GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
İNGİLİZCE VI/ING 302
Dersin Adı: İNGİLİZCE VI
Dersin Kredisi: 3 Ders AKTS : 3
Dersin Yarıyılı: 6 Ders Türü : Seçmeli
DERS BİLGİLERİ
 -- DERSİN DİLİ
  -İngilizce
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
  -Okutman Sibel Dervişe Cephe
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
  -
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
  -sibeld@gazi.edu.tr
 -- ÖĞRENME ÇIKTILARI
-Öğrencilerin "wh" sorularını cümlenin öğelerini bulmak için kullanabilmesi
-Öğrencilerin "Present Perfect Continous" For ve Since ile kullanabilmeleri; bu zamanda verilen cümleleri soru ve olumsuz yapabilme
-"Present Perfect Continous" yapısını okuma pasajlarında öğrencilerin pekiştirmesi
-"and","or" ve "but" bağlaçlarının anlamsal farkı ve kullanımının anlatılması
-Geçmiş zamanda kullanılan "could","might" ve" had to" kiplerinin cümle içinde kullanımı soru olumlu ve olumsuz cümle kurabilme
-"could","might" ve "had to" kiplerinin kullanımını okuma pasajı içinde tanıyıp anlayabilme
-Soru takılarının hangi durumlarda kullanıldığı ve nasıl cevap verildiğinin öğretilmesi
--ing ve-ed takısı alan sıfatların tanıtılması ve anlam farklılığının öğretilmesi
-in,on,near,next to,over,between,opposite,in front of,behind,across,among,under,at edatlarının kullanımının öğretilmesi
-Öğretilen edatları okuma pasajı içinde tanıyıp anlama
 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  -Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
  - Bu dersin önkoşulu yada eş koşulu bulunmamaktadır.
 -- ÖNERİLEN DERSLER
  -Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
 --DERS İÇERİĞİ
1. Hafta  -Who,where,when, which soru kelimeleri ile soru sorma
2. Hafta  -How much, How many ve whose soru kelimeleri ile soru sorma
3. Hafta  -Present perfect continuous;düz,soru ve olumsuz cümle yapıları
4. Hafta  -Present perfect continuous ve since & for kullanımı
5. Hafta  -Present perfect continuous ile ilgili okuma pasajları
6. Hafta  -Bağlaçlar
7. Hafta  -Sınav haftası
8. Hafta  -Geçmiş zaman kipleri
9. Hafta  -Geçmiş zaman kipleri
10. Hafta  -Geçmiş zaman kipleri ile ilgili okuma pasajları
11. Hafta  -Soru takılarıyla soru sorma ve cevaplama
12. Hafta  -ing ile biten sifatlar
13. Hafta  -ed ile biten sifatlar
14. Hafta  -Yer edatları
15. Hafta  -Yer edatlarıkonu ile ilgili okuma pasajı
16. Hafta  -Dönem içinde öğretilen konuların tekrarı
 -- ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
  -
 -- ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
  -
 -- STAJ / UYGULAMA
  -
 -- DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
1
50
 Ödev
0
0
 Uygulama
0
0
 Projeler
0
0
 Pratik
0
0
 Quiz
0
0
 Yıliçinin Başarıya Oranı (%)  
50
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
50
 -- İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
14
3
42
 Haftalık uygulamalı ders saati
0
 Okuma Faaliyetleri
0
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
0
 Materyal tasarlama, uygulama
0
 Rapor hazırlama
0
 Sunu hazırlama
0
 Sunum
0
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
1
10
10
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
1
15
15
 Diğer
0
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
67
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
2.68
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
3
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
Kimya biliminin hangi kavramlarla bilgi üretmekte olduğunu öğrenmek.X
2
Bilimsel bakış açısının ve değerlendirme yönteminin yararlarını öğrenmek.X
3
Temel Kimyasal konular hakkında bilgi sahibi olmak.X
4
Sosyolojik perspektifleri eleştirel bir bakış açısı ile tartışmak; bilgi ve uygulama eksikliklerini tespit etmek.X
5
Hayat boyu öğrenme becerileri kazanarak, alanı ile ilgili bilgilerini, toplumsal sorumluluk bilinciyle meslek ve gündelik yaşamında kullanabilmek.X
6
Toplumsal soru ve sorunlarla ilgili diğer bilimlerle bağlantı kurmak; bilginin diğer yakın bilimlerin bilgileriyle benzerlik ve farklılığını öğrenmek.X
7
Yazılı ve görsel bilgi ve veri kaynaklarına ulaşma yöntemleri hakkında bilgi sahibi olma ve bu bilgiyi kuramsal analiz ve uygulama açısından değerlendirme.X
8
Düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek yazılı ve sözlü olarak paylaşabilmek.X
9
Bir yabancı dili kullanarak kimya alanındaki bilgileri takip edebilmek ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek.X
10
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilmek.X
11
Kimya alanındaki bilgi ve deneyimini sürekli olarak canlı tutmak; bu bilgisini başkaları ile paylaşarak zenginleşmek; öğrenimini bir ileri eğitim düzeyine taşıyabilmek.X