GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
İNGİLİZCE 3/ENG201
Dersin Adı: İNGİLİZCE 3
Dersin Kredisi: 4 Ders AKTS : 2
Dersin Yarıyılı: 3 Dersin Türü : Zorunlu
DERS BİLGİLERİ
 -- DERS KATALOG TANIMI (İÇERİĞİ)
 -- TEMEL DERS KİTABI
 -- YARDIMCI DERS KİTAPLARI
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
 -- DERSİN DİLİ
  İngilizce
 -- DERSİN AMACI ve HEDEFİ
 -- DERSİN ÖĞRENİM ÇIKTILARI
İşte, okulda, boş zamanda vb. düzenli olarak karşılaşılan bilindik konularda açıkça belirtilen standart şeylerin ana noktalarını kavrayacaklardır.
Kendi kişisel deneyimleriyle ilgili basit metinler üretip bunları karşılıklı bir diyalog içinde paylaşacaklardır.
Telefon görüşmelerinde kullanılan ifadeleri etkin bir şekilde ifade edebileceklerdir.
Koşul cümlelerini anlayıp bunlarla ilgili ifadeleri kullanacaklardır.

 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  Yüz yüze
 --DERSİN HAFTALIK DAĞILIMI
1. Hafta  Geçmiş zamanda gerçekleşen eylemler hakkında konuşma, boş zaman etkinlikleriyle ilgili konuşma yapma.
2. Hafta  İlişkiler hakkında konuşma, ilişkilerle ilgili kelimeleri kullanma, hoşlandıkları ve hoşlanmadıkları şeyleri ifade etme.
3. Hafta  İş ve eğitimle ilgili konuşma, Konuşma anında yapılan eylemlerle ile sürekli olan yapılan eylemleri karşılaştırma.
4. Hafta  Meslekler hakkında konuşma, yapılan eylemlerin sıklıklarını ifade etme.
5. Hafta  Gelecek planlar hakkında konuşma, telefon konuşması yapma.
6. Hafta  Planlanmış gelecek eylemler hakkında konuşma, Yardımcı fiiller kullanmadan soru sorma.
7. Hafta  Kişisel deneyimler hakkında konuşma, zorunluklar hakkında konuşma.
8. Hafta  Geçmiş deneyimler hakkında konuşma, önerilerde bulunma.
9. Hafta  ARA SINAV- Yön sorma ve yön tarif etme.
10. Hafta  Geçmiş zamanda gerçekleşen eylemler hakkında konuşma.
11. Hafta  Taşıma ile ilgili konuşma, seyahatte kullanılan nesnelerle ilgili ifadeler oluşturma.
12. Hafta  Sağlık hakkında konuşma, sağlık problemlerini açıklama, sağlık ve hastalıkla ilgili kelimeler, eylemlerin süreleri hakkında konuşma.
13. Hafta  Gelecekle ilgili tahminde bulunma, yiyecek tercihlerini tartışma, yiyecekle ilgili kelimeleri kullanma.
14. Hafta  ÖĞRENCİ SUNULARI
15. Hafta  Final sınavı
16. Hafta  
 -- ÖĞRETİM FAALİYETLERİ
 -- DEĞERLENDİRME ÖLÇÜTLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
1
30
 Ödev
0
0
 Uygulama
0
0
 Projeler
1
10
 Pratik
0
0
 Quiz
3
20
 Dönemiçi Çalışmaların Yıliçi Başarıya Oranı (%)  
60
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
40
 -- DERSİN İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
13
4
52
 Haftalık uygulamalı ders saati
0
 Okuma Faaliyetleri
0
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
0
 Materyal tasarlama, uygulama
0
 Rapor hazırlama
0
 Sunu hazırlama
1
1
1
 Sunum
1
4
4
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
1
1
1
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
1
1
1
 Diğer
3
1
3
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
62
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
2.48
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
2
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
Canlılardaki yapı ve fonksiyon ilişkilerini anlar.
2
Türler ve popülasyonlar arasındaki genetik bilgi aktarımını kavrar.
3
Ekosistemin yapı ve işlevleri ile madde ve enerji ilişkisini kavrar.
4
Canlı çeşitliliğini, kökenini ve evrimsel gelişimini kavrar.
5
Biyoçeşitliliğin korunması ve sürdürebilir kullanımı için gerekli çalışmaları yürütür.
6
Biyoloji biliminin tarihsel gelişimini öğrenir.
7
Biyoloji konusunda edindiği bilgi ve becerileri eğitim, teknoloji, endüstri, tarım, orman, sağlık ve çevre problemlerini çözmek için kullanır.
8
Biyolojik düşünceyi bireysel, sosyal, ekonomik, teknolojik ve çevresel konulara uygular.
9
Evrensel, sosyal adalet ve çevre değerlerine sahip olur.
10
Biyolojik çalışmalar ile ilgili diğer bilimlerin ve yabancı dilin öneminin farkına varır.
11
Alan içi ve dışındaki multidisipliner çalışmalarda görev ve sorumluluk alır.
12
Biyoloji ile ilgili problemlerin çözümüne yönelik hipotez kurar ve sonuçları analiz eder.
13
Biyoloji ile ilgili güncel bilgileri takip ederek kendini sürekli geliştirir.
14
Biyoloji ile ilgili konuları yazılı, sözlü ve sunum tekniklerini kullanarak aktarır.
15
Biyoloji konularında etkin iletişim sağlar.
16
Edindiği bilgi ve kazanımlarla evrensel konulara duyarlı, ülke çıkarlarını gözeten, araştıran ve üretken bireyler olur.
17
Biyolojinin uygulama alanlarında kullanılan laboratuvar teknikleri ve cihazları kullanır.
18
Biyolojik verileri gelişen teknolojiye dayalı olarak bilgisayar ortamında analiz etme yeteneği kazanır.
19
İş güvenliği ve sağlığı konularında yeterli bilince sahip olur.
20
Etik değerlere sahip, paydaşlar arasında güven ilişkisini sağlayan bireyler olur.
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
   (...)
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
   ()
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
   ()