GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
İNGİLİZCE-I/ING-101
Dersin Adı: İNGİLİZCE-I
Dersin Kredisi: 3 Ders AKTS : 3
Dersin Yarıyılı: 1 Ders Türü : Zorunlu
DERS BİLGİLERİ
 -- DERSİN DİLİ
  Türkçe
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
  -
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
  -
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
  -
 -- ÖĞRENME ÇIKTILARI
Öğrenciler kendilerini tanıtabilir, kelimeleri kodlayabilir, sayıları kullanabilir ve binaların katlarını sorabilirler Öğrenciler kişisel bilgilerin








 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
   Bu dersin önkoşulu yada eş koşulu bulunmamaktadır.
 -- ÖNERİLEN DERSLER
  Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır
 --DERS İÇERİĞİ
1. Hafta   Ders Tanıtımı Ders Tanıtımı Ders Tanıtımı
2. Hafta   Ders 1- Alfabe, sahiplik ekleri Ders 2 -Belirteç -a-, düzenli ve düzensiz çoğullar Ders 3- Rakkamları kullanma, yer sorma, ardışık sayılar
3. Hafta   Ders 4-Sahiplik ekleri, günaydın demek Ders 5 - Ülkeler/Milliyetler Ders Ders 6 - Olmak Fiili: Olumlu/olumsuz ifadeler, sorular
4. Hafta   Ders 7-Kişisel bilgiler vermek Ders 8-Saatler ve zamanlar,zaman edatları Ders 9 - Günlük Hayat: Sıklık Zarfları
5. Hafta   Ders 10- Geniş Zaman durumlar Ders 11- bağlaçlar; ve,ama, çünkü Ders 12- Cevap verme
6. Hafta   Ders 13- Boş vakit faaliyetleri Ders 14- Geniş Zaman:Sorular, kısa cevaplar,wh-sorular Ders 15-Dinleme konuşma
7. Hafta   Ders 16- Yiyecek içecek sipariş verme Ders 17- Aile üyeleri Ders 18- Sahip Olmak Fiili, biraz, hiç
8. Hafta   ARA SINAV
9. Hafta   Ders 19- Ailenizi betimleme,Nesne zamirler Ders 20- İşte Hayat; İyi bir arkadaş, Teklif etme Ders 21- Şehirdeki Yer Adları, belirteçler
10. Hafta   Ders 22- Mevcudiyet , durumlar, sorular, kısa cevaplar Ders 23-Dinleme yazma; kentinizi betimleme Ders 24-Yön bildirme
11. Hafta   Ders 25- Mobilya / Evin Bölümleri, yer zarfları,sesletim Ders 26-Şİmdiki zaman, durumlar, sorular, kısa cevaplar Ders 27- Bir Odanın betimlenmesi
12. Hafta   Ders 28- İşte Hayat, Yardım önerisinde bulunmak Ders 29- Aylar, tarihler Ders 30- Ebilmek fiil,sorular ve kısa cevaplar
13. Hafta   Ders 31-Dinleme ve Konuşma-Randevu almak, Zaman zarfları
14. Hafta   Ders 32- Nazik ricalarda bulunmak
15. Hafta   Ders 33-Meslekler ve ilgili fiiller
16. Hafta  FINAL
 -- ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
  ENGLISH FOR LIFE ELEMENTARY ÖĞRENCİ KİTABI ENGLISH FOR LIFE ELEMENTARY ÇALIŞMA KİTABI TOM HUTCHINSON CAROL TABOR JENNY QUINTANA OXFORD UNIVERSITY PRESS
 -- ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
  -
 -- STAJ / UYGULAMA
  -
 -- DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
1
40
 Ödev
0
0
 Uygulama
0
0
 Projeler
0
0
 Pratik
0
0
 Quiz
0
0
 Yıliçinin Başarıya Oranı (%)  
40
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
60
 -- İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
14
3
42
 Haftalık uygulamalı ders saati
0
 Okuma Faaliyetleri
0
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
0
 Materyal tasarlama, uygulama
0
 Rapor hazırlama
0
 Sunu hazırlama
10
2
20
 Sunum
15
1
15
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
0
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
0
 Diğer
0
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
77
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
3.08
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
3
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
Bilimsel düşünme becerisini kazanabilmeX
2
Bağımsız araştırma ve inceleme yapabilmeX
3
Dikkatli bir gözlemci ve analitik düşünme yeteneklerini kazanabilmeX
4
Matematik problemlerini öğrenme ve öğretebilme yeteneğini kazandırabilme
5
Matematik kavramlarının önemini kavrama, uygulama ve anlatabilme
6
Düşünme, üretme, tartışma ve sorgulama yeteneklerini geliştirilebilmeX
7
Bilgisayar destekli problemlerin çözümü için algoritma ve program yazma yeteneğine sahip olabilme
8
Bilgiye ulaşma, bilgiyi değerlendirme ve sunma yeteneğini geliştirebilmeX
9
Gelişen teknolojiye paralel olarak kendisini geliştirebilmeX
10
Matematiğin disipliner yapısını, bu yapının tarihsel gelişimini ve ilgili felsefi yaklaşımları ve problemleri bilir.