GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
İNGİLİZCE 3/ENG-201
Dersin Adı: İNGİLİZCE 3
Dersin Kredisi: 4 Ders AKTS : 2
Dersin Yarıyılı: 3 Dersin Türü : Zorunlu
DERS BİLGİLERİ
 -- DERS KATALOG TANIMI (İÇERİĞİ)
 -- TEMEL DERS KİTABI
 -- YARDIMCI DERS KİTAPLARI
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
 -- DERSİN DİLİ
  İngilizce
 -- DERSİN AMACI ve HEDEFİ
 -- DERSİN ÖĞRENİM ÇIKTILARI
İşte, okulda, boş zamanda vb. düzenli olarak karşılaşılan bilindik konularda açıkça belirtilen standart şeylerin ana noktalarını kavrayacaklardır
Kendi kişisel deneyimleriyle ilgili basit metinler üretip bunları karşılıklı bir diyalog içinde paylaşacaklardır.
Telefon görüşmelerinde kullanılan ifadeleri etkin bir şekilde ifade edebileceklerdir.
Koşul cümlelerini anlayıp bunlarla ilgili ifadeleri kullanacaklardır.

 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
 --DERSİN HAFTALIK DAĞILIMI
1. Hafta  Geçmiş zamanda gerçekleşen eylemler hakkında konuşma, boş zaman etkinlikleriyle ilgili konuşma yapma.
2. Hafta  İlişkiler hakkında konuşma, ilişkilerle ilgili kelimeleri kullanma, hoşlandıkları ve hoşlanmadıkları şeyleri ifade etme.
3. Hafta  İş ve eğitimle ilgili konuşma, Konuşma anında yapılan eylemlerle ile sürekli olan yapılan eylemleri karşılaştırma.
4. Hafta  Meslekler hakkında konuşma, yapılan eylemlerin sıklıklarını ifade etme.
5. Hafta  Gelecek planlar hakkında konuşma, telefon konuşması yapma,
6. Hafta  Planlanmış gelecek eylemler hakkında konuşma, Yardımcı fiiller kullanmadan soru sorma.
7. Hafta  Kişisel deneyimler hakkında konuşma, zorunluklar hakkında konuşma.
8. Hafta  Geçmiş deneyimler hakkında konuşma, önerilerde bulunma.
9. Hafta  ARA SINAV- Yön sorma ve yön tarif etme,
10. Hafta  Geçmiş zamanda gerçekleşen eylemler hakkında konuşma.
11. Hafta  Taşıma ile ilgili konuşma, seyahatte kullanılan nesnelerle ilgili ifadeler oluşturma.
12. Hafta  Sağlık hakkında konuşma, sağlık problemlerini açıklama, sağlık ve hastalıkla ilgili kelimeler, eylemlerin süreleri hakkında konuşma.
13. Hafta  Gelecekle ilgili tahminde bulunma, yiyecek tercihlerini tartışma, yiyecekle ilgili kelimeleri kullanma.
14. Hafta  ÖĞRENCİ SUNULARI
15. Hafta  Final Haftası
16. Hafta  
 -- ÖĞRETİM FAALİYETLERİ
 -- DEĞERLENDİRME ÖLÇÜTLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
1
30
 Ödev
0
0
 Uygulama
0
0
 Projeler
1
10
 Pratik
0
0
 Quiz
3
20
 Dönemiçi Çalışmaların Yıliçi Başarıya Oranı (%)  
60
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
40
 -- DERSİN İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
10
4
40
 Haftalık uygulamalı ders saati
0
 Okuma Faaliyetleri
4
1
4
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
0
 Materyal tasarlama, uygulama
0
 Rapor hazırlama
0
 Sunu hazırlama
1
1
1
 Sunum
1
4
4
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
1
1
1
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
0
 Diğer
0
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
50
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
2
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
2
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
Çağdaş, girişimci, kendine güvenen ve bağımsız karar verebilme yetisine sahip, özgün ve estetik değerleri olan bireyler yetiştirilmesi.X
2
Yeterince matematik donanımına sahip olabilmesi için programda yer alan cebir, geometri, uygulamalı matematik, topoloji ve analiz gibi dallarda iyi eğitimin verilmesi.
3
Matematiksel düşünce yöntemlerinin kavratılarak matematiği sözlü ve yazılı olarak ifade edebilme yeteneğinin geliştirilmesi.
4
Matematiğin tarihi ve bilimsel bilginin üretimiyle ilgili bilgi sahibi olan ve bu bilim dalındaki gelişmeleri takip edebilen bireylerin yetiştirilmesi.X
5
Finans, ekonometri, aktüarya, eğitim ve bankacılık gibi alanlarda pozisyon alabilmek için gerekli donanımın sağlanması.
6
Çeşitli bilim dallarında ve gerçek hayatta karşılaşılan problemleri matematiksel modelleme ile matematiksel yöntemler yoluyla çözebilme becerisinin kazandırılması.
7
Matematiğin kullanıldığı alanlarda gerekli kaynak araştırması yapabilme ve erişilen bilgiyi kullanabilme yetisinin sağlanması.X
8
Gelişen bilişim sektöründe yer alabilmek için bilgisayar programlama ve algoritma oluşturma gibi alanlarda gerekli eğitimin verilmesi.
9
Lisansüstü düzeyde çalışma yapabilme altyapısının kazandırılması.X
10
Matematiğin dışındaki bilim alanları ile ilişki kurabilmenin kazandırılması.X
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
   (Yabancı Diller Yüksekokulu Öğretim Elemanları )
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
   (-)
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
   (ydyo@gazi.edu.tr)