GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
İNGİLİZCE 2/ENG-102
Dersin Adı: İNGİLİZCE 2
Dersin Kredisi: 3 Ders AKTS : 2
Dersin Yarıyılı: 2 Dersin Türü : Zorunlu
DERS BİLGİLERİ
 -- DERS KATALOG TANIMI (İÇERİĞİ)
 -- TEMEL DERS KİTABI
 -- YARDIMCI DERS KİTAPLARI
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
 -- DERSİN DİLİ
  İngilizce
 -- DERSİN AMACI ve HEDEFİ
 -- DERSİN ÖĞRENİM ÇIKTILARI
Öğrenciler okul konusu hakkında geçmiş hakkında konuşabilirler, okul günleri hakkında iyi haberler, vücudun isim bölümleri hakkında konuşabilirler.
Öğrenciler geçmiş olaylar hakkında sorular sorabilir, bir kaza hakkında konuşabilir, bir kimyagerden şeyler isteyebilir
Öğrenciler seyahat hakkında konuşabilir, geleceğe yönelik planlar hakkında konuşabilir ve bunları anlatabilir, üzücü olaylar hakkında konuşabilir.
Öğrenciler yiyecek ve içecek hakkında konuşabilir, miktar hakkında konuşabilir, ne yediklerini ve ne içtiklerini anlatabilir
Öğrenciler bir restoranda yemek sipariş edebilir, kıyafet hakkında konuşabilir, insanların kıyafetlerini anlatabilir.
Öğrenciler bir postanede bir şeyler sorabilir, yapmak zorunda oldukları ve yapmaları gerekmeyen şeylerden bahsedebilir, isteklere cevap verebilir
Öğrenciler telefon ifadelerini anlayabilir ve kullanabilir, hava durumu hakkında konuşabilir, iki şeyi ve farklı yerleri karşılaştırabilirler.
Öğrenciler bir gezi ve coğrafi özellikler hakkında konuşabilir, ikiden fazla şeyi karşılaştırabilir, bir ülkeyi tanımlayabilir.
Öğrenciler ölçüm yapabilir, gündelik işler hakkında konuşabilir, insanların neler yaptığını anlatabilir ve kısa mesaj yazabilir.
Öğrenciler deneyimler hakkında daha fazla bilgi verebilir, sorular sorabilir, havaalanında check-in yapabilir, tahminlerde bulunabilirler

 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
 --DERSİN HAFTALIK DAĞILIMI
1. Hafta  Yenileme ve tekrar
2. Hafta  Ders 41- Okul Konusu - Ders 42- Geçmiş Basit: Tablolar - Ders 43- Okuma ve Yazma
3. Hafta  Ders 44- Bu Yaşam! Bölüm 6 - Ders 45 - Vücudun Parçaları - Ders 46- Geçmiş Basit: Sorular ve Kısa Cevaplar -
4. Hafta  Ders 47- Dinle ve Konuş - Ders 48- Kimyager'e bir şeyler sormak - Ders 49- Seyahat -
5. Hafta  Ders 50- Devam ediyor. Ders 51- Okuma ve Yazma - Ders 52- Bu Yaşam! Bölüm 7 -
6. Hafta  Ders 53- Yiyecek ve İçecek. Ders 54 - Sayılabilir ve Sayılamaz İsimler. Ders 55- Dinle ve Konuş -
7. Hafta  Ders 56- Bir Yemek Siparişi. Ders 57- Kıyafetler. . Ders 58- Sıfatlar.
8. Hafta  Ders 59- Okuma ve Yazma - Ders 60- Bu Hayat! 8. Bölüm - REVİZYON
9. Hafta  Ara Sınav
10. Hafta  Ders 61 - Postanede. Ders 62- Gerekir. Ders 63- İsteklere Cevap Verme.
11. Hafta  Ders 64- Telefonda. Ders 65- Hava Durumu. Ders 66- Karşılaştırma.Lesson 67- Pusula Yolları. deneyimleri karşılaştır
12. Hafta  Ders 68- Gezi hakkında konuşmak. Ders 69- Coğrafi Özellikler. Ders 70 - Üstünlükler. . Ders 71- Bir Ülkeyi Tanımlamak.
13. Hafta  Ders 72- Ölçü vermek. Ders 73- Günlük İşler. Ders 74- Şimdiki Mükemmel. . MIDTERM MAKYAJI
14. Hafta  Ders 75- Kısa Mesajları Anlama. Ders 76- Bir açıklama istemek. bir açıklama isteyin. Ders 77- Tecrübeler hakkında konuşmak. konuşma
15. Hafta  Ders 78- Günümüzün Mükemmel ve Geçmişi Basit., Ders 79- Birinden Deneyimlerini İsteme. . Ders 80- Check in. Ders - Bu Canlı
16. Hafta  Final Sınavı
 -- ÖĞRETİM FAALİYETLERİ
 -- DEĞERLENDİRME ÖLÇÜTLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
1
40
 Ödev
0
0
 Uygulama
0
0
 Projeler
0
0
 Pratik
0
0
 Quiz
0
0
 Dönemiçi Çalışmaların Yıliçi Başarıya Oranı (%)  
40
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
60
 -- DERSİN İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
14
4
56
 Haftalık uygulamalı ders saati
0
 Okuma Faaliyetleri
0
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
0
 Materyal tasarlama, uygulama
0
 Rapor hazırlama
0
 Sunu hazırlama
0
 Sunum
0
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
0
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
0
 Diğer
0
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
56
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
2.24
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
2
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
Çağdaş, girişimci, kendine güvenen ve bağımsız karar verebilme yetisine sahip, özgün ve estetik değerleri olan bireyler yetiştirilmesi.X
2
Yeterince matematik donanımına sahip olabilmesi için programda yer alan cebir, geometri, uygulamalı matematik, topoloji ve analiz gibi dallarda iyi eğitimin verilmesi.
3
Matematiksel düşünce yöntemlerinin kavratılarak matematiği sözlü ve yazılı olarak ifade edebilme yeteneğinin geliştirilmesi.X
4
Matematiğin tarihi ve bilimsel bilginin üretimiyle ilgili bilgi sahibi olan ve bu bilim dalındaki gelişmeleri takip edebilen bireylerin yetiştirilmesi.X
5
Finans, ekonometri, aktüarya, eğitim ve bankacılık gibi alanlarda pozisyon alabilmek için gerekli donanımın sağlanması.X
6
Çeşitli bilim dallarında ve gerçek hayatta karşılaşılan problemleri matematiksel modelleme ile matematiksel yöntemler yoluyla çözebilme becerisinin kazandırılması.
7
Matematiğin kullanıldığı alanlarda gerekli kaynak araştırması yapabilme ve erişilen bilgiyi kullanabilme yetisinin sağlanması.X
8
Gelişen bilişim sektöründe yer alabilmek için bilgisayar programlama ve algoritma oluşturma gibi alanlarda gerekli eğitimin verilmesi.X
9
Lisansüstü düzeyde çalışma yapabilme altyapısının kazandırılması.X
10
Matematiğin dışındaki bilim alanları ile ilişki kurabilmenin kazandırılması.X
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
   (Öğr. Gör. Seyhan ÇUBUKÇU , Öğr. Gör. Mehmet ÖZDOĞAN)
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
   (http://www.websitem.gazi.edu.tr/site/scubukcu , http://www.websitem.gazi.edu.tr/site/mozdogan)
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
   (mozdogan@gazi.edu.tr)