GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
İNGİLİZCE-I/ING-101
Dersin Adı: İNGİLİZCE-I
Dersin Kredisi: 1 Ders AKTS : 3
Dersin Yarıyılı: 1 Ders Türü : Zorunlu
DERS BİLGİLERİ
 -- DERSİN DİLİ
  İngilizce
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
  -
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
  -
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
  -
 -- ÖĞRENME ÇIKTILARI
Öğrenciler kendilerini tanıtabilir ve kelimeleri kodlayabilirler, sayıları kullanabilir ve binaların katlarını sorabilirler.
Öğrenciler kişisel bilgileri sorup öğrenebilirler,günler ve saatler hakkında konuşabilirler.
Öğrenciler kişisel bilgileri sorup öğrenebilirler,günler ve saatler hakkında konuşabilirler.
Öğrenciler boş zaman faaliyetleri hakkında soru sorabilirler, konuşabilirler, sevdiği ve sevmediği şeyler hakkında konuşabilirler
Öğrenciler yiyecek ve içecek siparişi verebilirler,aile bireylerinin ilişkileri hakkında konuşabilirler
Öğrenciler şehirdeki değişik yerleri isimlendirebilirler, yol tarifi sorabilirler ve yapabilirler,mobilyalar ve evin kısımları hakkında konuşabilirler
Öğrenciler bir odayı tasvir edebilirler Öğrenciler yardım teklif edebilir ve yardım tekliflerini kabul edebilirler,bir şeyin tarihini verebilirler
Öğrenciler yetenekler hakkında konuşabilirler, randevu alabilir ve verebilirler, ricada bulunabilirler, mesleklerini yazılı olarak açıklayabilirler
Öğrenciler insanların o anda ne yapıyor olduklarını genellikle ne yaptıklarıyla kıyaslayabilirler, sorunları hakkında konuşabilirler,
Öğrenciler insanların geçmişte nerede olduklarını söyleyebilirler.bir şeyin ne kadar iyi olduğunu ifade edebilirler.gelecekle ilgili planlar yapabilir
 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
  Bu dersin önkoşulu yada eş koşulu bulunmamaktadır
 -- ÖNERİLEN DERSLER
  Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
 --DERS İÇERİĞİ
1. Hafta  DERS TANITIMI
2. Hafta  Alfabe, Meslekler, Sınıf dili, Çoğullar
3. Hafta  Ülkeler/Milliyetler, Olmak Fiili: Olumlu/olumsuz ifadeler, sorular ve kısa cevap
4. Hafta  Günlük Hayat, Sıklık Zarfları, Geniş Zaman
5. Hafta  Boş vakit faaliyetleri, Geniş Zaman / Sorular
6. Hafta  Yiyecek, İçecek Siparişi, Aile üyeleri - Ders 18- Sahip Olmak Fiili, Okuma ve Yazma
7. Hafta  Yiyecek, İçecek Siparişi, Aile üyeleri - Ders 18- Sahip Olmak Fiili, Okuma ve Yazma
8. Hafta  Şehirdeki Yer Adları, Mevcudiyet ,Okuma ve Yazma
9. Hafta  Yol Tarifi, Mobilya / Evin Bölümleri, Şimdiki Zaman
10. Hafta  Bir Odanın Tasvir Edilmesi, Aylar, Tarihler
11. Hafta  - …e bilmek fiili, Dinleme ve Konuşma, Rica Cümleleri
12. Hafta  Meslekler ve İlgili Fiiller, Geniş Zaman ve Şimdiki Zaman
13. Hafta  Okuma ve Yazma, Gezilecek Yerler, Olmak Fiilinin Geçmiş Zamanı, Planlamalar Yapmak
14. Hafta  Okuma ve Yazma, Gezilecek Yerler, Olmak Fiilinin Geçmiş Zamanı, Planlamalar Yapmak
15. Hafta  
16. Hafta  
 -- ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
  Öğretim Elemanı Ders Notları
 -- ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
  Anlatım, Soru-Yanıt, Gösterme, Uygulama - Alıştırma
 -- STAJ / UYGULAMA
  -
 -- DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
1
40
 Ödev
0
0
 Uygulama
0
0
 Projeler
0
0
 Pratik
0
0
 Quiz
0
0
 Yıliçinin Başarıya Oranı (%)  
40
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
60
 -- İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
14
3
42
 Haftalık uygulamalı ders saati
0
 Okuma Faaliyetleri
0
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
0
 Materyal tasarlama, uygulama
0
 Rapor hazırlama
0
 Sunu hazırlama
0
 Sunum
0
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
8
2
16
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
8
3
24
 Diğer
0
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
82
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
3.28
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
3
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
Sosyal politika, işgücü piyasaları, endüstri ilişkileri, iş ve sosyal güvenlik hukuku, çalışma psikolojisi, çalışma sosyolojisi konularında teorik ve pratik bilgiler edinme, mesleki uzmanlık ve beceriye sahip olma.X
2
Sosyal politika alanında kuramsal bilgi ve uygulamaları uzmanlık düzeyinde değerlendirebilme.X
3
Endüstri ilişkileri alanında kuramsal bilgi ve uygulamaları uzmanlık düzeyinde değerlendirebilme ve kullanabilme Devletin, sendikaların ve işveren örgütlerinin rollerini ve etkileşimlerini yorumlayabilme.X
4
Çalışma hukuku alanında uzmanlık düzeyinde bilgi sahibi olma, mevzuatı ve değişimleri gerekçeleriyle yorumlayabilme.
5
Çalışma psikolojisi alanında kuramsal bilgi ve uygulamaları kullanabilme.
6
Alanıyla ilgili kuramsal ve uygulamalı bilgilerin kullanımında ve bilgiyi işlemede toplumsal boyutu gözetebilme.
7
Öncelikle Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı, İŞKUR, SGK ve sendikalar olmak üzere kamu ve özel sektörde istihdam edilebilmek için gerekli mesleki yetkinlikleri kazanma.X
8
Sosyal politikayı ilgilendiren iktisat, işletme, muhasebe, uluslararası ilişkiler gibi diğer disiplinlerle ilgili bilgi sahibi olma.X
9
İşgücü piyasalarının işleyişi ve işsizlik, istihdam, gelir dağılımı ve ücret konusunda kavramsal çerçeveye hakim olma.X
10
İş hukukunun ortaya çıkış nedenleri, hukuki kaynakları ve uygulanması konularında bilgilere sahip olma.
11
Çalışma yaşamının sosyolojik boyutu ve çalışma kavramının sosyolojik yönü hakkında bilgilere sahip olma.
12
Çalışma hayatı açısından birey, grup, örgüt ve toplum ilişkisini kurma becerisine sahip olma.
13
Sosyal politika alanında bilimsel değerlere uygun olarak hareket etme ve edindiği becerileri sorumluluk ilkesi çerçevesinde çalışma hayatında kullanma.X