GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
İNGİLİZCE II/ING102
Dersin Adı: İNGİLİZCE II
Dersin Kredisi: 3 Ders AKTS : 3
Dersin Yarıyılı: 2 Ders Türü : Zorunlu
DERS BİLGİLERİ
 -- DERSİN DİLİ
  TÜRKÇE
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
  Arzu Dilmaç
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
  http://websitem.gazi.edu.tr/site/aates
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
  aates@gazi.edu.tr
 -- ÖĞRENME ÇIKTILARI
Öğrenciler dersler hakkında konuşabilir ,geçmiş zaman hakkında konuşabilir ve okul günleri hakkında konuşabilir.
Öğrenciler iyi haberler hakkında konuşabilir ,vücudun kısımlarını isimlendirebilir ve geçmiş olaylar hakkında soru sorabilir.
Öğrenciler bir kaza hakkında konuşabilir ,eczaneden bir şey alabilir ve seyahat hakkında konuşabilir.
Öğrenciler gelecekteki planlar hakkında konuşabilir , gelecekteki planlarını açıklayabilir ve üzücü olaylar hakkında konuşabilir.
Öğrenciler yiyecek içecek ve miktarlar hakkında konuşabilir ve ne yiyip ne içtiklerini açıklayabilirler.
Öğrenciler lokantada yemek siparişi verebilirler, giysiler hakkında konuşabilir ve varlıkları tarif edebilirler
Öğrenciler insanların giysilerini tarif edebilirler ve yorum yapabilirler.GENEL TEKRAR/ARA SINAV
Öğrenciler postanede her hangi bir şey isteyebilirler

 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
  Bu dersin ön koşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır.
 -- ÖNERİLEN DERSLER
  Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
 --DERS İÇERİĞİ
1. Hafta  GENEL TEKRAR
2. Hafta  Ders 41- Dersler Ders 42- Geçmiş Zaman, Düz Cümleler Ders 43- Okuma ve Yazma
3. Hafta  Ders 44- İşte Hayat! Bölüm 6 Ders 45- Vücudun Kısımları Ders 46- Geçmiş Zaman
4. Hafta  Ders 47- Dinleme ve Konuşma Ders 48- Eczaneden Bir Şey Almak Ders 49- Seyahat
5. Hafta  Ders 50- -Cek, -cak Ders 51- Okuma ve Yazma Ders 52- İşte Hayat! Bölüm 7
6. Hafta  Ders 53- Yiyecek ve İçecek Ders 54- Sayılabilen ve Sayılamayan İsimler Ders 55- Dinleme ve Yazma
7. Hafta  Ders 56- Yemek Siparişi Vermek Ders 57- Giysiler Ders 58- Sıfatlar
8. Hafta  Ders 59- Okuma ve Yazma Ders 60- İşte Hayat! Bölüm 8 GENEL TEKRAR
9. Hafta  ARA SINAV
10. Hafta  Ders 61- Postanede Ders 62- Zorunluluk Ders 63- Dinleme ve Yazma
11. Hafta  Ders 64- Telefonda Ders 65- Hava Ders 66- Karşılaştırmalar Ders 67- Okuma ve Yaz
12. Hafta  Ders 68- İşte Hayat! Bölüm Ders 69- Coğrafi Özellikl9er Ders 70- Sıfatlarda En Üstünlük Derecesi Ders 71- Dinleme ve Yazma
13. Hafta  Ders 72- Ölçümler Ders 73- Günlük İşler Ders 74- Yakın Geçmiş Zaman
14. Hafta  Ders 75- Okuma ve Yazma Ders 76- İşte Hayat! Bölüm 10 Ders 77- Tecrübeler hakkında Konuşma
15. Hafta  Ders 78- Yakın Geçmiş ve Geçmiş Zaman Ders 79- Dinleme ve Konuşma Ders 80- Bilet kontrolü Ders -- İşte Hayat!
16. Hafta  GENEL TEKRAR
 -- ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
  “English For Life- Elementary” by Tom Hutchinson (Oxford University Press)
 -- ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
  Anlatım, Soru-Yanıt, Gösterme, Uygulama - Alıştırma
 -- STAJ / UYGULAMA
  YOK
 -- DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
1
20
 Ödev
0
0
 Uygulama
0
10
 Projeler
0
0
 Pratik
0
0
 Quiz
1
10
 Yıliçinin Başarıya Oranı (%)  
40
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
60
 -- İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
14
2
28
 Haftalık uygulamalı ders saati
14
0
0
 Okuma Faaliyetleri
2
3
6
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
2
4
8
 Materyal tasarlama, uygulama
5
2
10
 Rapor hazırlama
1
2
2
 Sunu hazırlama
1
2
2
 Sunum
1
2
2
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
1
6
6
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
1
10
10
 Diğer
0
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
74
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
2.96
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
3
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
Bilimsel düşünme becerisini kazanabilme.X
2
Bağımsız araştırma ve inceleme yapabilme.X
3
Dikkatli bir gözlemci ve analitik düşünme yeteneklerini kazanabilme.X
4
Fizik yasaları ile canlı sistemlerin analizini yapabilme.X
5
Matematik, Kimya ve Biyoloji temel bilimleri ile iletişim kurabilme.X
6
Fizik problemlerini öğrenme ve öğretebilme yeteneğini kazandırabilme.X
7
Fizik kavramlarının önemini kavrama, uygulama ve anlatabilme.X
8
Doğa olaylarının anlaşılmasını sağlayacak teknolojinin gelişimini sağlayabilme.X
9
Düşünme, üretme, tartışma ve sorgulama yeteneklerini geliştirilebilme.X
10
Nükleer Tıp, Sağlık Fiziği ve Medikal Fizik alanındaki gelişmelere katkı sağlayabilme.X
11
Bilgisayar destekli problemlerin çözümü için algoritma ve program yazma yeteneğine sahip olabilme.X
12
Bilgiye ulaşma, bilgiyi değerlendirme ve sunma yeteneğini geliştirebilme.X
13
Gelişen teknolojiye paralel olarak kendisini geliştirebilme.X