. Hafta   Ders1- Sözcük Bilgisi: Deneyimler Ders2- Present Perfect ve geçmiş zaman karşılaştırması
14. Hafta  Ders2-Okuma/yazma:kısa mesajları anlama Ders3- Açıklama istemek
15. Hafta   Ders4 Dinleme/ Konuşma: Deneyimler Ders4- Bilet kontrolü
16. Hafta  FİNAL
 -- ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
   ENGLISH FOR LIFE ELEMENTARY ÖĞRENCİ KİTABI ENGLISH FOR LIFE ELEMENTARY ÇALIŞMA KİTABI TOM HUTCHINSON CAROL TABOR JENNY QUINTANA OXFORD UNIVERSITY PRESS
 -- ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
   Anlatım, Soru-Yanıt, Gösterme, Uygulama - Alıştırma
 -- STAJ / UYGULAMA
  -
 -- DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
1
40
 Ödev
0
0
 Uygulama
0
0
 Projeler
0
0
 Pratik
0
0
 Quiz
0
0
 Yıliçinin Başarıya Oranı (%)  
40
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
60
 -- İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
14
2
28
 Haftalık uygulamalı ders saati
0
 Okuma Faaliyetleri
12
1
12
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
12
3
36
 Materyal tasarlama, uygulama
0
 Rapor hazırlama
0
 Sunu hazırlama
0
 Sunum
0
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
0
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
0
 Diğer
0
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
76
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
3.04
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
3
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
Bilimsel düşünme becerisini kazanabilmeX
2
Bağımsız araştırma ve inceleme yapabilmeX
3
Dikkatli bir gözlemci ve analitik düşünme yeteneklerini kazanabilmeX
4
Matematik problemlerini öğrenme ve öğretebilme yeteneğini kazandırabilmeX
5
Matematik kavramlarının önemini kavrama, uygulama ve anlatabilmeX
6
Düşünme, üretme, tartışma ve sorgulama yeteneklerini geliştirilebilmeX
7
Bilgisayar destekli problemlerin çözümü için algoritma ve program yazma yeteneğine sahip olabilmeX
8
Bilgiye ulaşma, bilgiyi değerlendirme ve sunma yeteneğini geliştirebilmeX
9
Gelişen teknolojiye paralel olarak kendisini geliştirebilmeX
10
Matematiğin disipliner yapısını, bu yapının tarihsel gelişimini ve ilgili felsefi yaklaşımları ve problemleri bilir.X