GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
İNGİLİZCE-II/ING-102
Dersin Adı: İNGİLİZCE-II
Dersin Kredisi: 3 Ders AKTS : 3
Dersin Yarıyılı: 2 Ders Türü : Zorunlu
DERS BİLGİLERİ
 -- DERSİN DİLİ
  İngilizce
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
  Okutman Mehmet FİLİZFİDANOĞLU
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
  -
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
  -
 -- ÖĞRENME ÇIKTILARI
- Dersler. Öğrenciler dersler hakkında konuşabilir. Ünite 42- Geçmiş Zaman, Düz Cümleler. Öğrenciler geçmiş zaman hakkında konuşabilir. Ünite 43- Ok
Ünite 45- Vücudun Kısımları. Öğrenciler vücudun kısımlarını isimlendirebilir. Ünite 46- Geçmiş Zaman. Sorular ve Kısa Cevaplar. Öğrenciler geçmiş ola
Ünite 48- Eczaneden Bir Şey Almak. Öğrenciler eczaneden bir şey alabilir. Ünite 49- Seyahat. Öğrenciler seyahat hakkında konuşabilir. Ünite 50- -Cek
Ünite 51- Gelecekteki Planları Açıklamak. Öğrenciler gelecekti planlarını açıklayabilir. Ünite 52- Üzücü Olaylar Hakkında Konuşma. Öğrenciler üzücü o
Ünite 54- Sayılabilen ve Sayılamayan İsimler. Öğrenciler miktarlar hakkında konuşabilir. Ünite 55- Miktarlar. Öğrenciler ne yiyip ne içtiklerini açık
Ünite 58- Sıfatlar. Öğrenciler varlıkları açıklayabilir. Ünite 59- İnsanların Giysilerini Tanımlama. Öğrenciler insanların giysilerini tanımlayabilir
Ünite 61- Postanede. Öğrenciler postaneden bir şey isteyebilirler. Ünite 62- Zorunluluk. Öğrenciler yapmak zorunda oldukları ve olmadıkları şeyler ha
Ünite 65- Hava. Öğrenciler hava hakkında konuşabilirler. Ünite 66- Karşılaştırmalar. Öğrenciler iki şeyi karşılaştırabilirler. Ünite 67- Pusula Yönl
Ünite 69- Coğrafi Özellikler. Öğrenciler coğrafi özellikler hakkında konuşabilirler. Ünite 70- Sıfatlarda En Üstünlük Derecesi. Öğrenciler ikiden faz
Ünite 73- Günlük İşler. Öğrenciler günlük işler hakkında konuşabilirler. Ünite 74- Yakın Geçmiş Zaman. Öğrenciler insanların yakın geçmişte yaptıklar
 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
  Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır.
 -- ÖNERİLEN DERSLER
  Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
 --DERS İÇERİĞİ
1. Hafta  GENEL TEKRAR
2. Hafta  Ders 41- Dersler. Ders 42- Geçmiş Zaman, Düz Cümleler. Ders 43- Okuma ve Yazma -
3. Hafta  Ders 44- İşte Hayat! Bölüm 6 -. Ders 45- Vücudun Kısımları. Ders 46- Geçmiş Zaman. Sorular ve Kısa Cevaplar.
4. Hafta  Ders 47- Dinleme ve Konuşma - Ders 48- Eczaneden Bir Şey Almak. Ders 49- Seyahat.
5. Hafta  Ders 50- -Cek, -cak.. Ders 51- Okuma ve Yazma - Ders 52- İşte Hayat! Bölüm 7 -
6. Hafta  Ders 53- Yiyecek ve İçecek. Ders 54- Sayılabilen ve Sayılamayan İsimler. Ders 55- Dinleme ve Yazma -.
7. Hafta  Ders 56- Yemek Siparişi Vermek. Ders 57- Giysiler. Öğrenciler Ders 58- Sıfatlar. Öğrenciler
8. Hafta  Ders 59- Okuma ve Yazma - Ders 60- İşte Hayat! Bölüm 8 - GENEL TEKRAR
9. Hafta  ARA SINAV-
10. Hafta  Ders 61- Postanede. Ders 62- Zorunluluk. Ders 63- Dinleme ve Yazma -
11. Hafta  Ders 64- Telefonda.. Ders 65- Hava. Ders 66- Karşılaştırmalar.. Ders 67- Okuma ve Yazma -
12. Hafta  Ders 68- İşte Hayat! Bölüm 9 - Ders 69- Coğrafi Özellikler Ders 70- Sıfatlarda En Üstünlük Derecesi Ders 71- Dinleme ve Yazma -
13. Hafta  Ders 72- Ölçümler.. Ders 73- Günlük İşler. Öğrenciler. Ders 74- Yakın Geçmiş Zaman. ARA SINAV MAZARET-
14. Hafta  Ders 75- Okuma ve Yazma- Öğrenciler. Ders 76- İşte Hayat! Bölüm 10 – Ders 77- Tecrübeler hakkında Konuşma.
15. Hafta  Ders 78- Yakın Geçmiş ve Geçmiş Zaman. Ders 79- Dinleme ve Konuşma - Ders -- İşte Hayat! Son Bölüm – GENEL TEKRAR
16. Hafta  DÖNEM SONU SINAVI-
 -- ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
  "English For Life - Elementar" by tom Hutchinson (Oxford University Press)
 -- ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
  -
 -- STAJ / UYGULAMA
  -
 -- DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
1
40
 Ödev
0
0
 Uygulama
0
0
 Projeler
0
0
 Pratik
0
0
 Quiz
0
0
 Yıliçinin Başarıya Oranı (%)  
40
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
60
 -- İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
14
3
42
 Haftalık uygulamalı ders saati
0
 Okuma Faaliyetleri
2
4
8
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
2
2
4
 Materyal tasarlama, uygulama
0
 Rapor hazırlama
0
 Sunu hazırlama
0
 Sunum
0
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
2
2
4
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
2
4
8
 Diğer
0
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
66
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
2.64
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
3
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
Felsefe grubu ve eğitim bilimleri dalları ile ilgili yeterli altyapıya sahiptir ve mesleği ile ilgili mevzuatı (yasa, yönetmelik, genelge vb.), temel değer ve ilkeleri izler, bunlara uygun davranır, iş güvenliği ve sosyal güvenlik konularında haklarını bilir.X
2
Felsefe grubu ve eğitim bilimleri alanlarındaki kuramsal ve uygulamalı bilgileri eğitsel sorunlara çözümler üretmek için kullanır.X
3
Eğitim problemlerini belirler, tanımlar, ilgili çözümleri tasarlar, bu amaca uygun analitik yöntemleri ve modelleme tekniklerini seçer ve uygular.X
4
Felsefe, psikoloji, sosyoloji ve mantık ile ilgili kuram, model, ilke ve genellemeleri açıklar ve bu genellemeler ışığında bu alanların temel prensiplerini, olay, olgu ve süreçlerini açıklar.X
5
Kişiler arası ilişkileri etkileyen bireysel, çevresel ve toplumsal etkenleri bilir. Edindiği bilgileri kullanarak etkin dinleme, yapıcı geri bildirim alma ve verebilme, yaratıcı sorun çözme becerisi kazanır ve bu becerileri mesleki alanda kullanabilir.
6
Sorgulama, değerlendirme, karar verme, analiz ve sentez yapma, olaylar arasında bağlantı kurma, karşılaştırma, tahlil yapma, problemlere farklı perspektiflerden bakabilme, alternatifleri görebilme, esnek ve çok yönlü düşünebilme, mantıksal düşünme yeterliliğine sahiptir ve tarihsel, kültürel, sosyal vb. problemlerin felsefe grubu alanındaki etkilerini fark edebilir.X
7
Alan öğretimine yönelik etkinlikler düzenler ve uygun öğretim materyallerini geliştirir. Eğitim - öğretim faaliyetleri için gerekli olan eğitim teknolojilerini seçer ve kullanır.X
8
Öğretmenlik mesleği ve eğitim teknolojisi ile ilgili kavramları, fikirleri, bilimsel yöntemlerle inceler ve değerlendirir, problem ve konuları tanılar, analiz eder ve tartışır, bilimsel bulgular ve kanıtlara dayalı öneriler geliştirir.X
9
Gelişimin temel kavramlarını bilir; çocukluk, ergenlik ve yetişkinlik dönemlerinin bedensel, zihinsel ve psiko-sosyal özelliklerini bilir. Ayrıca bireyin psikolojik özelliklerinin ölçülmesinde ihtiyaç duyulan unsurları ve özelliklerini bilir.
10
Bilgiye erişmek amacıyla kaynak araştırması yapar, veri tabanları ve diğer bilgi kaynaklarını kullanır, farklı kaynaklardan edindiği bilgilerin doğruluğunu ve güncelliğini değerlendirir. Arşiv, kütüphane, internet, müze, araştırma merkezleri gibi bilgiye ulaşma yollarını bilir ve bunları etkin bir şekilde kullanır.X
11
Öğrenmeyi öğrenme, öz-düzenleme, yaşam boyu öğrenme, eleştirel düşünme, yaratıcı düşünme, mantıksal düşünme becerilerine sahiptir.X
12
Mesleki ve etik kurallara uyar ve işbirliğine dayalı uygulamalarda görev alır. Ayrıca demokratik, toplumsal, bilimsel, kültürel ve ahlaki değerlere sahip çıkar ve bu değerlere uygun davranır.X